Gå til innhold

Stor eksplosjon i Oslo


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen som har tatt på seg ansvaret for bomben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det erke rart dere som bor rundt omkring i oslo merket smellet skal jeg si dere! JEG merket det som bor i BÆRUM! dæven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TV2 kommer ikke med en sending om dette før klokka 17.00?

Rødgrønn signalpolitikk?

"Forbrytelser" mot det flerkulturelle samfunnet får ekstrasendinger ser de. Dette må vel være noe av de verste krigshandlingene i Norge siden verdenskrigen, skal se om mistankene mine stemmer, venter spent på oppdateringer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Diskusjonen går på libyske sider om det kan være Gaddafi som har gjennomført truslene.. Jeg vet ikke helt hva jeg tror. Har vi hatt andre trusler hengende over oss i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en kamerat av meg på TV, OK, men blødende fra hodet. Dette skremmer meg skikkelig, jeg kjenner mange som jobber på youngstorget! Er litt i sjokk over at dette skjer her, det er sånt man bare tenker at skjer andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker heldigvis ikke som det er noen døde

Hvis hele bygget ble sprengt i fillebiter og det var folk der inne er det nok en del døde. Tar bare en stund for å få det bekreftet...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på tv2 nyhetskanalen.

Bekreftet bombe, og flere bilbomber hadde gått av samtidig i området.

var vel bare spørsmål om tid før det kom hit.. :tristbla:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hele bygget ble sprengt i fillebiter og det var folk der inne er det nok en del døde. Tar bare en stund for å få det bekreftet...

Huff. Statsministeren er i live i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Beklager" å si det, men kanskje på tide at vi sortere ut hvem som er i landet vårt.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke en gang hva jeg skal si, sitter her og sliter med tårene. Helt surrealistisk, jeg klarer ikke å skjønne det helt.

Håper virkelig ingen er drept, men i en av avisene står det at en person skal ha sett flere døde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen går på libyske sider om det kan være Gaddafi som har gjennomført truslene.. Jeg vet ikke helt hva jeg tror. Har vi hatt andre trusler hengende over oss i det siste?

Nrk snakker de om at det kansje er hevn for Bin Laden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...