Gå til innhold

BANANZAI!


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fra noenogtredve til nesten femti spenn for en slunken påse popolade? :sjokk:

Faen... Nå har jeg blitt gammel!

Drysser heller Oboy i micropopposen og rister som et udyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faen... Nå har jeg blitt gammel!

Drysser heller Oboy i micropopposen og rister som et udyr.

Hehe...står det så dårlig til, Kami? Lider du av ukontrollert gammelmannsristing allerede nå? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk! Der glimtet du faktisk til, og var litt sånn hverdagsmorsom - men så skulle du skvise poenget til det bare var bittert skall igjen. Noen ganger gir det nestsiste ordet mest punch. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Mitt SantaMaria-piffikrydderglass er nå omskolert til oboy-strøer for iskrem og andre kremaktige utskeielser.

Er forresten oboy best på is, eller bør jeg driste meg til å forske ut mer kakaobasert garnityr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og viser meg frem i leopardantrekk. :sexy:

Også stjeler jeg oboy-strøer tipset ditt. :nigo: Kanskje det er godt med et dryss i kaffen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Snasent!

Tja... Snakker vi kakao, eller avflasset soleksem her? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Er bare innom for å poste signaturen min, for å forbli "lovlydig".

- Den må være lagret her på KG...

post-17476-0-83079400-1364418232_thumb.g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan jeg ikke påstå. Feil førte til temmelig redusert lønn, helsa tok påskeferie og veiene er stengte pga rasfare. Men her fins lyspunkter også. Nestentoliter'n med eksra lettmelk var klumpet og blåsur, så jeg slipper å hoste opp melkeslim resten av natta. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvit saus er noe av det enkleste man kan lage av sauser. Så passer det seg sånn at jeg faktisk er kjempeglad i fiskeboller i hvit saus med poteter eller ris til. Kanskje en og annen gulrot eller ostegrillet brokkolibukett forviller seg innom tallerkenen, men det er fiskebollene og hvitsausen som er festens midtpunkt.

Vurderte om jeg burde føle meg litt småflau på butikken, da jeg la ei pakke fiskeboller i hvit saus i vogna. Men jeg tenkte at hvit saus er hvit saus. Hvem greier å føkke opp hvit saus, liksom? Coop kan!

Ikke det at jeg planla å ha halvfabrikat som søndagsmiddag, men jeg sto der søvndrukken, med hodet inni kjøleskapet; og plutselig sto maten på bordet. Før jeg rakk å sjekke kalender og primstav... Hvilken gru! Sausen smakte salt gugge, og det var stort sett det eneste den smakte. Den smakte som når en drar inn en diger snørrklyse, men med et snev av muskat. Fiskebollene i seg selv var greie nok.

Som jeg angrer på at jeg ikke bare kjøpte vanlige fiskeboller, og rørte ihop sausen selv! Vel... - Egentlig angrer jeg på at jeg ikke smurte ei brødskive, og lot søndagsmiddagen få mer kjøtt på beinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...