Gå til innhold

Cuckold


Marie38

Anbefalte innlegg

Det er en tråd her om cuckold, men det er stort sett bare menn som har skrevet inn sine erfaringer. Jeg savner innspill fra damene, både med erfaring og synspunker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en tråd her om cuckold, men det er stort sett bare menn som har skrevet inn sine erfaringer. Jeg savner innspill fra damene, både med erfaring og synspunker.

Fint initiativ, men kanskje du kunne begynne med å skrive litt om hva du selv tenker om denne type forhold? :) Har du selv erfaring, eller er dette noe du synes virker spennende? Ofte lettere å få igang en tråd når det er litt mer kjøtt på benet, noe å ta tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den Cuckold. Jeg har nok ingen erfaring selv, men min samboer er veldig interessert i dette. Han drømmer om å se meg bli tatt av en annen mann. Jeg mener selv at han nok ikke er en cuckold type mann, men man kan vel ville se en gang uten å kalle seg en ekte cuckold. Han har dessuten både vært utro, pluss noe annet tull, så han er vel ikke så underdaning at det gjør noe.

Men vi snakker om dette temaet alikevel, er veldig interessert i å høre fra damene, om hvordan deres forhold er etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Jeg ser den Cuckold. Jeg har nok ingen erfaring selv, men min samboer er veldig interessert i dette. Han drømmer om å se meg bli tatt av en annen mann. Jeg mener selv at han nok ikke er en cuckold type mann, men man kan vel ville se en gang uten å kalle seg en ekte cuckold. Han har dessuten både vært utro, pluss noe annet tull.

Er det bare din samboer som er interessert i dette? Har du aldri tenkt tanken selv?

Hvor passer utroskapen inn her?

Synes du det er greit at din mann har vært utro?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg har jo tenkt tanken selv, vil vurdere saken siden han ønsker det. Med utroskapen så mente jeg at han ikke er så veldig underdanig av seg, er det ikke vanlig at en som har en kvinne som knuller med andre er litt underdanig? Kansje det går mest på det psykiske?

Er uerfaren på området, så kan hende jeg bommer helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Jo jeg har jo tenkt tanken selv, vil vurdere saken siden han ønsker det. Med utroskapen så mente jeg at han ikke er så veldig underdanig av seg, er det ikke vanlig at en som har en kvinne som knuller med andre er litt underdanig? Kansje det går mest på det psykiske?

Er uerfaren på området, så kan hende jeg bommer helt.

Du høres ganske ydmyk ut til å være kvinne.

Hva legger du i ordet "underdanig"? Hva for eksempel tenker du på da? Hva er eksempler på underdanige mennesker - hva gjør de - i din verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener i en sexuell setting, noen liker å bli dominerte, og noen liker å dominere. Men noen kan vel også like begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Jeg mener i en sexuell setting, noen liker å bli dominerte, og noen liker å dominere. Men noen kan vel også like begge deler.

Så..du tenker at en cuckold for deg er en mann som er underdaning seksuelt, en som lar damen styre i sengen - han ligger bare på rygg og tar i mot alt? Mener du det slik, i praktiske handlinger, under selve sexakten?

Eller tenker du på underdanig mentalt sett, som i at han godt kan dominere seksuelt med deg, men han er underdaning fordi han lar deg ha sex med andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at man kansje er mere underdanig mentalt sett, hvist man lever som cuckold????

Kansje det er helt feil tenkt av meg. Men jeg har lest litt om cuckold, å mener at de fleste mennene beskriver at de liker å føle seg ydmyket når de ser på at kona har seg med en annen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den Cuckold. Jeg har nok ingen erfaring selv, men min samboer er veldig interessert i dette. Han drømmer om å se meg bli tatt av en annen mann. Jeg mener selv at han nok ikke er en cuckold type mann, men man kan vel ville se en gang uten å kalle seg en ekte cuckold. Han har dessuten både vært utro, pluss noe annet tull, så han er vel ikke så underdaning at det gjør noe.

Men vi snakker om dette temaet alikevel, er veldig interessert i å høre fra damene, om hvordan deres forhold er etc.

Hvis han har vært utro og vil at du skal ha sex med andre, så er det kanskje et åpent forhold han egentlig vil ha?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg har ingen erfaring med den typen forhold, men jeg tviler på at jeg kunne levd med en mann som synes det var helt greit å gå i måndesvis uten sex, samtidig som jeg hadde sex med andre menn. Når jeg blir sammen med noen, så er det bare han jeg har lyst på sex med. Så ofte som det lar seg gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en mistanke lenge at det kansje er et åpent forhold han egentlig vil ha.....

Han snakker endel om at han vil se at jeg blir tatt av en annen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en mistanke lenge at det kansje er et åpent forhold han egentlig vil ha.....

Han snakker endel om at han vil se at jeg blir tatt av en annen mann.

Er du en tulleprofil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åpne forhold er nok ikke noe for meg, da skal man ha en virkelig ærlig partner for at noe slikt skal fungere mener nå jeg.

Har jeg dessuten vært så hypp at jeg måtte ha andre, så har jeg nok valgt å være singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpne forhold er nok ikke noe for meg, da skal man ha en virkelig ærlig partner for at noe slikt skal fungere mener nå jeg.

Har jeg dessuten vært så hypp at jeg måtte ha andre, så har jeg nok valgt å være singel.

Du høres litt lost ut...og det ser ikk eut som om "cuckold"forhold er lsningen for deg. Kanskje du bør bytte ut partneren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mulig jeg høres helt loost ut, jeg kan se den. Men jeg bare spør om andre kvinner her har erfaring med slike forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg høres helt loost ut, jeg kan se den. Men jeg bare spør om andre kvinner her har erfaring med slike forhold?

Det er nok svært få i Norge som lever slik...kanskje Kate W. og Tøydokka vet mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...