Gå til innhold

Cuckold


Marie38

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest James, London

Nå er det ganske mange kvinner som kan tenke seg å leve i et cuckold-forhold, men det er likevel langt fra alle.

Du høres ganske virkelighetsfjern ut...har du kontakt med the earth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ganske mange kvinner som kan tenke seg å leve i et cuckold-forhold, men det er likevel langt fra alle.

Du høres ganske virkelighetsfjern ut...har du kontakt med the earth?

Hehe, jasså? Og hva mener du med det? Har du problemer med å skjønne at det er mange kvinner som kunne tenke seg friheten til å ha en elsker eller ha et sidesprang i ny og ne mens mannen holder seg trofast mot henne? I så fall er det kanskje du som mangler litt kontakt med virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

I stedet for å lage en ny tråd drar jeg opp denne.

Kanskje ikke helt cuckolding vi er i ferd med å begi oss inn på, da det ikke er noe element av ydmykelse av han eller sexnekt inne i bildet (finnes det undergrupper under cuckold/wittols/hotwife? Hvor finner man mer info om hvordan andre løser dette og lever det ut?).

Men, vi tenner begge på at jeg ligger med andre menn, mens han ser på, eller alene.

Ønsker å høre fra andre med førstehåndserfaring rundt dette, er det vanlig at man avtaler ting man ikke gjør med andre enn partneren? Hvordan sørger man for at man går forberedt inn i det, så man er sikker på at man ivaretar partnerens følelser?



Anonymous poster hash: dff12...825
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å lage en ny tråd drar jeg opp denne.

Kanskje ikke helt cuckolding vi er i ferd med å begi oss inn på, da det ikke er noe element av ydmykelse av han eller sexnekt inne i bildet (finnes det undergrupper under cuckold/wittols/hotwife? Hvor finner man mer info om hvordan andre løser dette og lever det ut?).

Men, vi tenner begge på at jeg ligger med andre menn, mens han ser på, eller alene.

Ønsker å høre fra andre med førstehåndserfaring rundt dette, er det vanlig at man avtaler ting man ikke gjør med andre enn partneren? Hvordan sørger man for at man går forberedt inn i det, så man er sikker på at man ivaretar partnerens følelser?

Anonymous poster hash: dff12...825

Som i så mange andre forhold utenfor standardformatet finnes det ingen mal eller regel utover det hvert par selv kommer frem til. Begerept cuckoldry innebærer for øvring ikke sexnekt, selv om det er en del som kombinerer cuckoldry og mannlig kyskhet/chastity er ikke dette del av cuckoldry-begrepet. Så sånn sett er mannen din en cuckold så god som noen. ;)

«Wittol» er vel egentlig bare et gammelt ord for en mann som er kjent med at konen har elskere og som godtar dette, så alle menn med cuckold-fetisj blir dermed på sett og vis wittols.

Det høres ut som at dere har et forhold der dere kan snakke sammen om følelser, og jeg tror det er lurt at dere stadig tar en timeout for å snakke sammen om hvordan dette har blitt. Ikke midt i akten, men sånn underveis i samlivet. Noen velger å ha en fast husvenn som kommer på besøk rett som det er, andre foretrekker å praktisere med fremmede på ferie. Noen holder seg til swingersklubber, noen finner menn på nett. Det er ingen regel dere må følge, ingen som kan fortelle dere hva som er «riktig», ethvert par finner den løsning som passer best for dem.

Hvis dere ikke allerede har prøvd dette vil det være fornuftig å prøve det ut i en setting langt hjemmefra, med en mann dere kan være rimelig trygge på aldri å støte på sosialt eller i jobbsammenheng. Så en ferietur kan være en bra setting. For å se hvordan det funker, merke om dette også er noe dere trives med i praksis. For noen kan det å involvere seg med en felles venn eller bekjent, en man stadig støter på og omgås sosialt være ekstra spennende, men det sier seg selv at faren for komplikasjoner av ymse slag er større i en slik setting, så det vil nok ikke være så dumt å debutere med en villt fremmed, en man aldri vil se igjen. For å se om dette i det hele tatt er noe for dere.

Jeg vet ikke om det er viktig å ha avtaler om at det er ting man ikke gjør med andre enn partneren, hvis dere føler for en slik regel er det selvsagt ingenting i veien for det, for min del tenker jeg vel først og fremst at det er avgjørende å passe på at hun ikke blir gravid med en annen, så det er det ene området der elskere absolutt ikke får samme tilgang. Naturlig nok. Men noe kysse-forbud/klineforbud har hun ikke. Heller ikke noen regler mot ubeskyttet sex. Hvis det er en fast elsker vi kjenner godt. (Men altså aldri ubeskyttet sex når hun ikke er på pillen.)

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jasså? Og hva mener du med det? Har du problemer med å skjønne at det er mange kvinner som kunne tenke seg friheten til å ha en elsker eller ha et sidesprang i ny og ne mens mannen holder seg trofast mot henne?

Alt dette kan man da få uten at det involverer en cuckold-fetisj.

Anonymous poster hash: 9c1a5...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt dette kan man da få uten at det involverer en cuckold-fetisj.

Anonymous poster hash: 9c1a5...18e

I den grad det finnes menn som synes det er ok å holde seg trofast til sin kvinne samtidig som hun har friheten til å ha elskere, men uten at han tenner på denne skjevheten, har du selvsagt rett i det. Hva som nå måtte være motivet for å finne seg i et slikt skjevt forhold når han ikke har noen cuckold-fetisj.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...