Gå til innhold

slik traff jeg min kjære,hvordan traff du din ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg var på besøk hos min venneinne som er gift med en inder.Jeg sa til hennes mann på kjøkkenet at"Du har ikke en bror i India som ikke er gift",han trodde jeg var gal og fikk adressen og vi skrev med hverandre lenge.

En dag var jeg sy og slo av mobil så ingen kunne nå meg og jeg viste ikke at han hadde kommet til Norge.

En dag fikk jeg en tlf og min venninnes mann sa Banana di kar kommet,og gav tlf til sin bror.

Jeg reiste over med en gang med bussen så sakte har ikke bussen gått,jeg løp opp trappa i to skritt.Jeg ringte på å ble lukket opp for av min venninnes mann,bak han kom min venn.Vi hilste på hverandre og tårene trillet nedover kinnene våres og dett var reisesjekken på den ekete måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satte opp ett veddemål med venninnene mine jeg - om at jeg skulle klare å sjekke opp dørvakta på det utestedet vi var på. God og full skrangla jeg bort til han - og 7 år senere satt vi og hørte på at presten fortalte akkurat dette i kirken under vielsen vår :o :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på ferie (Spania) med respektive venner, men ble ikke sammen før etter vi var kommet hjem til Norge.

Møttes tilfeldig et par ganger på studentkroer først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg møtte min på en chattekanal. Vi chattet den første dagen, så ringte han meg, og etter det pratet vi flere ganger om dagen, før han etter 1-2 uker kom og besøkte meg der jeg bodde den gangen..Og sov over :oops:

Nå har vi vært sammen i 4 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom felles kjente.....på by'n!!! Han ble advart, alle sa jeg var ei flyfille, ikkeno å satse på.....men her sitter vi da, m en jente på 13! :ler: Miraklenes tid er ikke forbi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men vodka-battery i fri flyt i årene oppdaget jeg noe som minnet om en gresk Gud borte i baren. *høy*mørk*sydlandsk* :o . Strenet i retning åpenbaringen, og ble møtt av " ska vi gå en plass og prat?" på kav trøndersk, og en varm hånd. Siden har han ikke sluppet hånden min, og neste år blir jeg den lille Konen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff mannen min på nettet. Hadde ikke råd til å ta sommerferie det året og jobba på kontor - altså var det utrolig stille og jeg la inn en profil på Spray... Fikk masse meldinger og sånt, men ikke noen veldig intressante før jeg tilfeldig snublet over profilen hans. Likte det han skrev om seg selv så godt at jeg sendte ham et dikt - and the rest is history...

Han flytta fra Oslo og hit til meg etter et drøyt halvår etter at vi traff hverandre "in person" og vi begynte husbygginga like etter (sprø ja :lol: ). Nå har vi nytt hus og er samboere på tredje året :D

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Han var innom bensinstasjonen hver eneste morgen når jeg jobbet nattevakt. Kjøpte ferske boller og brus, og kom med et sjarmerende smil. Etter noen uker fikk jeg tak i mobilnr og sendte en melding "smakte bollene godt?" Dagen etter ble det kino... og ja.. dette er vel tre og et halvt år siden. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte han på treningssenteret hvor han jobber og jeg trener.. Først var vi venner, så ble vi kjærester ;) Er KJEMPEGLAD for at jeg traff han!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min på ungdomsskolen, jeg. Vi hadde en kort og intens sommerflørt i tre måneder før jeg skulle opp i 9. klasse. (1994). Tre år etter traff vi hverandre ute på byen, han bodde i Oslo og jeg skulle starte siste året på videregående. Var vel egentlig litt skeptisk til å involvere meg noe mer, siden vi hadde prøvd tre år tidligere uten særlig hell. Han påstår at han har vært forelsket i meg hele tiden...

... og nå har vi snart vært sammen i seks år... (i november)

Så når vi snakker om eks-er, så er jeg ikke sjalu på sambo sin eks i det hele tatt, jeg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest.Lille_my

Jeg traff min kjære gjennom min barndoms venninne,som jeg har kjent i alle mine 24 år.Han er beste kompis m henne.Venninna mi inviterte meg på middag og en kveld på byn etterpå. Det jeg ikke viste var art hun hadde invitert kompisen si oxo.Falt pladask for han,ved første øyekast.Venninna mi trodde ikke at vi kom til og falle for hverandre.....vel kvelden endte med at vi dro hjem til han :oops: . Å siden har vi vært ett par,vi flyttet sammen etter 1/2 års tid. Å siden da har vi vært lykkelige samboere gjennom 2 år :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg traff min kjære i do-kø på et utested. Vi ble stående å prate og prate hele natta lang. Så utrolig tilfeldig alt er....

Nå har vi snart vært sammen i 4 år!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann !!

traff min kjære samboer på sol nettvenn !! :D fant ut at vi hadde gått barne og ungdomsskole sammen, bare at han gikk et år over meg.

har et kjempefint forhold, og bygger nå hus sammen.

ikke så dumt det der med "nettet".

hilsen lykkelige maja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...