Gå til innhold

Prince Charming


Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:oops: glemte jo å skrive hvordan vi møttes da :oops:

Vi møttes på internett :blunke:

Chattet en stund før vi møttes og etter 3 måneder hadde vi kjøpt hus :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom i snakk på internett i begynnelsen, men det var først etter å ha møtt hverandre RL og kjent hverandre et års tid, at vi ble kjærester. I ettertid kan vi ikke skjønne hvorfor vi somlet så fælt :lol:

Deretter gikk det slag i slag - vi flyttet sammen, kjøpte katt, kjøpte enda en katt, ble gravide og fikk barn nå i sommer. Og nå skal vi altså gifte oss, gleder meg! :hjerte::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var avslutningsfest for meg og noen andre på jobben. En av mine kollegaer tok med seg sin venn. Ute på byen kom vi i prat, blant annet om hund. Jeg syntes denne mannen virket passende, og veldig moden i forhold til de andre jeg hadde prøvd de siste årene. Vi var ikke helt edru, men langt fra fulle og plutselig satt vi med hendene på hverandres lår og kosepratet. Ingen klining overhodet dog. 2 dager senere gikk vi tur i Frognerparken med mine hunder (de måtte han takle, må vite). 4 dager senere kom han på besøk og hadde verdens lengste rose med seg som gave.

Et halvt år senere flyttet vi sammen. Etter ett år fridde han. Etter knapt to år overtok vi hans mors hus. Etter drøyt tre år ble jeg gravid, men vi mistet. Etter tre og et halvt år giftet vi oss. Og her sitter vi i dag.

Det spesielle med oss, må være våre beste venner. Hans ex har giftet seg med vår "Kirsten giftekniv" (som tok med seg sin venn på byen akkurat denne kvelden). Vi er meget gode venner i dag alle 4. Jeg vil ikke tenke på hvor tomt mitt liv om ikke vår "Kirsten giftekniv" hadde spurt sin beste venn med ut på byen for avslutningsfest den dagen! Så får det heller være at min kjære først la merke til mine bryster, så min utstråling og til slutt bestemte seg for å bli bedre kjent med meg

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle feire min søttenårsdag og leide et digert lokale til formålet. Vi ble over to hundre stykker, og prinsen min var blandt dem. Jeg kjente han ikke, men kjente en del av kompisene hans, og frittalende som jeg er tok det ikke lange tiden før vi var på dansegulvet....

Vi falt pladask begge to, men omstendighetene gjorde at vi ikke fikk ut fingeren før flere år seinere....

Nå er det bare åtte måneder igjen til jeg blir hans frue!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på internett, og skrev noe email før vi bestemte oss for å gå på kino - og det ble full klaff .... han flyttet mer eller mindre inn hos meg etter 2 uker (offisielt etter 2 mnd) ... før det var gått 1 år hadde vi kjøpt hus, stasjonsvogn og bikkje og på 1 års dagen forlovet vi oss.

Og i dag er det 1 år igjen til vi skal gifte oss..*kiler i magen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag er det 1 år igjen til vi skal gifte oss..*kiler i magen*

Gratulerer med dagen!

Vær forberedt på at tiden fremover vil flyyyyy avgårde..... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på forelesning i statsvitenskap (når vi gikk på Grunnfag). Jeg snakket med et par andre, og han blandet seg inn i diskusjonen... Et halvt år senere ble vi sammen, noen måneder senere ble vi samboere, og nå har vi vært sammen 3 1/2 år. Neste år gifter vi oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

møttes også under studier; han som nesten ferdig siv.ing og jeg som førstis.. men vi gikk i de samme korridorer, datasaler, bibliotek osv. vet ikke helt hvordan vi kom i prat osv.. men en dag ba han meg på middag.. og etter den "daten" har vi vært sammen.. Snart 4 år sammen og 3 år som samboere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min historie er ganske lik Brum sin.. Han har vært en veldig god venn av storebroren min i mange år. Lenge før jeg tenkte over han på den måten. Han "ventet" bare på at jeg skulle bli eldre... Men det var alltid litt ungdomsflørting mellom oss. Vi ble kjærester da jeg var 17 og han 21. Etter det har det alltid vært oss!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen!

Vær forberedt på at tiden fremover vil flyyyyy avgårde..... :blunke:

Takk og takk.

Både håper og fryktet at tiden skal gå fort. Må få ordnet litt mere snart, men kirke, lokaler og forlover er ordnet da.

Skal ut og se på kjoler med forloveren min neste helg. Tror egentlig jeg har bestemt meg alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og F. var kjærester når vi var 16 år. Jeg var superforelsket, men det holdt ikke så lenge, for han var mere opptatt av å være med gutta og gjøre gutte-ting. Hadde skikkelig kjærlighetssorg en god stund, men livet gikk jo videre, og etter noen år så traff jeg en annen kar som jeg kom til å være sammen med i 7 år.

Jeg og F. traff hverandre ute 2-3 ganger de siste årene og ble alltid sittende og skravle på nachspiel til langt på natt. Det var en god tone mellom oss, men jeg var jo opptatt på annet hold og dette respekterte han fullt ut, selv om jeg bevisst flørtet med han.

Men den dagen han hørte rykter om at samboerforholdet mitt var over og at jeg hadde flyttet tilbake til hjembyen, så tok det ikke lang tid før han insisterte på å be meg ut.

Da, 11 år senere, sa sa det kræsj-bang! Han var fremdeles like stilig og hadde blitt mann siden sist! Vi forlovet oss etter 3 måneder og giftet oss 11 måneder senere.

:hjerte: Den lykkeligste historien jeg vet om! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:D

jeg traff ham gjennom min x!

Vi fant en god tone raskt og var beste-venner i 7 år.

På denne tiden rakk jeg mange forhold og han fikk et barn med en annen.

MEN:

Eter ca. 2 år innså jeg at vi hadde sterke følelser for hverandre.Han hadde nettopp blitt far og jeg bodde fortsatt sammen med kameraten hans.

Det ble for vondt.Jeg flyttet til utlandet og savnet bestevennen min i to år.

Jeg kom etter rett før jul 1999.Etter at nyttårsaften var overstått traff vi hverandre igjen.Det slo gnister.

Han skulle på rep-øvelse i millitæret.

Etter en uke ringer det på døra.

DER står han, anpusten og skitten i permuniform.Han hadde fått fri i to timer og kjørte som bare rakker`n for å kysse meg.

Det har blitt mange kyss etter det.

Vi giftet oss den 16. august i år og allerede nå er jeg gravid!

Det klaffet på første forsøk, gitt.

Han er min bestevenn, elsker og nå blir han far til vårt første mirakel!

La Guapa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi moettes gjennom felles kjente paa Pastis da vi begge jobbet i NY for vel 4 aar siden. Fant tonen med en gang og ikke mistet den siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg møtte han på en "søndagssprekk" hjemme hos han. Var venner en stund før vi offesielt ble sammen.

Flyttet inn bare noen måneder etter at vi ble sammen og tre år etter kom vårt første barn.

Nå har vi vært sammen over 8 år, gift i 1 år av disse og har tre barn, hus og bil. :D

.....og er like forelsket!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff hverandre første gang, da vi var 6 og 7 år. Mine foreldre, ble kjent med hans, under nordisk mesterskap i bowling. Så endte det med et vennskap, som gjorde at vi ferierte sammen i noen år. Før det begynte å dabbe av.

For 2 1/2år siden, tok jeg og J opp kontakten igjen. Via mail, og icq. Så vi ble sittende og chatte med hverandre i flere timer, nesten hver dag! Han hadde et langt samboerforhold bak seg, og jeg hadde hatt et samboerforhold, og fått et barn. Men ingen av våre tidligere forhold, var det riktige.

Etter vi hadde chattet, ringt og mailet i 1 måned. Kom han på besøk hos meg. Og det sa bare PANG! Han hadde ikke så lyst til å reise hjem igjen, etter det. Etter 2 måneder, flyttet jeg ned til ham. Og 3 uker etter det, hadde vi forlovet oss og fastsatt bryllupsdatoen. Det var i juni, for 2 år siden. Vi har også fått, en liten jente. Som blir 1 år, i neste måned. Så alt har gått ganske hurtig, og vi er sikre på at vi er den rette for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff hverandre gjennom en felles venninne. Begge hadde nettopp kommet hjem fra "det store utland", og hadde planer om å være single en stund. (I hvert fall jeg.) Men slik ble det ikke... Etter å ha tilbragt mye tid sammen i noen uker ble vi et par og har vært det siden :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...