Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Kan du VÆR SÅ SNILL å fortelle meg hvordan du klarer det? Herrejeminiigrønnskogen, jeg hadde trillet hjem fra jobb om jeg var deg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var mange fristelser i løpet av en dag! Du er utrolig flink :)

Håper du har en fin helg ;)

Ja, det var altformange fristelser i går! Men i dag unner jeg meg litt godis. Kjøpte en pakke dent fuzz og en liten melkesjokolade. Namnam! God helg til deg også!

Kan du VÆR SÅ SNILL å fortelle meg hvordan du klarer det? Herrejeminiigrønnskogen, jeg hadde trillet hjem fra jobb om jeg var deg. :fnise:

Hehe, det hadde jeg også gjort om det var for 3 uker siden ;) Tror det hjelper å tenke på all treninga jeg må gjennom hvis jeg velger å gasse i meg alt jeg egentlig har lyst på ;)

I dag tok det tid å komme seg på trening. Jeg hadde mest lyst til å ligge på sofaen, gå på kafe, bake noe +++, men visste at hvis jeg ikke trente i dag måtte jeg ha gjort det i morgen. Og da har jeg andre planer (som "dessverre" innebærer servering av ferske rosinboller...)

Tok 30 min på elipsemaskin med tyngre motstand enn før, 15*3 situps på ball, 40*3 lårøvelse, 40*3 coreøvelse. Trente tilsammen 60 min, så det får holde på en lørdag! ;)

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra trening på en lørdag :) og kos deg med rosinboller du ;)

Tror ikke PT blir så glad hvis jeg spiser rosinboller, men, men... ;)

I dag våknet jeg kl 0800.. Har sittet i sofaen i en time allerede. Vurderer faktisk å stikke ned på treningssenteret å ta en halvtime på mølla før frokost. Da bør jeg jo kunne unne meg en rosinbolle i dag, tenker jeg! Enig?? ;)

Var på kino i går med noen venner og da kjøpte jeg meg 50g melkesjokolade. Knakk av to biter til sambo, så spiste jo kanskje 40g selv. Og det var såååå godt!! Stooore biter som smeltet på tunga.. mmmm! Jeg sikler her jeg sitter ;) Det er jo ingen nyhet at sjokolade er godt da, men jeg opplever at det er himmelsk nå som jeg spiser det så sjelden og så lite om gangen!

Hadde jeg kjøpt 200g hadde jeg sikkert greid å gasse i meg hele pakken... Godt man har litt vett i behold enda, med andre ord;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøjemeg, du er jo kjempeflink! Motstår fristelser fra alle kanter :heiajente:

Er det ikke deilig når man klarer å velge 50 gram istedenfor 200? Og faktisk er fornøyd med de 50 grammene, det synes jeg er kjekt.

Flink med treningen er du også, leser jeg! Synes du treninga begynner å bli moro, eller er det bare PT som :pisk:? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøjemeg, du er jo kjempeflink! Motstår fristelser fra alle kanter :heiajente:

Er det ikke deilig når man klarer å velge 50 gram istedenfor 200? Og faktisk er fornøyd med de 50 grammene, det synes jeg er kjekt.

Flink med treningen er du også, leser jeg! Synes du treninga begynner å bli moro, eller er det bare PT som :pisk:? :fnise:

Taaakk, taaakk :) Man føler seg jo litt kry etterpå når man har klart å stå imot "presset" ;) I dag var jeg på Choco Boco kafe med en venninne. Venninna mi valgte kakao med krem OG marshmallows OG sjokoladespon på toppen. Jeg valgte en kopp te med en sukkett (aner ikke hvordan det staves..)...

Om treninga begynner å bli moro? Vel, moro er vel å overdrive, men det er iallefall helt okei! :) Jeg prøver å gire meg selv opp med å spille høy musikk i bilen på vei til trening, og prøver å presse meg selv litt mtp hastighet og tyngde på apparatene. Blir nok enda gøyere når jeg begynner å merke resultater! :) Hva synes du, er det gøy å trene? :)

Det ble 30min på sykkel og 10 min med roing på trening i dag. Tøyde godt ut etterpå og avslutta i badstua :) Spiste en rosinbolle med god samvittighet etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Her må jeg følge med! Har lest hele boka di nå, og du virker jo kjempemotivert! :jepp:

Nå er du på Mine innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Her må jeg følge med! Har lest hele boka di nå, og du virker jo kjempemotivert! :jepp:

Nå er du på Mine innlegg :)

:velkommen:

Alltid hyggelig med nye (og gamle såklart ;) ) lesere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taaakk, taaakk :) Man føler seg jo litt kry etterpå når man har klart å stå imot "presset" ;) I dag var jeg på Choco Boco kafe med en venninne. Venninna mi valgte kakao med krem OG marshmallows OG sjokoladespon på toppen. Jeg valgte en kopp te med en sukkett (aner ikke hvordan det staves..)...

Om treninga begynner å bli moro? Vel, moro er vel å overdrive, men det er iallefall helt okei! :) Jeg prøver å gire meg selv opp med å spille høy musikk i bilen på vei til trening, og prøver å presse meg selv litt mtp hastighet og tyngde på apparatene. Blir nok enda gøyere når jeg begynner å merke resultater! :) Hva synes du, er det gøy å trene? :)

Det ble 30min på sykkel og 10 min med roing på trening i dag. Tøyde godt ut etterpå og avslutta i badstua :) Spiste en rosinbolle med god samvittighet etterpå ;)

Hoho, den kakaoen tror jeg ikke jeg hadde klart å motstå altså..

Jeg er blitt litt hekta, så jeg skulle helst ha trent hver dag. Det er nok endorfinene jeg er blitt avhengig av :fnise:

Resultater gjør noe med motivasjonen, så det blir nok mer gøy etterhvert :) Også blir jo kroppen vant med det, når det blir rutine er det litt lettere å komme seg avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, den kakaoen tror jeg ikke jeg hadde klart å motstå altså..

Jeg er blitt litt hekta, så jeg skulle helst ha trent hver dag. Det er nok endorfinene jeg er blitt avhengig av :fnise:

Resultater gjør noe med motivasjonen, så det blir nok mer gøy etterhvert :) Også blir jo kroppen vant med det, når det blir rutine er det litt lettere å komme seg avgårde.

Send litt endorfiner over til meg også! :) Ja, blir nok lettere jo bedre trent jeg blir :)

I dag har jeg jobba overtid, så da bar det rett fra jobb til trening. 1 time jazzersize i dag.

Var deilig å komme hjem og dusje og slenge seg nedpå sofaen littegranne :)

Det er veie og måledag med PT denne uka. Blir spennende! Har faktisk holdt på i nesten 4 uker nå, så forhåpentligvis har jeg gått ned 4 kilo... Vi får se. (Og hvis ikke så skylder jeg på at muskler veier mer enn fett! :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det PT time imorgen kl 0700. Jeg er jo ingen morgenfugl vanligvis, men sikkert greit nok å bli ferdig med det. Dessuten er det litt deilig at det ikke er så mange folk på trening så tidlig.

I dag lagde jeg en enkel og overraskende god hverdagsmiddag!

Jeg tok en pose wokgrønnsaker og la de i en ildfast form.

Oppå grønnsakene la jeg to torskefileter som jeg krydret godt.

Så helte jeg over en boks hakkede tomater og krydret enda mer.

På toppen av hver filet la jeg to osteskiver.

Puttet alt i ovnen på 200 grader og serverte med boil in bag fullkornsris.

Ferdig!

Var litt spent på om det gikk bra med wokgrønnsaker i stekeovn, men det var ingen problemer.

Sunt og godt! :)

I dag skal jeg på fotokurs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens trim unnagjort :)

20 min på sykkel

markløft

knebøy

armhevinger på bosuball (eller heter det buso? husker ikke)

Trekke meg selv opp vha to reimer fra taket (ryggøvelse)

div. core øvelser

PT sa han merket at jeg var blitt sterkere og at jeg utførte øvelsene på en mindre anstrengt måte.

Da jeg begynte klarte jeg såvidt et sett armhevinger med 12-15 reps og datt helt sammen på neste sett (klarte 5-7 kanskje?

I dag tok jeg 20*4 uten problemer, kunne nok klart enda noen til om jeg måtte. :) Markløften går også knirkefritt nå, klarte 10 reps første gang jeg prøvde og i dag tok jeg 20 reps :)

Siden jeg veide meg første gang den 15.2.10 (for 3,5 uker siden)har jeg gått ned nøyaktig 4 kg. 1 kg i uka er jeg fornøyd med. Har sikkert nevnt det før, men jeg liker at jeg slipper å sulte meg selv om jeg er på diett!

Fra og med denne uka blir det 4 treningsøkter per uke i steden for 3. Wish me luck ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! Du har jo noen kjemperesultater! Flinka! :klappe:

Hvordan var det å ha morgentrening da, var det slitsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Du har jo noen kjemperesultater! Flinka! :klappe:

Hvordan var det å ha morgentrening da, var det slitsomt?

Takk, takk:)

Detgår faktisk overraskende bra å ha morgentrening! Jeg stod opp kl 0540 i dag uten så altfor store problemer. Det er ca 1 mil til treningssenteret fra meg, så 10-25 min (alt ettersom det er rushtrafikk el ei)i bilen på vei til trening med musikk på full guffe vekker meg som oftes opp. I dag var det en sang på radioen jeg pleide å like i mine yngre dager, så jeg fyrte på med volum og sang med av full hals- på spansk! Haha. Hadde jeg enda kunnet spansk.. ;)

Meneh jah, alt går så lenge man er motivert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer med flotte resultater! 4 kg ned er jo helt topp!! :heiajente: Ikke bare det, høres jo ut som du er blitt bra mye sterkere også, det liker vi :tommel:

Og gratulerer med imponerende tidlig start på dagen.. Det hadde jeg aldri klart :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du har vært! Gratulerer!!!

Regner med du tar armhevinger med knærne i bakken siden du gjør 20x4, så da anbefaler jeg deg å begynne å prøve så smått med strake knær! Kjempegøy!

Jeg begynte med 5-6 i høst (og fortsatte alltid settet opp til 12 eller 20 med knærne i bakken). Sist jeg prøvde kom jeg opp i 15 armhevinger med strake knær! Kjempegøy med sånne mål!

Prøv med noen få hver gang så vil du garantert se fremgang!!!

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer med flotte resultater! 4 kg ned er jo helt topp!! :heiajente: Ikke bare det, høres jo ut som du er blitt bra mye sterkere også, det liker vi :tommel:

Og gratulerer med imponerende tidlig start på dagen.. Det hadde jeg aldri klart :gjeiper:

Takk:)

Gratulerer med 4 kg! Herlig :) Og :tommel: for at du stod opp 5:40 for å dra på trening ;)

Takk:)

Så flink du har vært! Gratulerer!!!

Regner med du tar armhevinger med knærne i bakken siden du gjør 20x4, så da anbefaler jeg deg å begynne å prøve så smått med strake knær! Kjempegøy!

Jeg begynte med 5-6 i høst (og fortsatte alltid settet opp til 12 eller 20 med knærne i bakken). Sist jeg prøvde kom jeg opp i 15 armhevinger med strake knær! Kjempegøy med sånne mål!

Prøv med noen få hver gang så vil du garantert se fremgang!!!

Stå på videre!

Takk:) Hehe, ja det var armhevingen på knærne ;) Hadde sikkert ikke klart en eneste en på strake bein - enda! :P Skal teste ut tipset ditt om å begynne med strake knær og fortsette på knærne neste gang :)

I dag skal jeg på boksetime. Blir spennende :) Kjenner jeg har gangsperre i hele kroppen i dag. Core øvelsene jeg gjorde i går må ha vært gode :) (planken med beina i slynge, blant annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det en sang på radioen jeg pleide å like i mine yngre dager, så jeg fyrte på med volum og sang med av full hals- på spansk! Haha. Hadde jeg enda kunnet spansk.. ;)

Haha, det høres ut som noe jeg kunne funnet på! :ler:

Også boksing i dag da! Det høres så morsomt ut, synes jeg. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...