Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Tusen takk :) Håper du også får en fin dag! Har du noen planer for dagen, eller? :)

Her er det jobb, trening og trening som står på programmet. :) Skal prøve å opprettholde forrige ukes suksess med å være med på yogatimen når danseaerobic er overstått. Det er ikke akkurat det morsomste jeg vet, men innerst inne vet jeg at jeg har godt av det... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

der ser det mildt sagt ut som jeg mangler et kromosom eller to...

:hoho:

Genialt! kjenner til det, og NEI det ser ikke så bra ut, men ghuuuuuuud så morsomt!

Grattis med fast stilling! Og løping! Du verden som der går unna her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you, thank you jenter :)

I dag har jeg hatt litt søtsug. Klarte å døyve suget noe vha 4-5 sukkerfrie pastiller og noen minigulrøtter, men er usikker på om jeg hadde klart å styre meg hvis vi hadde hatt noe sjokolade liggende i huset... Heldigvis hadde vi ikke det! ;)

Dro ikke på trening før klokka var 2030, drøyde det i det lengste... Var liksom ikke helt klar for trim i dag også.... Men må man så må man. Da jeg først var kommet på Elixia gikk det fint. Jeg trente 1 time styrke alene (altså uten PT). Ble sliten, men ikke så sliten som jeg pleier å bli med PT. Utrolig hvor mye det har å si med personlig trener! Tror jeg må bli rik og berømt slik at jeg kan ha en PT i mange år fremover.. *drømme* Siden jeg var så flink tillot jeg meg selv en YT restutisjonsdrikk med sjokosmak til kvelds :)

I morgen blir det treningsfri og kanskje hjemmelagd hamburger (uten brød, da..) til middag. Jafs, jafs! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, tror den hamburgeren får vente litt... Jeg målte meg rundt midjen og lårene i dag og jeg har ikke gått ned en millimeter siden forrige uke :/ Jaja. Får håpe på bedre tider neste uke når jeg skal måle meg igjen.

Nå er det helg igjen. Aner ikke hva jeg skal finne på, men trening må jeg iallefall klare å flette inn i timeplanen. Det er en step/styrketime kl 0945 på lørdag,vet jeg, men det er egentlig alt for tidlig å stå opp på en lørdag, så jeg får se...

Trallalaaa, bare 7 timer igjen til helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så oppmuntrende å høre:) Jeg må forresten bare si at jeg er imponert over hvor flink du har vært/ er, Carrie :) Her punger jeg ut mange tusen åsså klarer du det helt gratis! *bøye seg i støvet*

Tusen takk :) Hadde jeg vært i full jobb, så hadde jeg sikkert gjort det samme som deg ;) jeg har kjempelyst til å begynne og trene på elixia, men synes ikke jeg kan ta meg råd til det akkurat nå.. til høsten kanskje :lur: Også må det være ganske greit å ha en meny å forholde seg til, det skulle jeg gjerne hatt :)

Ang. måling og sånn, så måler jeg meg bare hver 4.uke.. det er fordi at kroppen forandrer seg ikke så veldig mye fra uke til uke, og hvis man f.eks er litt oppblåst eller har mye vann i kroppen en dag så blir det feil måling. Så ikke tenk på det :) Du har jo gått ned mange kilo, og skal være kjempefornøyd med det :)

Skal dere noe spennende i påsken forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :) Hadde jeg vært i full jobb, så hadde jeg sikkert gjort det samme som deg ;) jeg har kjempelyst til å begynne og trene på elixia, men synes ikke jeg kan ta meg råd til det akkurat nå.. til høsten kanskje :lur: Også må det være ganske greit å ha en meny å forholde seg til, det skulle jeg gjerne hatt :)

Ang. måling og sånn, så måler jeg meg bare hver 4.uke.. det er fordi at kroppen forandrer seg ikke så veldig mye fra uke til uke, og hvis man f.eks er litt oppblåst eller har mye vann i kroppen en dag så blir det feil måling. Så ikke tenk på det :) Du har jo gått ned mange kilo, og skal være kjempefornøyd med det :)

Skal dere noe spennende i påsken forresten?

Lurt å bare måle seg hver 4. uke, så slipper du å bli "sur" slik jeg ble igår;) Kanskje jeg må begynne med det jeg også.

Har ikke så altfor mange planer i påsken. Skal til en kamerat av sambo neste torsdag og muligens overnatte (de bor "in the middle of nowhere"). Jeg er imidlertid litt( les:veldig) skeptisk til overnatting siden jeg ikke kjenner verken kompisen eller samboeren hans.. Så vi får se. Bortsett fra det blir det kanskje en tur ut på byen til helga eller noe.

Hva med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag byttet jeg ut min 50g sjokolade med et stykke hjemmelaget gulrotkake med en helt fantastisk krem! Sikkert altfor masse kalorier i forhold til hva det er i 50g mørk sjokolade, men akk så godt! Fikk tilbud om å ta med halve kaka hjem (jeg lagde den hos og til mamma), men da takket jeg pent nei. Det hadde nok ikke blitt med det ene stykket hvis den hadde fått stå i mitt kjøleskap over helga! ;)

Heldigvis var jeg på step/ styrke i morgest (instruktøren var en superfit dame som fikk oss til å jobbe så svetten silte fra panna)så da spiste jeg det kakestykket med god samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Gulrotkake er så godt!!!!! :nigo:

Jaaaa! :) :)

Dagen startet med 45min hardkjør på ellipsemaskinen etterfulgt av badstu og frokost på Elixia. En hyggelig og sunn start på dagen:) Hadde ikke bil i dag, så jeg dro på et senter som ligger 15 min. gange fra jobb. Litt ekstra trim skader jo aldri ;)

Merker at folk har tatt påskeferie, for nå begynner kundene å ringe til meg fordi de ikke får tak i den personen her på jobb som de vanligvis har kontakt med.... Jeeiijj... Men, men, det går helt fint det også ;)

I ettermiddag skal jeg finne på noe morsomt med en venninne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å bare måle seg hver 4. uke, så slipper du å bli "sur" slik jeg ble igår;) Kanskje jeg må begynne med det jeg også.

Har ikke så altfor mange planer i påsken. Skal til en kamerat av sambo neste torsdag og muligens overnatte (de bor "in the middle of nowhere"). Jeg er imidlertid litt( les:veldig) skeptisk til overnatting siden jeg ikke kjenner verken kompisen eller samboeren hans.. Så vi får se. Bortsett fra det blir det kanskje en tur ut på byen til helga eller noe.

Hva med deg da?

Nei, det er lite som skjer her.. Samboer må være dispnibel for å reise på jobb, så vi er bare hjemme. Tipper det blir litt lesing ;)

Misunner deg gulrotkaka!! Har hatt lyst på det lenge, men synes ikke jeg kan lage det bare for å lage det, hehe. Nå har sambo snart bursdag, men han vil selvsagt ha sjokoladekake :rolleyes: Men det er jo godt det og :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er lite som skjer her.. Samboer må være dispnibel for å reise på jobb, så vi er bare hjemme. Tipper det blir litt lesing ;)

Misunner deg gulrotkaka!! Har hatt lyst på det lenge, men synes ikke jeg kan lage det bare for å lage det, hehe. Nå har sambo snart bursdag, men han vil selvsagt ha sjokoladekake :rolleyes: Men det er jo godt det og :jepp:

Ja, all kake er god kake, spør du meg! ;)

Kan være deilig å bare være hjemme og slappe av litt også. Lage påskeegg og sånt;) Mitt påskeegg blir nok å bestå av gulrøtter og vann, men koselig likevel;) (mulig det sniker seg inn en liten sjokoladebit også, kan jo ikke ta helt av med slankinga, det er jo tross alt bare påske en gang i året! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like etter jeg hadde skrevet mitt forrige innlegg her i dagboka ble jeg sittende forran skjermen å tenke på påskeegg... Jeg bør jo helst ikke lage et til meg selv i disse slanke-tider og sambo får sikkert egg av både moren sin og moren min, hvis jeg ikke tar helt feil.

Så jeg bestemte meg for å dra på et kjøpesenter å kjøpe påskeegg og "fyll" til to av mine kolleger i stedenfor :) Jeg "henger" jo sammen med disse to hver dag og på hver sin måte er de med på å gjøre arbeidsdagene mine bedre, så hvorfor ikke vise at jeg setter pris på dem? :) Jeg kjøpte inn både sjokolade, søtsaker og flaxlodd og la med små personlige lapper på noen av tingene i håp om å få det mer personlig.

Rett før de dro i dag( de skulle begge reise på påskeferie) dro jeg eggene opp av sekken og ga det til dem samtidig som jeg forklarte dem hvorfor de fikk og fortjente en liten påskjønnelse :) De ble så glade :) Hun ene fikk til og med tårer i øynene.

Så dagens moral er at hvis man ikke kan spise påskeegg selv er det minst like morsomt å gi et bort til noen andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så koselig :) Du er virkelig en god kollega! Jeg har faktisk akkurat kommet hjem fra byen hvor jeg kjøpte egg og fyll til samboeren min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg vet nå ikke deeet akkurat, men det var jo hyggelig at de ble glade :)

Snill du er som lager egg til mannen i huset, min får bare kjeft og juling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh neii, så koselig! Jeg vil jobbe med deg! Trenger dere folk nå? :ler:

Tihi, ja jeg trenger for såvidt en sekretær.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen startet bra.

1. Jeg fant en gammel cd med div. "kramgoda låtar" jeg ikke har hørt på lenge.

2. Jeg overførte sangene til ipoden og bestemte meg for å gå til jobb (30 min).

3. (Alle gode ting er jo som kjent tre) Jeg fant frem en gammel Lee bukse fra skapet som passet perfekt nå! (Man kan vel si det slik at det ar en grunn til at den buksa lå bakerst i skapet til tross for at den ser så ny og fin ut..... :vekt::eeeh::sjokolade::is::veslejenta:;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...