Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Dagens trim: 1 time bodyattack! Det var like slitsomt som det høres ut! Jogget/hoppet på stedet omtrent hele timen i tillegg til x antall høye knebøy og utfall. Nå ser jeg ut som en tomat i trynet, og det til tross for at timen var ferdig for en halvtime siden..

Jaja. Nå nyter jeg en YT med sjokoladesmak med god samvittighet! Synes fortsatt det er litt rart at jeg kan drikke sjokomelk på slankekur, men jeg krangler ikke på det punktet!

Det er kjempebra jobbet! Høres helt utrolig tøft ut ja :trene:

Sjokolademelk høres deilig ut. Godt å ha lov til å kose seg med det på slankekuren, det er jo topp etter trneing! Det må være lettere å holde seg i skinnet når man får litt godt iblant også.

Sånne energibarer kan være farlig gode har jeg merket. Hadde fint klart å spise flere enn den ene jeg tar iblant :fnise:

Ha en fortsatt fin uke :goodbye:

Endret av Nefer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjempebra jobbet! Høres helt utrolig tøft ut ja :trene:

Sjokolademelk høres deilig ut. Godt å ha lov til å kose seg med det på slankekuren, det er jo topp etter trneing! Det må være lettere å holde seg i skinnet når man får litt godt iblant også.

Sånne energibarer kan være farlig gode har jeg merket. Hadde fint klart å spise flere enn den ene jeg tar iblant :fnise:

Ha en fortsatt fin uke :goodbye:

Takk! Håper du også har/har hatt en fin uke! :) Enig med deg i at de energibarene også er gode, hehe.

Bodyattack :fnise: Høres effektivt ut ;)

Hehe, ja det var godt å være ferdig med den timen ;)

I dag har jeg trent styrke med PT igjen. Han pusher på altså! Får meg til å ta i mye mer enn jeg ville ha gjort om jeg var der alene. Og det er jo bra :)

På neste onsdag har vi avtalt trening kl 0730...Da skal vi bokse! Jeg må si jeg er fornøyd med PT når det kommer til treningen, altså. Jeg blir fort lei av å gjøre det samme, så han kommer med nye øvelser hele tiden. Bra, bra :)

Snakket med han ang. kostholdet også. Vi ble enige om å endre menyen igjen. Han skulle ta kontakt før ukeslutt. Hehe, stakkars PT. ;) Håper han slenger på noe bønner og litt lettere mat denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag spiste jeg brød for første gang på en drøy uke. Det smakte nesten like godt som sjokolade eller nybakte boller! Seriøst! Brødet var et daggammel kjøpebrød fra Rema, men det smakte vidunderlig. Har aldri i mitt liv opplevd en sånn følelse etter å ha spist brød!

(Tok bare en halv skive fordi vi hadde (toro)suppe til middag og jeg følte det ble litt lite mat i seg selv.)

Jaja. Til kvelds ble det oksekjøtt og salat i kjent stil igjen. Når disse tre månedene er over kommer jeg vel til å haaate kjøtt, tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

I dag har sambo latt meg ha bilen, så jeg slipper å ta buss til jobb. Hurra! Det eneste dumme med det er at jeg nå er i en slags urørlig tilstand hvor mitt indre ber meg reise meg fra sofaen, kle på meg og kjøre på jobb. Dessverre nekter kroppen å høre, så istedenfor å gjøre meg klar til jobb sitter jeg å stirrer tomt på frokosttv og trykker "siste 24 timer" på KG. Det er en ganske deilig følelse, faktisk :)

Takk og pris for fleksitid! ;)

I går kom jeg over den nye Dent-pastillen med sour-smak. Fikk tipset av en (<-til Carrie- intern spøk) venninne, er bare 40 kcal i hele pakken! Har lagt posen nedi en skuff så jeg ikke skal bli fristet til å åpne den før lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dent sour :rødme: De er farlige de, pass deg - eller så har hele eska blitt spist før du vet ordet av det!

Høres ut som om du har en skikkelig zombie-morgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

I dag har sambo latt meg ha bilen, så jeg slipper å ta buss til jobb. Hurra! Det eneste dumme med det er at jeg nå er i en slags urørlig tilstand hvor mitt indre ber meg reise meg fra sofaen, kle på meg og kjøre på jobb. Dessverre nekter kroppen å høre, så istedenfor å gjøre meg klar til jobb sitter jeg å stirrer tomt på frokosttv og trykker "siste 24 timer" på KG. Det er en ganske deilig følelse, faktisk :)

Takk og pris for fleksitid! ;)

I går kom jeg over den nye Dent-pastillen med sour-smak. Fikk tipset av en (<-til Carrie- intern spøk) venninne, er bare 40 kcal i hele pakken! Har lagt posen nedi en skuff så jeg ikke skal bli fristet til å åpne den før lørdag :)

Haha, det er like morsomt hver gang ;)

Jeg sitter omtrent i koma på jobb i dag og prøver å få gjort noe. Jeg var på plass her 7:15, så 15:15 fyker jeg ut døra ;)

Håper du får en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente før frokost i dag fordi jeg hadde så mye jeg måtte gjøre ut over dagen. Ble 40 minutter på elipsemaskin, 3*maks situps på ball og 3*15 push ups på bosubrett i tillegg til masse tøying og bøying. Ble god og varm og er absolutt fornøyd. Var jo tross alt søndag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du er så flink!

Er det bare jeg som har treningsfri i helga eller? :rolleyes:

Hatt en bra søndag ellers? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink Såpe! Jeg har også trent i dag, synes det passer fint på en søndag :) (iallefall hvis man er singel :fnise: det ble aldri søndagstrening når jeg hadde samboer..:gjeiper:)

Endret av Cygnus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du er så flink!

Er det bare jeg som har treningsfri i helga eller? :rolleyes:

Hatt en bra søndag ellers? :)

Kjempeflink Såpe! Jeg har også trent i dag, synes det passer fint på en søndag :) (iallefall hvis man er singel :fnise: det ble aldri søndagstrening når jeg hadde samboer..:gjeiper:)

Hihi, jeg liker faktisk å trene i helgene. Da kan jeg sove så lenge jeg vil, spise frokost i ro og mak og dra på trening når sambo benker seg foran tven eller pcen med fotball eller hva det nå måtte være...

Jeg har hatt en fin og rolig helg med film, proteinpizza (PT ga meg en oppskrift) og 24g melkesjokolade ;)

I dag var det tungt å komme seg på trening! Jeg dro rett til mor etter jobb, laget middag (kyllingsalat)til hele familien og ble sittende der til klokka var nesten åtte om kvelden. Følte ikke akkurat for å dra hjem, skifte til treningstøy og dra ut igjen..

Meeen, hadde jeg ikke gjort det i dag måtte jeg ha gjort det imorgen. Og da hadde det blitt et slit å dra på trening igjen på onsdags morgen.

Så da ble det 39 minutter på mølla- holdte meg på 8.0 og 8.5 denne gangen. Forbedring! Etterpå tok jeg 40*3 situps og 20*3 ryggøvelser. Forbedring! :)

Skal blir godt å bare slappe av i morgen kveld:) Se på frustrerte fruer og drikke te :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink Såpe! Det er alltid kjempedeilig når man kommer seg ut tross manglende vilje til å begynne med :) Ikke minst er det digg med kveldene man kan ta med god samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trallalaa, ingen trening i dag ;)

Det begynner å bli lettere å følge PTs diett også. Tror kroppen har godtatt at den ikke lenger får masse karbohydrater til alle måltidene ;) Lagde meg omelett med eggehviter og en eggeplomme til kvelds, etterfulgt av frukt.

Siden jeg har så god tid i dag kom jeg over en morsom webside med noen enda morsommere vannkokere jeg har såååååå lyst på!! Har sett vannkokerene i en butikk her i byen også, men de koster 1000 kroner.... Seee, seee! : http://pylones.com/famille.php?fid=345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trallalaaa trening i dag! :)

Det ble ingen boksing med PT i dag tidlig (han sa ikke hvorfor), så vi tok styrketrening i stedenfor. PT var fornøyd med meg fordi han merka framgang på vektene og uutholdenheten :) Neste uke blir det veiing og måling, sa han. (Jeg klarte jo ikke å dy meg, så jeg gikk på vekta på søndagen... Har gått ned 3,5 kg, så er fornøyd!)

Etter trening tok jeg badstu og dusja leeenge. Deilig å komme på jobb ferdig trent og nydusja! Får se hvor deilig jeg synes det er å sitte igjen på kontoret når alle de andre drar kl 1530, da meneh... ;)

Sola skinner, jeg hører på radio og sitter på KG. Herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morsom lesing - gir god energi :)

Deilig å ta seg tid til badstue etter trening!! Håper dagen går greit og at du holder ut når de andre går hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, gratulerer med vektnedgang!! :) Herlig å trent på morgenen, så er du ferdig med det ;)

Takk :) Godt å se at trim og sunt kosthold gir resultater! (hehe)

Morsom lesing - gir god energi :)

Deilig å ta seg tid til badstue etter trening!! Håper dagen går greit og at du holder ut når de andre går hjem.

Jaa, kjempedeilig å ta seg god tid i garderoben etterpå. Jeg får heller unne meg sånne ting istedenfor en sjokoladebit som takk for god innsats slik jeg kanskje ville ha gjort for en måned siden, haha!

Foreløpig går dagen helt fint. Har faktisk lunsjpause først nå, for det har gått i ett siden i morgest. Har vært med kunder hele dagen og vanligvis sitter jeg jo mest på kontoret mitt på pcen. Men det er litt koselig også, synes jeg. Gøy å kunne hjelpe folk og gøy å kunne snakke med folk :)

Ha en fin dag du og!

Til lunsj ble det knekkebrød med cottage cheese, coop kokt skinke (med de mengdene jeg må spise er det bare å kjøpe billigste alternativ...) og paprika. Godt :)

Til middag skal jeg ha grov wraps med kylling og grønnsaker. (Mulig jeg sniker inn en teskje salsa også, det er jo lite kcal og smaker godtgodtgodt!)

Skal vi sjååå.... 3,5 timer igjen av dagen. Det skal gå så fint atte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag!

På en eller annen merkelig måte klarte jeg å gli av kontorstolen i dag....??! Nå har jeg vondt i kneet....Får håpe det blir bedre til imorgen tidlig, for da hadde jeg tenkt meg på step.

Nåja. Snart skal jeg og en venn ut å spise (det blir vann og salat uten dressing for min del) og etterpå skal vi ut å ta oss et par glass vin (det fikk jeg faktisk lov til av PT ;))

Blir kos :)

Helt til slutt må jeg bare skryte av meg selv, altså! I dag ble jeg tilbudt gulrotkake med en fabelaktig krem på kontoret. Jeg takket pent nei.

Så ble det sendt ut fellesmail om at jobben spanderte suppe og ciabatta til lunsj i kantina.

Jeg takket pent nei.

Litt senere kom noen å delte ut twist til alle.

Jeg takket pent nei.

På slutten av dagen ble jeg sittende i et møte i nesten 1 time hvor det lå MASSE sjokolader (små 50g stratos, smasj,troika osv) på bordet. Gjett om jeg hadde lyst på!! Alle de andre åpnet sjokolade på sjokolade mens de smattet fornøyde og sa hvor godt det var..

Da var det like før jeg sprakk, altså! Meeen, jeg stod imot presset. *stolt*

Det fikk meg til å tenke litt, da. For vanligvis ville jeg nok sagt jatakk til både kake, gratis mat, twist og stratos. Tenk alle de kaloriene! Ikke rart man må på diett med en sånn livsstil :P

Pyttsann. Man må se forover, ikke dvele med fortiden ;)

Såeh nå er det helg og hygge :) Trallallaaaaaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...