Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Takk!

Ja, du har helt rett, man må ha en meny det går an å leve med resten av livet, ikke bare i tre mnd. Har mailet han nå, venter spent på svar... ;)

Skal snart sette i gang med kyllingkjøttdeigen og etterpå blir det trening. Jazzersize! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time Jazzercise i dag.

Har holdt meg til dietten slik jeg avtalte med PT, men han har ikke sendt meg mail med ny diett slik HAN lovte... Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre imorgen, orker iallefall ikke mer kesam til frokost! Burde jo kanskje sende han en ny mail eller en sms, men vil liksom ikke mase på han heller siden jeg er såpass ny. Så min ide er å spise lunsjen (kyllingfilet) til frokost og middagen (karb.deig og gr.saker) til lunsj. Så får jeg ta frokosten til middag eller noe, hvis han har svart til da...

Hmfr. Men, men, jeg har trent og er fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du har vært å trent :tommel:

Jeg synes det hørtes ut som veldig mye middagsmat! Jeg tror ikke jeg hadde orket det rett og slett.. På kveldene synes jeg det er best å spise noe lett, knekkebrød f.eks :) får håpe du får svar i morgen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen? Dumme-PT. :snurt:

Og wow, den dietten hørtes jo forsåvidt sunn og veldig god ut - men det er jo kjipt å måtte bruke kjempemasse penger på mat. Du får styre litt med å finne alternativer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du har vært å trent :tommel:

Jeg synes det hørtes ut som veldig mye middagsmat! Jeg tror ikke jeg hadde orket det rett og slett.. På kveldene synes jeg det er best å spise noe lett, knekkebrød f.eks :) får håpe du får svar i morgen da!

Jeg fikk svar på morgenkvisten dagen etter, så han var jo neeesten tidsnok med å svare da. Fikk en mer variert meny, men fortsatt utrolig mye kjøtt/fisk/dyre, proteinrike ting til hvert måltid...

Neimen? Dumme-PT. :snurt:

Og wow, den dietten hørtes jo forsåvidt sunn og veldig god ut - men det er jo kjipt å måtte bruke kjempemasse penger på mat. Du får styre litt med å finne alternativer ;)

Joda, det smaker forsåvidt greit, men jeg er nok en anonym karboholiker, for jeg kjenner allerede nå etter en liten uke at jeg er lei "middag" til alle måltidene. Jeg savner grovbrød med vanlig pålegg, ikke bare kyllingfileeter! *uuuler mot månen*

Frokosten PT anbefalte i dag bestod av omelett laget av 1. helt egg og 5 eggehviter, samt en fruktsalat med vaniljekesam. Jeg er stappmett!! Ubehagelig mett, faktisk....

Det ryktes om fotball på tv i dag, så når det starter skal jeg stikke på Elixia å teste ut tredemølla der. Skal ta med ipoden og pulsklokke, så får vi håpe jeg holder ut lenger enn sist gang! Hehe.

Åååååååå jeg er så mett...Blæh, ikke mer omelett av en halv kartong egg til frokost. *lærer av mine feil*

Endret av Såpeboble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Er det noe godt når det blir så mye hvitte da? Liker plommen best jeg, typisk det... :sjenert:

Lykke til på tredemølla! Jeg synes du er flink som kommer deg på trening på en lørdag altså! Her sitter jeg og gruer meg for å dra på butikken på grunn av snøværet, liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! Er det noe godt når det blir så mye hvitte da? Liker plommen best jeg, typisk det... :sjenert:

Lykke til på tredemølla! Jeg synes du er flink som kommer deg på trening på en lørdag altså! Her sitter jeg og gruer meg for å dra på butikken på grunn av snøværet, liksom :fnise:

Jeg liker også plommen best, men denne omeletten smakte helt (?) likt som en vanlig omelett, så det gjorde seg nok med det ene "hele" egget. Jeg blandet litt tomatbiter oppi også, så det var sånn sett god smak. Bare det at det ble litt mye. Omeletten tok jo opp hele fatet, omtrent. Fotballen begynner om 15 min. Jeg bør komme meg avgårde til tredemøkka snart. Ehh jeg mener tredemøLLa.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3+30 min på mølla, hastighet fra 6.8-8.5. Fornøyd! Lå mest mellom 7.5-8.0, men jogga meg gjennom tre sanger på ipoden på 8.5.

30*3 situps

30*3 lårøvelser på matte

30*3 ryggøvelser på matte

Nå drikker jeg YT restutisjonsdrikk fra Tine med sjokoladesmak. Godt at PT lar meg drikke NOE godt, da! ;) Noen som har smakt det? Det smaker som Tine Sjokomelk, den gode! Bare at det er hele 3,3 dl oppi denne her :) Nam, nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra treningsøkt :tommel:

Har ikke prøvd den, men tenkt at jeg skal gjøre det ;) Sjokolademelk :sikle:

Mmmm ja det må du ;)

3 pluss 30? :huh:

Hehe, 3 minutter gåing som oppvarming og 30 min jogging ;)

I dag fikk jeg mannen med på tur rundt et vann i nærheten! Vi gikk i godt tempo (raskere enn vi pleier, iallefall;)) i nøyaktig 48 minutter. Jeg skriver det ned som trim, jeg ;)

Dessuten var vi og bowlet for ikke så lenge siden. Bowling er jo klassifisert som en sport, så da måååå jo bare det kalles trening det og?? :P Jaaaada jaaaada. Styrketrening! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, 3 minutter gåing som oppvarming og 30 min jogging ;)

Åja, selvfølgelig! :klaske:

En stund trodde jeg du var på maskina i 3 minutter, tok en gooood pause for så å hoppe på den i 30 minutter :fnise:

Turer er definitivt trim! Egentlig skal man ha god samvittighet for all type bevegelse synes jeg, goså bowling! (så lenge det ikke blir den eneste "treningen" da, haha) Fine kroppen kan brukes på så mange måter, så. (øh, det hørtes perverst ut...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, selvfølgelig! :klaske:

En stund trodde jeg du var på maskina i 3 minutter, tok en gooood pause for så å hoppe på den i 30 minutter :fnise:

:ler:

Turer er definitivt trim! Egentlig skal man ha god samvittighet for all type bevegelse synes jeg, goså bowling! (så lenge det ikke blir den eneste "treningen" da, haha) Fine kroppen kan brukes på så mange måter, så. (øh, det hørtes perverst ut...)

Rahaha, kroppen kan brukes til litt av hvert den ja! *ekkel gammel grisestemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg laget meg torsk, fullkornsris og kokte (frosne) grønnsaker til middag. Mitt eneste mål var at det måtte gå fort passe inn i PT sin nazimeny :gjeiper:

Torsken ble kjempegod etter en bøtte salt i badevannet, risen var boil in bag og kunne dermed ikke mislykkes. Også var det grønnsakene da. Gulrøtter,blomkål og rosenkål. Ikke den mest spennende valget, men både billig og sunt. Og gjett hva? Rosenkålen var kjempegod!! ROSENKÅL, hører dere? Hvem liker vel rosenkål???!! JEG! Kokt fisk og frosne grønnsaker. God damn, jeg eldres.. Hva blir det neste? Middag kl 1300 og sviskekompott til dessert??

Fikk endelig kontakt med PT i dag. Neste PT time på onsdag. Da skal jeg ta med meg en fullstendig liste over hva jeg har stappa i meg den siste uka. Kan bli intr, har jo droppa kveldslaksen av og til :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Torsken ble kjempegod etter en bøtte salt i badevannet, risen var boil in bag og kunne dermed ikke mislykkes. Også var det grønnsakene da. Gulrøtter,blomkål og rosenkål. Ikke den mest spennende valget, men både billig og sunt. Og gjett hva? Rosenkålen var kjempegod!! ROSENKÅL, hører dere? Hvem liker vel rosenkål???!! JEG! Kokt fisk og frosne grønnsaker. God damn, jeg eldres.. Hva blir det neste? Middag kl 1300 og sviskekompott til dessert??

:hoho:

Jeg tok meg plutselig en julaften (har det alltid til kalkuna på julaften og sjelden ellers) i å like rosenkål jeg også... Og det har jeg ALDRI likt før... Var nesten så jeg ikke ville innrømme det for meg selv.

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trim: 1 time bodyattack! Det var like slitsomt som det høres ut! Jogget/hoppet på stedet omtrent hele timen i tillegg til x antall høye knebøy og utfall. Nå ser jeg ut som en tomat i trynet, og det til tross for at timen var ferdig for en halvtime siden..

Jaja. Nå nyter jeg en YT med sjokoladesmak med god samvittighet! Synes fortsatt det er litt rart at jeg kan drikke sjokomelk på slankekur, men jeg krangler ikke på det punktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen eh? Jeg liker rosenkål, jeg... :sjenert:

Uansett: kjempeflink middag! :)

:hoho:

Jeg tok meg plutselig en julaften (har det alltid til kalkuna på julaften og sjelden ellers) i å like rosenkål jeg også... Og det har jeg ALDRI likt før... Var nesten så jeg ikke ville innrømme det for meg selv.

Åååå så morsomt (nåja, ikke sånn LOL morsomt, da... ;)) at det er flere enn meg som liker rosenkål! Lurer på om det går an å spice dem opp med hvitløk og chilli på samme måte som vanlig kål (i følge reklamen på tv iallefall.. Har enda ikke blitt så gammel at jeg liker vanlig kål noe særlig- derfor har jeg heller ikke prøvde chillioghvitløkkålen til matprat.no) Men det har kanskje dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...