Gå til innhold

Jeg trenger hjelp med min venninne II


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg tror vi har diskutert ferdig dette nå. Min venninne er fornøyd med seg selv og har fått økt selvtillit og ingenting er bedre enn det.

Milla

*nei til bart*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte tidlig at du var Milla. Er det ikke litt vel patetisk å sitte å svare bifallende på sine egne innlegg.

On 2002-02-25 18:42, Milla wrote:

Oppgitt kvinne har nok brukt endel harde ord men husk at det sikkert ikke har vært lett for henne heller som har måttet konfronterer sin venninne med ting som strengt tatt kan ødelegge ett vennskap. Jeg synes hun er modig jeg. Hvor mange av dere hadde turt og sette foten ned og si at hør her, la meg hjelpe deg litt på vei her.

Milla

Nå har du rakket ned på Nordlenninger, Østfoldinger osv. Selv tør du ikke en gang stå for at bor i Buskerud. Er det så forferdelig å bo på Kongsberg at du må lyve at du bor i Akerhus?

On 2002-02-25 12:41, Astra wrote:

Jepp, fra Østfold -du også?

Visste at kom til å avsløre deg når jeg la inn innlegget om hva du selv skulle ha på deg i bryllupet. Skjekket profilen din i går og så jo snart at du var uhyre utseendefiksert :

Millas profil

Sitt gjerne og skriv innlegg på din lekre Dell lap-top, som ligger i din lille lekre Bjørn Borg bag. Håper du i allefall kan slutte å utgi deg for å være noe du ikke er.

1212[ Dette Innlegg er endret av: Flo* den 2002-02-28 15:27 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må på det sterkeste anmode om at folk slutter å diskutere person her på bryllup og diskuterer sak, og det seriøst. Hvis ikke det skjer vil jeg måtte seg meg nødt til å stenge/slette store deler av denne tråden.

moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow.

Jeg hadde satt stor pris på at en venninne ville hjelpe til om hun så at det trengtes.

Dette har ikke noe med å være ekkel å gjøre, tvert imot.

Er sikker på at venninnen til "Oppgitt kvinne" blir strålende fornøyd!

Og til dere som mener at skjønnheten kun kommer innenfra;

det skader vel sannsynligvis ikke å ta seg bra ut heller. Ved å se bra ut på utsiden skades ikke dermed det indre, vet du.

Det blir bare en enda flottere "pakke".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til moderator:

Jeg er uenig med deg i at denne tråden kan stenges fordi vi diskuterer person. Vanligvis er det en god regel, men om du kjenner denne tråden, så vil du se at nettopp spørsmålet om person er viktig: Fordi "oppgitt kvinne" som startet tråden viser seg å være samme person som også skriver her inne som "Milla". Å bruke to knick er jo ikke farlig i seg selv, men her reagerer folk fordi en og samme person diskuterer med seg selv.

Og siden temaet allerede er utdebbatert (antagelig), så kan denne tråden utvikle seg til å bli en spennende tråd om det å argumentere med seg selv her inne på KG. Greit, så er den feil plassert, men det kan da ikke skade at alle "bryllupshungrige" får med seg en sånn diskusjon også?

Og til alle dere som blir så opphengte i Milla, her et lite tips til beroligelse: Milla er ingen person lenger, hun er et fenomen her inne. Ingen har vært i nærheten av å få så masse oppmerksomhet som henne, og jeg tror ingen kan måle seg med henne når det gjelder å *like* den oppmerksomheten også.... icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Klara...

Synes det er bra at moderator passer litt på her inne, men det blir feil at de skal stenge absolutt alle tråder som endrer tema underveis. Hva gjør vel det at man i løpet av en diskusjon kommer over på andre tema???? Det er da ganske vanlig i Real Life også det, da...

Som Klara sier kan det ofte bli gode diskusjoner av slikt, om enn om et litt annet tema.

Selvsagt bør personhets etc. slås ned på, men av og til synes jeg at dere moderatorer er litt vel overivrige med tanke på "det opprinnelige tema diskuteres ikke lenger" og "denne tråden passer ikke inne her".

Så fikk jeg sagt det også (selv om det sikkert ikke passer inn i hverken denne tråden eller under dette tema icon_wink.gif)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...