Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er fordi på kanaler som FOX, CBS,NBC og ABC er det rett å slett ikke lov med nakenhet. På kanaler som HBO og Showtime er det nakenhet,

Også er det ikke alle som ønsker å vise seg nakne. Ville du vist deg naken på film ?

Anonymkode: 17bd7...8a2

Hvis jeg var profesjonell skuespiller, ja.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Fame skrev:

Hvis jeg var profesjonell skuespiller, ja.

Vel nå er det ikke alle som vil vise seg nakne. Synes du man skal tvinge folk til å kle av seg mot sin vilje ?

Som sagt så er det også slik at på de fleste kanaler i USA er det ikke lov med nakenhet.

Anonymkode: 17bd7...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel nå er det ikke alle som vil vise seg nakne. Synes du man skal tvinge folk til å kle av seg mot sin vilje ?

Som sagt så er det også slik at på de fleste kanaler i USA er det ikke lov med nakenhet.

Anonymkode: 17bd7...8a2

Kan ikke jeg bare få lov til å si hva som irriterer meg siden det er det tråden handler om? :)

Thanks

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel nå er det ikke alle som vil vise seg nakne. Synes du man skal tvinge folk til å kle av seg mot sin vilje ?

Som sagt så er det også slik at på de fleste kanaler i USA er det ikke lov med nakenhet.

Anonymkode: 17bd7...8a2

De færreste skuespillere skriver under kontrakt hvor de ikke skal være nakne. Har de ikke det så kan det faktisk kreves at de spiller en naken scene. I Sex og singelliv så var det kun Sarah Jessica Parker som fikk igjennom at hun ikke skulle spille inn naken scener, de andre hadde pent nødt til å gjøre det. Så jo, de kan tvinges. Men nå er ikke nakenscener nødvendigvis naken forfra da. Det kan være bryster eller rumpe.

Anonymkode: 47e4e...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talkshow med manus. Synes det er å lure seerne. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når damer (menn også) ikke kan klare å bestemme seg for hvem de vil væŕ sammen med.  Det er frem og tilbake hele tiden. Når hun endelig klarer å bestemme seg, så er hun med mann a en stund for å så ombestemme seg og vil heller være med mann b. Så blir hun usikker igjen. Åh, bestem deg! Hater sånn trekant drama :raven:

Endret av LeilaS
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at det med få unntak ikke er noen lykkelige par i tv serier.

Anonymkode: 17bd7...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, LeilaS skrev:

Når damer (menn også) ikke kan klare å bestemme seg for hvem de vil væŕ sammen med.  Det er frem og tilbake hele tiden. Når hun endelig klarer å bestemme seg, så er hun med mann a en stund for å så ombestemme seg og vil heller være med mann b. Så blir hun usikker igjen. Åh, bestem deg! Hater sånn trekant drama :raven:

Irriterere meg mer at disse to mennene gidder å vente på henne. Ingen blir irriterte eller sure for at hun sjonglerer mellom dem. Neeida. De elsker henne fortsatt begge to og begge fortsetter å kjempe for hennes gunst. Hallo. Hun er en bitch. Hun behandler dere dprlig. Dere fortjener bedre, tenker jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Maleficenta skrev:

Irriterere meg mer at disse to mennene gidder å vente på henne. Ingen blir irriterte eller sure for at hun sjonglerer mellom dem. Neeida. De elsker henne fortsatt begge to og begge fortsetter å kjempe for hennes gunst. Hallo. Hun er en bitch. Hun behandler dere dprlig. Dere fortjener bedre, tenker jeg da

Jeg vet. At de gidder? Sitter bare å venter tålmodig på svaret 🙄 Hadde aldri giddet å konkurrert med en annen dame om en mann. "Du kan få han"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2017 den 23.03, Maleficenta skrev:

Åh kommer på en ting. Mulig det er blitt nevnt før, men når skuespilleren er synlig gravid men spiller ikke gravid i serien. Istedet gjør de et febrilsk forsøk på å skjule msgen, men man ser det jo. Dette har jeg sett i noen såpeserier. Jeg tenker da at. Hallo. Er det ikke bedre å skrive graviditeten inn i serien?

Se pilot-episoden, den aller første episoden, til Modern Family. Der er Claire høygravid og fødeklar. Men ikke i serien. Der snakker man 30 minutter med febrilsk og innovative måter å skjule magen hennes på! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Darkannie skrev:

Se pilot-episoden, den aller første episoden, til Modern Family. Der er Claire høygravid og fødeklar. Men ikke i serien. Der snakker man 30 minutter med febrilsk og innovative måter å skjule magen hennes på! :laugh:

Nei Claire er ikke høygravid, Julie Bowen er høygravid. Lær deg forskjellen på skuespiller og karakter.

Anonymkode: 17bd7...8a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

99% av alt folk irriterer seg over er bagateller. 

Anonymkode: 17bd7...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som hele tiden må pirke på andre i tråden. Seriøst, kan du virkelig ikke bare la folk irritere seg over hva de vil enn å hele tiden komme med pirkete kommentarer? :roll: 

 

Anonymkode: fae11...0d1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De som hele tiden må pirke på andre i tråden. Seriøst, kan du virkelig ikke bare la folk irritere seg over hva de vil enn å hele tiden komme med pirkete kommentarer? :roll: 

Anonymkode: fae11...0d1

Hele poenget med Kvinneguiden-forumet er vel å pirke mest mulig på alle andre hele tiden? :fnise:

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

99% av alt folk irriterer seg over er bagateller. 

Anonymkode: 17bd7...8a2

Fortell hva du synes er irriterende i filmer og serier da? Som ikke er bagateller?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som hele tiden må pirke på andre i tråden. Seriøst, kan du virkelig ikke bare la folk irritere seg over hva de vil enn å hele tiden komme med pirkete kommentarer? :roll: 

 

Anonymkode: fae11...0d1

Ja, siden KG er en film eller serie. 

Anonymkode: dccfe...09a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, siden KG er en film eller serie. 

Anonymkode: dccfe...09a

Er KG en film eller serie? Hva mener du med det?

Anonymkode: fae11...0d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er KG en film eller serie? Hva mener du med det?

Anonymkode: fae11...0d1

"ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?" heter tråden. 

Anonymkode: dccfe...09a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Darkannie skrev:

Se pilot-episoden, den aller første episoden, til Modern Family. Der er Claire høygravid og fødeklar. Men ikke i serien. Der snakker man 30 minutter med febrilsk og innovative måter å skjule magen hennes på! :laugh:

 Jøss. Har jeg aldri lagt merke til før. Og jeg har sett Modern family flere ganger :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

"ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?" heter tråden. 

Anonymkode: dccfe...09a

Ja, det er jeg fult klar over. Men jeg synes uansett det er irriterende når noen må kverulere og pirke på mye som blir sagt 

Anonymkode: fae11...0d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...