Gå til innhold

Hår på penis!


Gjest Hehe

Anbefalte innlegg

Heisann!

Da vet ikke jeg om dette er et "rent" kvinneforum, har sett at flere gutter/menn har skrevet her, men. Regner med det er for begge parter?

Uansett, jeg er en gutt som går på vidergåendeskole (Slik at dere vet sån ca alderen min).

Jeg "plages" med mye hår, spessielt på beina, lår og rompen har jeg mye hår, mye mer en hva de andre guttene på min alder har! Leggene mine bryr jeg meg ikke om, men det med lårene og rumpen plager meg litt, det er jo ikke akkuratt jungel, men det er hår. Så hva synes dere jenter om en gutt med litt mer hår på beina en gjennomsnittet?

Så til mitt andre hårproblem : Jeg har helt vanlig hårvekst RUNDT penis, men nå i det siste så har jeg merket at det har begynt og komme hår PÅ selveste penis. Hva synes dere om dette egentligt? Har dere hatt sex med en gutt/mann som har hatt hår på penis? Noen andre menn her på forumet som opplever det samme?

Finnes det noen måte jeg permanent kan fjerne hårene på? Jeg tenker da på hårene som befinner seg på penis. Til nå har jeg barra gått over med høvelen, men har noen tildenser til å få "nupper" og hårene vokser ut fort og de er svarte og harde! -.-

Takk! Håper på serriøse svar! :)

Beklager alle skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes eget hårfjerningsmiddel som kan brukes rundt og sikkert på penis som holder håret lenger borte samt at du slipper de nuppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte glattbarberte menn tidligere. Nå har jeg gått over til å foretrekke at han har naturlig hår der nede. Har hørt flere som har forandret mening i det siste så kanskje det er en motegreie som er i ferd med å snu...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes eget hårfjerningsmiddel som kan brukes rundt og sikkert på penis som holder håret lenger borte samt at du slipper de nuppene.

Tenker du da på f.eks hårfjerningskremen som kondomeriet selger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hår er sexy. Menn som barberer baller og området rundt er en skikkelig turn-off!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du da på f.eks hårfjerningskremen som kondomeriet selger?

ja, blå boks i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg syns hår er sexy. Menn som barberer baller og området rundt er en skikkelig turn-off!

TURN OFF for deg men TURN ON for meg :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og det vokser hår på selve penis...et stykke oppover (når den er stiv)...dette er helt normalt. Ellers velger jeg den hårveksten som partner liker best (hvorfor skulle jeg ikke det?)...hun liker oralsex og foretrekker blanke baller og at resten er stusset... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en helt vanlig ting. Jeg går selv på Vgs. Og jeg har det slik også.

Veldig veldig hårete på rompe og lår. Og rundt penis.

Jeg barberer meg kun på pungen og litt rundt staken når det gror litt over hva jeg tåler :P

Kjæresten min vil helst ha det slik. Så da er det bare å la det være sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en sånn hårete skapning som hadde normal hårvekst på leggene, litt på lårene og litt på rumpen.. Han hadde også noen hår som grodde fra rota på penis og et lite stykke utover, men han barberte de vekk og det var ikke noe problem verken for meg eller han :)

Jeg kjente ingenting til de heller når de vokste litt ut :)

Det er nok helt normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Menn som barberer baller og området rundt er en skikkelig turn-off!

Trist at noen er så vanvittig opphengt i om det er litt hår fra eller til der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trist at noen er så vanvittig opphengt i om det er litt hår fra eller til der nede.

Trist at noen er så vanvittig ute etter å stigmatisere at de må bry seg.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere andre sier her; hår på tissen er sexy hos menn! :) Blir helt avtent om jeg ser et hårløst manne-kjønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Dere som sier at det er turnoff osv. Er dere klar over for en turnoff det er å bli runket og hun lugger i hårene på staken? Det er direkte vondt. Nei bort med hårene på staken og pungen!!! har hår nok ellers på kroppen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...