Gå til innhold

Hår på penis!


Gjest Hehe

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Trist at noen er så vanvittig ute etter å stigmatisere at de må bry seg.

:roll:

Døh, Valkyrie. Du bryr deg jo selv, og stigmatiserer da ikke noe mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Eva_*

Hårete menn har aldri vært noe problem hos meg, ikke glatte heller. En type jeg hadde var så hårete på beina og opp til midjen at det så ut som han hadde bukser på. Hårene lå til og med pent i bølger. Flott gutt. Det ble aldri klamt å ligge inntil ham. Men han hadde problemer når han var på do, måtte alltid ta handdusjen til hjelp for å bli ren etterpå. Han brukte å blåse med hårføner på beina for å bli ordentlig tørr etter en dusj :-).

Nå har jeg en mann som er nesten helt uten hår på kroppen, bare i skrittet. Og der pleier han å stusse litt. Glattbarbert er for meg turn-off for det minner meg om et barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier at det er turnoff osv. Er dere klar over for en turnoff det er å bli runket og hun lugger i hårene på staken? Det er direkte vondt. Nei bort med hårene på staken og pungen!!! har hår nok ellers på kroppen!!

Har jeg aldri tenkt på, nei. Men akkurat som at noen liker store, noen liker små, andre igjen liker hårløse, ja, så foretrekker jeg menn som er menn, og for meg er det menn med hår. Jeg er sikker på at det er nok av kvinner som foretrekker hårløse menn, så til syvende og sist jevner det seg nok ut.

Må forresten si at jeg er imponert over gjest som kan angripe meg for å foretrekke hår som jo er det naturlige, men glatt overse de som foretrekker unaturlig glatte menn... Ja, ja, det sier faktisk mer om deg, gjest, enn om meg.

Endret av Brunhilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårete menn har aldri vært noe problem hos meg, ikke glatte heller. En type jeg hadde var så hårete på beina og opp til midjen at det så ut som han hadde bukser på.

:fnise: Nå fikk jeg noen artige bilder i hodet mitt, hihi..

Samboern min er også av de hårete typene, (uten "bukse" vel og merke) men godt med hår på både lår og rompe. Han barberer pungen og på selve pikken om det er noe der, og holder det kort-kort rundt. Funker utmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...