Gå til innhold

klovner


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det ville jo bli kjedelig om bare den ene lo av den andres betraktninger, og ikke vice versa.

Ikke nødvendigvis. En som liker å klovne, gjøre seg til, spille skuespill, osv. ønsker å være sammen med en som setter pris på det. Andre er mer av tilskuertypen og setter stor pris på at partneren bruker tid på å glede henne/ham.

Det er ikke noe galt i dette. Man bidrar på forskjellige arenaer. Humoren kan det godt være en som står for, mens den andre bidrar med andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Julie_*
Ikke nødvendigvis. En som liker å klovne, gjøre seg til, spille skuespill, osv. ønsker å være sammen med en som setter pris på det. Andre er mer av tilskuertypen og setter stor pris på at partneren bruker tid på å glede henne/ham.

Det er ikke noe galt i dette. Man bidrar på forskjellige arenaer. Humoren kan det godt være en som står for, mens den andre bidrar med andre ting.

Greit nok.

Personlig ville jeg ha kjedet meg dersom bare jeg skulle le av han jeg var sammen med og han liksom aldri lo av hva jeg sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i dette "klovnestemplet".. For meg har det ikke stoppet meg fra å "få" gutter. Eneste minuset er at jeg ofte kan sitte å fortelle "groviser" og litt på kanten ting om meg selv(som jeg egentlig bare kødder om, men andre tror på som ikke kjenner meg..) og plutselig er jeg misforstått og noen tror jeg er interessert. Greier bare ikke å holde kjeft noen ganger. Humor må sees an. Jeg vet at ikke alle har samme humor som meg, eller skjønner ironi, så jeg er ganske tilpasningsdyktig sånn sett. Nå greier jeg å holde en finere balanse mellom "normal" og "klovn". Før måtte jeg bare tulle og fjase, og folk forventet det av meg. Holdt jeg ikke noen "oppvisning" trodde folk jeg var sur eller lei meg.

Ja til en "moro-mann"! Men alt med måte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste minuset er at jeg ofte kan sitte å fortelle "groviser" og litt på kanten ting om meg selv(som jeg egentlig bare kødder om, men andre tror på som ikke kjenner meg..)

Groviser...? Høres ikke spesielt feminint ut...Vulgære kvinner er ikke attraktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan telle på èn hånd hvor mange kvinner jeg finner morsomme. Naturlig nok, siden humor har utviklet seg som et personlighetstrekk hos menn med det formål å sjekke opp kvinner. Kvinner har derfor aldri trengt å være morsomme - de fikk formert seg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Groviser...? Høres ikke spesielt feminint ut...Vulgære kvinner er ikke attraktivt.

Vel det har ikke vært noen hindring for meg akkurat. Jeg mener ikke direkte "groviser", men ting som er på kanten og kan tolkes i ulike retninger. Jeg sitter ikke akkurat å roper ut kuk og fitte hele tiden. Nå er det ikke "groviser" som definerer min humor heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne lett tenkt meg å bli sammen med en "klovn".

Finnes altfor mange kjedelige plastic-fantastic damer der ute, en med litt humor og liv hadde vært VELDIG velkommen.

Og det hjelper sikkert litt at hun ser humoren i, og ler av alle de dumme tingene jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*
Jeg kunne lett tenkt meg å bli sammen med en "klovn".

Finnes altfor mange kjedelige plastic-fantastic damer der ute, en med litt humor og liv hadde vært VELDIG velkommen.

Og det hjelper sikkert litt at hun ser humoren i, og ler av alle de dumme tingene jeg gjør.

Det finnes sikkert en del slike damer... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre opplever iallefall jeg at det er grov overvekt av damer med personlighet som et dørhåndtak.

Iallefall de jeg møter.

Sikkert mange hyggelig og da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trinelise_*

Takk,Darksun, godt å høre at du liker jenter/damer som tøyser litt.

Noen ganger må jeg ta meg sammen for ikke å tøyse eller spille klovn - nå vet jeg det til neste gang ute på byn og treffer sidrompa menn som snakker like mye som en mumie. Da kan jeg trygt piffe opp stemningen, skjønner jeg.

(dette er ikke ironi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...