Gå til innhold

klovner


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg blir ofte sett på som venneflokkens klovn..skøyer masse og ler mye.

Det er ikke sånn at om jeg er på en fest hvor jeg ikke kjenner så mange så tar jeg helt av og har nærmest mitt eget stand-up show. Liker å være litt "apekatt" sammen med de jeg kjenner og tar meg ikke selv så høytidlig.

Vært singel snart i 3 år og lurer på om det er "klovneriene" mine som gjør at mannfolka ikke ser på meg som et kjæresteemne?

Kjenner jo flere "klovner" og de har heller ikke kjæreste/vanskelig for å få seg kjærest.

Kan dette ha en sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar også gjerne på meg klovnerollen, men her er det motsatt, får ofte draget av det. Jeg klovner og sjarmerer meg inn i hjertene til folk. :)

Ut i fra min erfaring er det altså bare positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Heh sprøtt, meg og min snakket om dette her om dagen, vi har alltid blitt sett på som klovnene i hver vår vennegjeng "Å nei, han/hun der er seriøs for en gangs skyld, la oss le av det" og hele den pakka. Det er et herk! Men så fant vi hverandre og har greid å balansere klovneriene og seriøsiteten.

Rådet er finn deg en tulling :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det motsatt, får ofte draget av det. Jeg klovner og sjarmerer meg inn i hjertene til folk. :)

Ut i fra min erfaring er det altså bare positivt.

Jeg har ofte fått hørt at det er rart jeg er singel for jeg er jo så morsom og sjarmerende...Mulig jeg er utrolig stygg..men tror da ikke jeg er det heller.. :sjenert:

Heh sprøtt, meg og min snakket om dette her om dagen, vi har alltid blitt sett på som klovnene i hver vår vennegjeng "Å nei, han/hun der er seriøs for en gangs skyld, la oss le av det" og hele den pakka. Det er et herk! Men så fant vi hverandre og har greid å balansere klovneriene og seriøsiteten.

Rådet er finn deg en tulling :-D

Jeg prøver men de mannlige klovnene ser ut til å foretrekke noe annet enn klovnedame..kanskje noen av dem føler seg truet :ler:

Uansett,takk for svar :)

Det ordner seg vel engang for alle :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Vi er bare misforståtte :P

hehe nei men egentlig for å være helt ærlig, så klovner jeg en del for jeg ikke vil vise min seriøse side til folk. Jeg sier det jeg mener, men på en dustete måte for jeg er så vant med at folk ler av meningene mine at jeg gidder ikke prøve engang. Vet ikke om du kanskje har noe av det samme eller bare er seriousklovn? :ler:

Blebleble. Det ordner seg alltids iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er bare misforståtte :P

hehe nei men egentlig for å være helt ærlig, så klovner jeg en del for jeg ikke vil vise min seriøse side til folk. Jeg sier det jeg mener, men på en dustete måte for jeg er så vant med at folk ler av meningene mine at jeg gidder ikke prøve engang. Vet ikke om du kanskje har noe av det samme eller bare er seriousklovn? :ler:

Blebleble. Det ordner seg alltids iallfall :)

:fnise: Har det nok litt på samme måte..Har litt lav selvtillit og skøyer det meste bort. Kanskje jeg til og med gjør meg selv til en ekstra stor klovn slik at folk ikke skal se hvor usikker jeg egentlig er til tider.

jappjapp :tre: (denne hadde ikke noe med saken å gjøre men den hadde så hærlig ganglag..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I omvendt perspektiv:

Jeg blir veldig lett tiltrukket av menn som er klovner. Man liker dem gjerne med en gang, og blir glad når en ser dem, det er noe ekstremt likandes og tiltrekkende med dem.

MEN: Jeg vurderer dem ikke som kjæresteemner.

Hvorfor? Pga at de er på en måte "felleseie" - de har mange venninner gjerne, som liker dem kjempegodt og tuller og skøyer med dem. Jeg ville nok ikke taklet å være sammen med en slik fyr, kjenner jeg meg selv rett ville jeg blitt sjalu og vært usikker hele tiden.

Vet ikke om menn kan tenke slik om deg, det er vel kanskje helst jenter som bekymrer seg over slikt, men det KAN jo hende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dameedna

- Syns også at "klovner" er festlige å være sammen med, blir i godt humør, enten det er damer eller menn det gjelder. Men så er det mange måter å være morsom på også. Plump humor er usjarmerende.

Men når det kommer til kjæresteri, så vil man vel heller ha noen som har beina mer på bakken. Det kan bli litt anstrengende i lengden å ha noen rundt seg som alltid må være morsomme...... skjønt det å ha humor i hverdagen, er en egenskap man bør sette pris på. Balansegang, dette.

Og som sagt i et annet innlegg, de prater og tøyser med alle de treffer på sin vei, så spørs det da, om man syns at DET er sånn stas når det kommer et stykke.

Bare noen tanker rundt tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*
jappjapp :tre: (denne hadde ikke noe med saken å gjøre men den hadde så hærlig ganglag..)

:ler: Den juletrefiguren er bare best.

Ts, hvis du klovner og har mye humor får du finne en mann som liker slikt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Jeg føler meg litt fjasete og tullete selv :sjenert: Tenker av og til at nå må jeg vise at jeg er mer enn dette, men trenger visst ikke det for at folk skal skjønne det. Men det er jo så gøy å le og fjase :) Så lenge tullinga ikke er et forsøk på å fortrenge det alvorlige i hverdagen, for det merker som regel folk, så bør det heller være en attraktiv egenskap. Tull i vei! Blir for dumt å legge på seg en overseriøs maske som ikke egentlig hører hjemme der. Men samtidig, noen ganger bruker jeg humor og tulling som ammunisjon mot fyrer jeg vet er interessert i meg og jeg ikke takler å avvise på noen annen måte, tuller vekk all flørt og hinting - det bør du kanskje ikke gjøre, hvis du vil ha dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
Jeg blir ofte sett på som venneflokkens klovn..skøyer masse og ler mye.

Det er ikke sånn at om jeg er på en fest hvor jeg ikke kjenner så mange så tar jeg helt av og har nærmest mitt eget stand-up show. Liker å være litt "apekatt" sammen med de jeg kjenner og tar meg ikke selv så høytidlig.

Vært singel snart i 3 år og lurer på om det er "klovneriene" mine som gjør at mannfolka ikke ser på meg som et kjæresteemne?

Kjenner jo flere "klovner" og de har heller ikke kjæreste/vanskelig for å få seg kjærest.

Kan dette ha en sammenheng?

Jeg tror ingenting er mer sjarmerende for menn enn en jente med godt humør og god humor. Men humor er vanskelig! Er det en litt frekk humor som går utover andre er det i de aller fleste tilfellene veldig usjarmerende. Er det med en god dose selvironi kan det være kjempesexy. Skal du spille på humor må det være rette humoren, ellers har den bare motsatt virkning. Det er ikke for ingenting stand-up er et vanskelig fag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel vært en av de som klovnet rundt rundt tidligere. jeg tror kanskje det muligens er vanskelig å få seg et kjæresteemne nettopp pga dette. Tror det forventes at det er jeg som skal ta kontakt og være den som "tar styringen", og initiativ. Det er ikke noe jeg er spesielt flink til.

Kanskje du skulle tone ned "klovningen" litt og se hva som skjer da? Ikke ta over hele showet. La noen andre overtaden rollen en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedfall

Jeg har av en aller annen grunn veldig sans for damer som ler "stygt", ser jeg på Løvebakken, og Pernille Sørensen begynner å le, så er kvelden reddet ! :ler:

...hun ler som en heks, bokstavelig talt ! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vel det man kalle en klovn..Jeg spiller også kortene mine heeeelt feil i forhold til det motsatte kjønn..

Hva med mannlige klovner? Spiller de også kortene sine dårlig? Er det "dårligere" på å få seg kjærest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Tror nok at det er flest mannlige klovner som faller utenfor. Jeg har iallefall vært en tøysekopp hele livet og ler forferdelig mye :ler:

Og har inntrykk av at menn faktisk liker personligheten min veldig mye. Så jeg kan ikke se problemet. Selvsagt hvis det blir alt for mye, så kan en jo styre seg. Jeg synes forøvrig mannlige klovner også kan være hysterisk morsomme, men alt med måte selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk det er gjort noen undersøkelser hvor humor er den egenskapen kvinner rangerer som viktigst hos en potensiell partner.

Men alt med måte kanskje....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jojo,sevfølgelig,alt med måte..Jeg er mest klovn sammen med folk jeg kjenner veldig godt. Har bra humor/humør med folk jeg ikke kjenner så godt/flørter med..

Men jeg blir liksom bare den morsomme jenta tydligvis.

Synes forøvrig at humor er veeeeldig viktig når det gjelder "valg" av partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*
Men jeg blir liksom bare den morsomme jenta tydligvis.

Det er da ingen ulempe å være en morsom jente, tvert i mot. Det er sikkert ikke det at du er morsom som er årsaken til at du ikke får de mennene du ønsker...Kanskje din utfordring snarere er de andre egenskapene man også "bør" ha? Det gjelder å ha et bredt spekter av egenskaper i balanse. Selvfølgelig vil det alltid finnes et knippe menn som ikke liker en morsom jente, men hva så. Du vil vel ikke ha slike uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julie_*
Menn vil ha kvinner som ler av vitsene deres, og ikke en dame som er morsom selv.

Kvinne, kjenn din plass

Humor er jo så mangt. En person kan si "jeg har bra humor", uten at de i nærheten nødvendigvis er enige i det.

Jeg tror heller ikke menn først og fremst vil ha en morsom dame! Hvis det viser seg at dama viser seg å ha morsomme trekk, kan det eventuelt bli sett på som en bonus i tillegg til utseende og øvrige personlighet.

Noen kvinner har jo en subtil form for humor, som ikke oppfattes av alle. Selv opplever jeg at menn jeg finner intelligente og som har hva jeg selv synes er "intelligent" form for humor også responderer på min form for humor. Det må altså et samspill til...det er fint om begge har humor, og ikke bare den ene. Det ville jo bli kjedelig om bare den ene lo av den andres betraktninger, og ikke vice versa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...