Gå til innhold

Kjønnsvorter!


Gjest Gjest_lille meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_mann

har vert ilag med dama i 8mnd, da jeg plutselig får utbrudd av kjønnsvorter. Hun hadde ikke turt å si det til meg at hun hadde hatt kjønnsvorter rett før hun møtte meg. Veldig hyggelig.

Vær ærlig med en gang. Oppsøk lege og få behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg fikk kondylomer/kjønnsvorter i rumpa for et par år siden, og de var så store og har vært så flau over det at jeg ikke har turt å gå til legen. Idag mannet jeg meg opp og fikk GU. Det er det verste jeg har vært med på noengang:( Legen snakket knapt norsk, begynte å gi meg gynekologisk undersøkelse uten å fortelle meg at hun hadde tenkt seg opp i skjeden min (jeg har vestibulitt... det var utrolig smertefullt) og frysingen av vortene var helt grusomt. Jeg holdt på å besvime, gråt og følte meg helt forferdelig - hun måtte gi meg smertestillende og hun greide ikke å forklare meg hva jeg skulle gjøre videre hjemme. Tidenes dårligste opplevelse, jeg er livredd for at vortene ikke forsvinner og jeg må tilbake, da vil jeg heller ha de fjernet med narkose... er det noen som har gjort dette?

Anonym poster: aa1d568b9c4e57fe0bf54589289551b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
7 timer siden, sciatic skrev:

 

 

Til trådstarter: Har dessverre ikke noe godt råd, annet enn at du må behandle deg så fort som mulig. I mellomtiden kan du jo finne en annen unnskyldning som du føler ikke er så "skitten". For selv om det ikke er "skittent", så høres jo ordet kjønnsvorter helt avskrekkende ut.

Får håpe ts er kvitt vortene sine nå, sdien det er ni år siden tråden ble opprettet... Det er en annen type hvp-virus som gir vorter enn de som gir kreft. Man kan ta en test for å sjekke om man har de farlige typene av hpv.

Anonymkode: 3cff8...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som det er en hel haug som har dette. Har aldri hatt noe slikt jeg, enda jeg har vært mye seksuelt aktiv. Kan jeg ha viruset selv om jeg aldri har hatt utbrudd?

Anonymkode: d537e...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo ut som det er en hel haug som har dette. Har aldri hatt noe slikt jeg, enda jeg har vært mye seksuelt aktiv. Kan jeg ha viruset selv om jeg aldri har hatt utbrudd?

Anonymkode: d537e...59f

Ja, mange har virus uten å få vorter. Det samme med herpes, mange er smittet uten å vite det selv. De fleste faktisk.

Anonymkode: 3cff8...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...