Gå til innhold

Kjønnsvorter!


Gjest Gjest_lille meg_*

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest En manlig gjest:)
Jeg har det jeg tror er kjønnsvorter.. Så en dag 1..og nå noen dager sener er det fullt...sikkert over 50stk (har ikke rukket å dra til lege ennda)

MEN! Jeg har aldri hatt sex!! Går dette an?! :kjefte:

Noe er det i alle fall..HJELP!!!

jeg har også det samme probleme, jeg har sånn ca 20 små hvite vorter på siden av penis hodet, jeg er så frustrert for dette holder meg unna sex og mest sannsynelig en kjæreste, hvilke middler er det jeg kan bruke mot dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hei_*
jeg har også det samme probleme, jeg har sånn ca 20 små hvite vorter på siden av penis hodet, jeg er så frustrert for dette holder meg unna sex og mest sannsynelig en kjæreste, hvilke middler er det jeg kan bruke mot dette?

Ekskjæresten min hadde kjønnsvorter, og vi hadde masse "forsiktig" sex med kondom uten at jeg ble smittet. Vortene hans var dekket av kondomen. Tror at det skal direkte kontakt mellom hud og vorte for at det skal smitte, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Litt eldre gmannlig gjest
jeg har også det samme probleme, jeg har sånn ca 20 små hvite vorter på siden av penis hodet, jeg er så frustrert for dette holder meg unna sex og mest sannsynelig en kjæreste, hvilke middler er det jeg kan bruke mot dette?

Tror nok ikke det er kjønnsvorter du har.

Les her for nærmere forklaring;

http://www.lommelegen.no/357841/sannsynlig...rtler-paa-penis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest jente18|

Men kan dette gå over uten behandling? Har ikke så mange vorter.

Eller er det mulig å få noe på apoteket uten resept?

Var på gynekologisk undersøkelse helt i starten når jeg begynte å klø, fordi jeg trodde jeg hadde fått sopp, men legen sa ikke noe om at det var noe galt. nå har vortene kommet i kort tid etterpå.. kan det være noe annet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marita_*
Det hørtes jo beroligende ut, håper dette er tilfelle så trenger jeg ikke bekymre meg.

Men mente at det jeg leste var at "de som har/har hatt kjønnsvorter har større sjanse for å få livmorhalskreft.."

(Lurer på hvor vanlig dette egentlig er.. Det vil jo denne tråden kanskje vise oss litt om)

tror ikke dette er noe problem, jeg er bare 17,, 18 om 3 mnd, og jeg har også nylig opdaget små vortelignende greier nedentil. men pga incest er jeg redd for å gå til lege å sjekke dette. finner det ikke noen "stille" måte å få dette bort på,, MÅÅÅ man til lege?? og finnes det ingen svar på om man kan få kreft?? ble drit redd av å lese dette... er det FARLIG,,,??

omtrent alle damene untatt den "yngre garde" p morsiden min har hatt kreft eller noen har det,, så sjangsen for at jeg får det er jo relativt stor,,men jeg vil jo ikke ha det i musa:S HJELP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_anonym_*

jeg har akkurat blitt sammen med en som har kjønnsvorter.

han har vært erlig med meg fra dag en om det.

Det var hans første utbrudd da vi ble sammen.

da utbruddet hans ble borte lå vi sammen.

men det er en ting jeg ikke helt klarer å få med meg, fordi det ikke står svart på hvitt noen steder..

Når er det viruset egentlig smitter?

Når man har utbrudd eller hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hørt at det smitter selv hvis man ikke har utbrudd, men så mener jeg også å ha lest at det ikke smitter tre måneder etter at utbruddet er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har en vortelignende sak, problemet er bare at jeg ikke vet hvordan en vorte ser ut..

I tillegg har jeg aldri hatt sex jeg heller!

Hvordan kan man få en seksuell overførbar sykdom hvis man ikke har vært seksuelt aktiv?

Men jeg antar at sykdommen må jo oppstå av seg selv en gang for å kunne overføres videre... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Jente20

hva med kjønnsvorter inni kjeden?? noen som har hatt det?

Jeg fikk kjønnsvorter for en mnd tid siden. Både på ytre kjønnslepper, i endetarmsåpning og også noen inni sjeden. Dro til lege for å behandle det, og fikk fryst de to som da var der, dette ble gjort to ganger så var de borte. Det gjorde møkk vondt, og er ikke å anbefale. En liten stund etter utviklet en liten nupp seg til å bli sikkert 30. Dro igjen til legen og fikk resept på Wartec. Har hatt 3 dagers behandling og er på 1 ukes opphold nå. Prøvde å pensle forsiktig helt ytters i sjede åpningen, men dette svei noe veldig, så droppa fort det. Og vil heller ikke anbefale deg å gjøre det, dersom du skal behandle det ville jeg gått til gynekolog, slik at de kan se ordentlig inn i sjeden din, ift hvor langt inn det er etc.. Mine har nå blitt borte, jeg er kvitt alle :-D

Lykke til! Kan berolige deg med at de vil forsvinne av seg selv etter en veldig god stund, eller at du kan få behandling for det. Men ikke glem at du fortsatt har viruset i deg, selvom du ikke har utbrudd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg har og kjønnsvorter, noe som irriterer meg kjempe mye, ettersom jeg og kjæresten ikke kan ha skikkelig sex. Men jeg går på behandling nå, og har merket stor forskjell. Går på wartec. Men problemet mitt er at jeg vet ikke hvor mangen det er, og har ikke fått sjekket skikkelig hos legen om jeg har det inni vagina og. Noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Denne tråden er gammel, men den kommer opp som tidlig treff på søket på kjønnsvorter, derfor tenker jeg at jeg kan gi noen råd til dere som søker på ordet.

Har tre råd:

1)IKKE kjøp alternativ medisin. Det vil i beste fall bare hjelpe på det psykiske, at du mener og tror at det vil hjelpe. Når du finner ut at du har gått 5 måneder uten at det hjelper, da har du kastet bort tida.

2) Bruk Condyline. Det er smertefullt, men effektivt. Vær nøye på å følge bruksanvisningen.

3) Når du har brukt Condyline slik at vortene nesten er borte bør du bruke Aldara. Der er dyrt, men det hjelper immunforsvaret til å fjerne vortene helt. Aldara bekjemper viruset i seg selv. Om du har vært symptomfri i 6-8 mnd, så er du mest sannsynlig kvitt det for alltid, selv om det ligger i kroppen resten av livet, er det nøytralisert - og ikke smitteaktivt.

Finnes også tabletter som heter Fermex, som kan stoppe et utbrudd veldig fort.

Mvh meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

:klemmer: Stakkars! På meg går det bort ved å smøre på Condyline, har du forsøkt det? Ikke dyrt i alle fall. Har du sagt i fra, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usikker

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 11 måneder, og for et par måneder siden begynte det å svi veldig i underlivet etter sex. Nå har jeg flere vorter, og synes både det er flaut og vondt. Har ikke turt å si det til kjæresten min, for er redd han vil synes det er ekkelt. Bør jeg gå til lege, eller er det smartere å gå til gynekolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kjønnsvorter nå av og på i snart 9 måneder! Jeg har prøvd pensling, frysing, og hvær gang det ser ut til å forsvinne, dukker det opp en ny! Jeg holder på å bli gal, jeg vil nødig risikere å smitte noen og har ikke hatt sex i evigheter! Jeg prøver å se på det som en sunn, fokusert og sex-løs periode av livet mitt, men tingen er; jeg kommer til å gå på veggen hvis det ikke gir seg snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk kjønnsvorter for en mnd tid siden. Både på ytre kjønnslepper, i endetarmsåpning og også noen inni sjeden. Dro til lege for å behandle det, og fikk fryst de to som da var der, dette ble gjort to ganger så var de borte. Det gjorde møkk vondt, og er ikke å anbefale. En liten stund etter utviklet en liten nupp seg til å bli sikkert 30. Dro igjen til legen og fikk resept på Wartec. Har hatt 3 dagers behandling og er på 1 ukes opphold nå. Prøvde å pensle forsiktig helt ytters i sjede åpningen, men dette svei noe veldig, så droppa fort det. Og vil heller ikke anbefale deg å gjøre det, dersom du skal behandle det ville jeg gått til gynekolog, slik at de kan se ordentlig inn i sjeden din, ift hvor langt inn det er etc.. Mine har nå blitt borte, jeg er kvitt alle :-D

Lykke til! Kan berolige deg med at de vil forsvinne av seg selv etter en veldig god stund, eller at du kan få behandling for det. Men ikke glem at du fortsatt har viruset i deg, selvom du ikke har utbrudd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frysing av kjønnsvorter gjør slettes ikke vondt! Det kjennes littegrann kaldt og en behandling med både frysing og pensling samtidig er det mest effektive jeg har prøvd ;) PS: hvis du får det penslet hos legen får du et ti ganger så sterkt middel som du gjør hvis du kjøper det på aboteket og pensler det selv, og de forsvinner mye fortere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest forvirret

Jeg har nettopp vært hos legen og fått konstatert kjønnsvorter på utsiden av kjeden. Har bare noen få og de har ikke vært noe plagsomme, var tilfeldig at jeg oppdaget de. Fikk også partneren min til å gå og sjekke seg, men han hadde ingen antydninger til det. For det så kan han være bærer, ikke sant? Og hvordan er det om vi fortsetter å ha sex nå? Vil de komme tilbake om vi er forsiktige og bruker kondom i 6mnd og jeg er fri for utbrudd? Hilsen forvirret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest123

Hei! Jeg tror jeg har fått dette problemet på ytre kjønnsleppe... Har fått en vorteliknende sak, over natten, som gjør sykt vondt. Det gjør vondt når jeg går, sitter og ligger og jeg kjenner jeg er skikkelig flau og livredd.. Jeg bør vel dra til legen med en gang? Eller bør jeg vente litt og se?

Har angst for leger, og føler et stort ubehag med å fra til en lege for å sjekke underlivet... Begynner nesten å gråte bare av tanken på det!! Men jeg må vel bare hoppe i det?

Hvordan var det dere gikk frem hos legen første gang? Hjelpes meg, er på gråten kjenner jeg!

Hilsen en med et lite snev av panikk ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...