Gå til innhold

Stringtruser vs BH - Et merkelig fenomen!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en mann som har fundert på noe:

De fleste kvinner/jenter benytter stringtruser, som regel fordi de ikke vil at trusekantene skal synes under buksa, eller under en ettersittende kjole.

Men stort sett, så bruker de samme kvinnene BH, der stroppene syns godt under en topp, genser eller kjole.

Hvor er da logikken? Kanter/sømmer/stropper er stygt et sted på kroppen, men helt OK på et annet sted?

Jeg har en teori om hvorfor kvinner har så ulogisk forhold til disse plaggene, men venter med min teori til jeg ser om det kommer noen "riktige" svar icon_wink.gif

Hilsen "He-wonder"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker stringtruser fordi de er mer behagelige jeg.

Dessuten er det ikke lett å finne en BH uten stropper som sitter godt. Og en Bh kan jo være pen også.

Tror du har misforstått hensikten litt jeg gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også med string fordi jeg synes det er mest behagelige.

Bekymrer jeg meg for kanter, så går jeg likeså godt uten noe... icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går kun med string truser-de er mest behagelige og så blir rompa finere i buksa.

Liker best å gå uten bh.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går kun med g-streng jeg og, både fordi det er mest behagelig og fordi jeg ikke synes det er noe lekkert at trusekanten synes.

At jeg dessverre ikke har funnet like "usynelige" BH'er, tilsier vel ikke at jeg også bør vise trusekant gjør det vel? Hadde jeg funnet en BH som ikke syntes, så hadde jeg helt klart kjøpt den og brukt den men slik er altså ikke min hverdag ihvertfall!

kom med din teori da vel? forferdelig nysgjerrig på menns teorier om hvorfor kvinner går i di klesplaggene vi gjør jeg... icon_smile.gif12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

bh-er må liksom ha stropper de da.for ellers så sitter den jo ikke!Og har man litt størrelse på puppene så er stroppeløs bannlyst til hverdags!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Før var det sånt:Man måtte ta av trusen for å se rumpen til damene.

I Dag må du omvend.

Det er noe med åren å gjør.

med hilsen

bad boy (H)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å hjelpe Bad Boy litt her:

Før måtte du løfte på trusa for å se rumpa, nå må du løfte på rumpa for å se trusa!

Ble det enklere (og morsommere) nå?

Dabadoo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

BH med gummistropper (blanke) er nesten usynlege og perfekt til kvardagsbruk under plagg med stroppar! Prisen er akkurat som ein vankleg BH og førast av dei vanlegaste kledskjedane!

Så løp og kjøp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde du ammet 3 barn, og fått føle naturens lov (den med tyngdekraft) så hadde du ikke stilt spørsmålet.

Hilsen Turid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at det er litt merkelig det her! Det er så mange jenter som går med string, men ALTFOR mange av dem har en litt for trnag BH så "ryggflesket" tyter rundt utenfor stroppen bak på BHen. DEt er ikke pent ! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at små BH-er er lite pent, men jeg synes ikke at det er stygt med stropper. Kommer jo an på, men de fleste stropper har jo litt pynt og ser ikke stygge ut under en singlet.

jeg reagerer mer på at alle skal ha korte, trange topper nå for tiden. Navlen skal jo synes. Det er vel et fåtall som virkelig kler denne stilen.

Og det er ikke pent med BH-løse hengepupper heller.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 18 år senere...

Annonse

På 8.4.2002 den 8.06, Gjest Lea skrev:

Enig i at små BH-er er lite pent, men jeg synes ikke at det er stygt med stropper. Kommer jo an på, men de fleste stropper har jo litt pynt og ser ikke stygge ut under en singlet.

 

jeg reagerer mer på at alle skal ha korte, trange topper nå for tiden. Navlen skal jo synes. Det er vel et fåtall som virkelig kler denne stilen.

Og det er ikke pent med BH-løse hengepupper heller.12

Hvorfor er det ikke pent med hengepupper?

Anonymkode: a4373...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2002 den 15.03, Gjest Anonymous skrev:

Jeg er en mann som har fundert på noe:

 

De fleste kvinner/jenter benytter stringtruser, som regel fordi de ikke vil at trusekantene skal synes under buksa, eller under en ettersittende kjole.

 

Men stort sett, så bruker de samme kvinnene BH, der stroppene syns godt under en topp, genser eller kjole.

 

Hvor er da logikken? Kanter/sømmer/stropper er stygt et sted på kroppen, men helt OK på et annet sted?

 

Jeg har en teori om hvorfor kvinner har så ulogisk forhold til disse plaggene, men venter med min teori til jeg ser om det kommer noen "riktige" svar icon_wink.gif

 

Hilsen "He-wonder"

For det første, de fleste kvinner bruker andre typer truser enn stringtruser men det kan godt hende den typen kvinner du velger å kle av bruker kun det). 

For det andre har både truser og BHer en praktisk hensikt. Kvinner som bruker stringtruse velger opplagt å se helt bort fra trusenes hensikt (å beskytte øvrige klær og omgivelsene fra kroposvæsker og bakterier) kun for estetikkens skyld og har sikkert et magisk underliv uten utflod, mens eller andre skjedesekreter og ei fullstendig bakteriefri rumpe. Men de har som regel fortsatt pupper og å gå uten BH er for mange kvinner svært smertefullt, og for de fleste kvinner er det å gå BH-løs ikke akkurat noen estetisk vinner heller. Så du kan regne med at de som er så opptatt av utseende st de ofrer trusenes praktiske funksjon for å se bra ut, velger å vise puppene fra sin beste side også - og det gjør 95% av alle kvinner med en skikkelig BH på. 

Men du er ikke interessert i svarene cåre, er du vel? Du har allerede bestemt deg for at din teori er riktig og det kommer den i ditt hode fortsatt til å være om du så får 500 svar fra kvinner som sier det motsatte. 

Anonymkode: 8e77e...3bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For det første, de fleste kvinner bruker andre typer truser enn stringtruser men det kan godt hende den typen kvinner du velger å kle av bruker kun det). 

For det andre har både truser og BHer en praktisk hensikt. Kvinner som bruker stringtruse velger opplagt å se helt bort fra trusenes hensikt (å beskytte øvrige klær og omgivelsene fra kroposvæsker og bakterier) kun for estetikkens skyld og har sikkert et magisk underliv uten utflod, mens eller andre skjedesekreter og ei fullstendig bakteriefri rumpe. Men de har som regel fortsatt pupper og å gå uten BH er for mange kvinner svært smertefullt, og for de fleste kvinner er det å gå BH-løs ikke akkurat noen estetisk vinner heller. Så du kan regne med at de som er så opptatt av utseende st de ofrer trusenes praktiske funksjon for å se bra ut, velger å vise puppene fra sin beste side også - og det gjør 95% av alle kvinner med en skikkelig BH på. 

Men du er ikke interessert i svarene cåre, er du vel? Du har allerede bestemt deg for at din teori er riktig og det kommer den i ditt hode fortsatt til å være om du så får 500 svar fra kvinner som sier det motsatte. 

Anonymkode: 8e77e...3bd

Og jeg ser nå at tråden er fra 2002 og modererer svaret mitt. I 2002 gikk de fleste unge kvinner med stringtruse, men de fleste tok til vettet etterhvert. 

Anonymkode: 8e77e...3bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For det første, de fleste kvinner bruker andre typer truser enn stringtruser men det kan godt hende den typen kvinner du velger å kle av bruker kun det). 

For det andre har både truser og BHer en praktisk hensikt. Kvinner som bruker stringtruse velger opplagt å se helt bort fra trusenes hensikt (å beskytte øvrige klær og omgivelsene fra kroposvæsker og bakterier) kun for estetikkens skyld og har sikkert et magisk underliv uten utflod, mens eller andre skjedesekreter og ei fullstendig bakteriefri rumpe. Men de har som regel fortsatt pupper og å gå uten BH er for mange kvinner svært smertefullt, og for de fleste kvinner er det å gå BH-løs ikke akkurat noen estetisk vinner heller. Så du kan regne med at de som er så opptatt av utseende st de ofrer trusenes praktiske funksjon for å se bra ut, velger å vise puppene fra sin beste side også - og det gjør 95% av alle kvinner med en skikkelig BH på. 

Men du er ikke interessert i svarene cåre, er du vel? Du har allerede bestemt deg for at din teori er riktig og det kommer den i ditt hode fortsatt til å være om du så får 500 svar fra kvinner som sier det motsatte. 

Anonymkode: 8e77e...3bd

Det er ikke sikkert Ts lurer på dette nå lenger, det er tross alt 18 år siden tråden ble startet. 

Anonymkode: a3c94...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sikkert Ts lurer på dette nå lenger, det er tross alt 18 år siden tråden ble startet. 

Anonymkode: a3c94...f50

Men da er det greit hvis ts kan kommentere i tråden og enten bekrefte eller avkrefte dette.

Anonymkode: 838e3...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker boxere for damer. Synes de er veldig behagelig å bruke. 

Anonymkode: 9f001...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent aldri brukt stringtruser. Jeg synes ikke det er pent, jeg synes ikke det er behagelig og jeg synes ikke de gjør jobben sin - som er å beskytte bukser/skjørt mot utflod o.a.

Samtidig har jeg ofte gått uten BH. Da jeg var ung ungdom midt på åttitallet var det kjempevanlig å gå uten BH, akkurat slik de aller fleste solte seg toppløs på stranden. Jeg var heldig og hadde ikke spesielt store bryster, derfor var det enkelt å droppe BHen. 

Nå konstaterer jeg at det er vanlig med bittesmå stringtruser og kjempestore, vatterte BHer. Jeg synes det er litt rart. Men - det er vel en motegreie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...