Gå til innhold

Stringtruser vs BH - Et merkelig fenomen!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 31.3.2002 den 15.03, Gjest Anonymous skrev:

Jeg er en mann som har fundert på noe:

De fleste kvinner/jenter benytter stringtruser, som regel fordi de ikke vil at trusekantene skal synes under buksa, eller under en ettersittende kjole.

Men stort sett, så bruker de samme kvinnene BH, der stroppene syns godt under en topp, genser eller kjole.

Hvor er da logikken? Kanter/sømmer/stropper er stygt et sted på kroppen, men helt OK på et annet sted?

Jeg har en teori om hvorfor kvinner har så ulogisk forhold til disse plaggene, men venter med min teori til jeg ser om det kommer noen "riktige" svar icon_wink.gif

Hilsen "He-wonder"

Det stemmer ikke. De er ekle å gå med, og veldig uhygieniske. Trusekanten synes heller ikke hvis plagget ikke er for stramt. Disse konklusjonene har du bare kokt sammen i de grisete mannetankene dine.

Jeg begynte bare med string fordi de populære jentene brukte det, selv om jeg hatet det.

Da jeg ble 18 fikk jeg nok. Skulle løpe på tredemølla. Den ekle stringen gnikket mellom rumpeballene mine som et tau. Omtrent som Når man drar en tanntråd mellom tennene.

Kastet alle stringtrusene da jeg kom hjem, og kjøpte bare vanlige truser etter det.

Anonymkode: fb198...44c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke.

Det stemte kanskje mer når tråden ble opprettet, for 18 år siden. 

Anonymkode: 40553...959

Skrevet
On 6/14/2020 at 2:11 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor er det ikke pent med hengepupper?

Anonymkode: a4373...c67

Alle pupper henger så hvordan kan noen mislike hengepupper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...