Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehh...jo, lille venn....det blir sånne "lavatanker" av og til når jeg tenker på favorittosten min.  :phaedra:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...jo, lille venn....det blir sånne "lavatanker" av og til når jeg tenker på favorittosten min.  :phaedra:

"Åja :) Jeg smakte på appesinten smileys-cheers-805783.gif  men det var en merkelig appelsindrikk, og jeg ble rar i hodet av den. Hva gjør jeg nå? Jeg tror jeg ser dobbelt også smileys-cheers-891366.gifsmileys-cheers-054771.gif  smileys-cheers-251820.gif hvis ikke du og Osten har tvillingsøsken da" -Ordet

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, oss er det bare en av hver av og godt er det.  :)  Natta An0 og alle som ikke er her. Sov godt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er min, sa jeg.   :raven:   ...men du kan få telte på en av de mindre øyene uten vederlag.  Snill, jeg.

Og Ordet mitt mener det samme!  Så ikke prøv deg.   :jolie:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av oss var det som fant dette stedet først kanskje? humm? :jolie: *ordet peker øyeblikkelig på Hoppe  
og fniser i skjul så ikke Jerryen skal se det og straffe med å ikke lage mat på ei uke til det* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Hvem av oss var det som fant dette stedet først kanskje? humm? :jolie: *ordet peker øyeblikkelig på Hoppe  
og fniser i skjul så ikke Jerryen skal se det og straffe med å ikke lage mat på ei uke til det* 

Men...Jerry så det. Så da faller fôringa av Bølla (ikke meg, nei) på deg.   :tunge1:

Og det fæle stedet kan du bare ha for meg. Jeg liker det ikke.....   :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  men du jærri? Jeg syns det er fint der å vil besøke Tante Hoppis.   :jepp:  "   -  Ordet. 

Jada. Dra, du. Bare dra.   :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom til meg vennen, besøk meg så masse du vil og så kan vi svippe innom kjøkkenet til Cala som lager kjempemat til å bli god og mett av. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ting jeg brenner litt for er at når en spiser burger eller pølse, så må brødet være varmet skikkelig/grillet
og gjerne innsatt med litt steikesmør for burgerens del. Skal knase litt godt når en tar et bit.
Syns jeg. Og ordet. :jepp::) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

En ting jeg brenner litt for er at når en spiser burger eller pølse, så må brødet være varmet skikkelig/grillet
og gjerne innsatt med litt steikesmør for burgerens del. Skal knase litt godt når en tar et bit.
Syns jeg. Og ordet. :jepp::) 

...og Jerry.   :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...