Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

" @Hoppetaujentatante, du som har lært meg å bli så englesnill, hva er det røde som stikker opp på hodet ditt smileys-angel-919732.gif"- Ordet

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh...jo, lille venn....det blir sånne "lavatanker" av og til når jeg tenker på favorittosten min.  :phaedra:

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...jo, lille venn....det blir sånne "lavatanker" av og til når jeg tenker på favorittosten min.  :phaedra:

"Åja :) Jeg smakte på appesinten smileys-cheers-805783.gif  men det var en merkelig appelsindrikk, og jeg ble rar i hodet av den. Hva gjør jeg nå? Jeg tror jeg ser dobbelt også smileys-cheers-891366.gifsmileys-cheers-054771.gif  smileys-cheers-251820.gif hvis ikke du og Osten har tvillingsøsken da" -Ordet

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Skrevet

Nei, oss er det bare en av hver av og godt er det.  :)  Natta An0 og alle som ikke er her. Sov godt. 

• Liker 1
Skrevet

Det er lørdag og ordet er igjen mitt. :jepp:

• Liker 3
Skrevet

...og jeg sender et oppmuntringsbilde til @Jerry Lee  :goodbye: Du kan komme på rekreasjonsbesøk til øya mi.
_201912441.jpg

• Liker 1
Skrevet

Den er min, sa jeg.   :raven:   ...men du kan få telte på en av de mindre øyene uten vederlag.  Snill, jeg.

Og Ordet mitt mener det samme!  Så ikke prøv deg.   :jolie:

• Liker 1
Skrevet

Hvem av oss var det som fant dette stedet først kanskje? humm? :jolie: *ordet peker øyeblikkelig på Hoppe  
og fniser i skjul så ikke Jerryen skal se det og straffe med å ikke lage mat på ei uke til det* 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Hvem av oss var det som fant dette stedet først kanskje? humm? :jolie: *ordet peker øyeblikkelig på Hoppe  
og fniser i skjul så ikke Jerryen skal se det og straffe med å ikke lage mat på ei uke til det* 

Men...Jerry så det. Så da faller fôringa av Bølla (ikke meg, nei) på deg.   :tunge1:

Og det fæle stedet kan du bare ha for meg. Jeg liker det ikke.....   :jolie:

Skrevet

"  men du jærri? Jeg syns det er fint der å vil besøke Tante Hoppis.   :jepp:  "   -  Ordet. 

Jada. Dra, du. Bare dra.   :jolie:

Skrevet

Kom til meg vennen, besøk meg så masse du vil og så kan vi svippe innom kjøkkenet til Cala som lager kjempemat til å bli god og mett av. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Å, hjælpes!  Et par av de der hadde gjort seg nå, ja.   :spise:

• Liker 1
Skrevet

En ting jeg brenner litt for er at når en spiser burger eller pølse, så må brødet være varmet skikkelig/grillet
og gjerne innsatt med litt steikesmør for burgerens del. Skal knase litt godt når en tar et bit.
Syns jeg. Og ordet. :jepp::) 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

En ting jeg brenner litt for er at når en spiser burger eller pølse, så må brødet være varmet skikkelig/grillet
og gjerne innsatt med litt steikesmør for burgerens del. Skal knase litt godt når en tar et bit.
Syns jeg. Og ordet. :jepp::) 

...og Jerry.   :Nikke:

• Liker 2
Skrevet

Nam, det der så nydelig ut! :sikle:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...