Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Jeg leser "Children of time" av Adrian Tchaikovsky. Anbefaler den på det sterkeste til alle som liker scifi! 

Anonymkode: bd842...e91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh! Denne tråden kan jeg like. :nigo:

Jeg leser "Martian's abroad" av Carrie Vaughn. Sent til meg av Carrie selv og signert! :grine::strix::strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mein kampf uncensored edition av Adolf Hitler

Mye godt står det der, anbefales.

Anonymkode: 77b63...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble akkurat ferdig med Et helt halvt år av JoJo Mayes( veldig fin) og har så vidt startet på Den Fremmede av Harlan Coben.Elsker bøkene hans.Jeg får snart ny bokreol i hus og det trengs.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2018 den 6.08, Sk57 skrev:

Ble akkurat ferdig med Et helt halvt år av JoJo Mayes( veldig fin) og har så vidt startet på Den Fremmede av Harlan Coben.Elsker bøkene hans.Jeg får snart ny bokreol i hus og det trengs.:)

Den Fremmede var bra, elsker Coben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser for øyeblikket to:

Virkeligheten er ikke slik vi tror av Carlo Rovelli, og Veien til Swann (På sporet av den tapte tid #1) av Marcel Proust. Første er jeg litt over halvveis i og liker svært godt. Sistnevnte har jeg såvidt begynt med, men språket er fantastisk så langt.

Endret av Librarian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"The coulpe next door" av Shari Lapena. Trengte noe lett lektyre etter å ha fullført en mustein. Og lett var det... Går veldig raskt å lese, da, så da er det nå greit nok, selv om alt overforklares siden forfatteren tydeligvis tar det for gitt at gjenomsnittleseren har under snittet lav iq. 

Anonymkode: ca024...5e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

"The coulpe next door" av Shari Lapena. Trengte noe lett lektyre etter å ha fullført en mustein. Og lett var det... Går veldig raskt å lese, da, så da er det nå greit nok, selv om alt overforklares siden forfatteren tydeligvis tar det for gitt at gjenomsnittleseren har under snittet lav iq. 

Anonymkode: ca024...5e8

Enig! Irriterte meg veldig over unødvendige gjentskelser og overforklarende beskrivelser. Syntes også at flere av karakterene etterhvert fremsto som såpass hysteriske at de mistet troverdigheten. Helt ok lett underholdning men den levee virkelig ikke opp til ryktet og forventningene 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles meg, av Jojo Moyes :D Oppfølgeren til Ett helt halvt år og Etter deg. 

Anonymkode: cb797...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...