Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fall of giants - Ken Follett 

 

Litt sånn teit med alt det dramaet og intrigene mellom alie de mange karakterene som er med i boka. Kjøper det ikke helt. Men veldig gøy å lære mer om første verdenskrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hundevakt" av Alfred Hauge.

Egentlig så valgte jeg en bok nesten i blinde, til tidtrøyte før jeg skulle sove, men blei overraska over alle de vanvittige historiene i boka og jeg blir liggende våken og lese i mange timer. :) Og jeg må nok lese de følgende to bøkene i serien også. Spennende lesning!

For å nevne noe; ei dame på 63 år gifter seg med en på 23 år. Dette var altså i begynnelsen av 1800-tallet.

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er halvveis i Kaninjegeren av Kepler og syns ikke den har levd opp til forventningene så langt, er enig i at Stalker var veldig bra og det samme med Sandmannen, men denne siste sliter jeg litt mer med - så langt.

Anonymkode: 59440...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris Tvedt, dere...?

Har kun lest "Av jord er du kommet"...som jeg likte godt.

Ulest ligger her nå  "Den som forvolder en annens død".

Synspunkter på denne forfatteren?  ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på andre bok av serien Into the Wilderness, Dawn on a Distant Shore av Sara Donati. Så og si obligatorisk for Outlander-fans siden vi møter noen av personene derfra ihvertfall i første bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mnem

begynte i dag, og har hatt det gøy (om det er lov å si det slik).

Leser også papir-piken, detter av litt innimellom. Men, jeg tror jeg liker den.

Anonymkode: 77966...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøket, av Stig Sæterbakken. Litt rar foreløpig, men gir ikke opp enda :)

Anonymkode: 06d2a...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den mørke materien av Philip Pullman

Så langt syns jeg Lyra er en interessant og morsom karakter. Og jeg liker daimonene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå leser jeg "Postapokalypse nå! Håndbok i overlevelse". Ble foreslått av noen her inne faktisk.

Er nok en litt spesiell bok og sjanger, og bare for spesielt interesserte. Men jeg elsker alt som har med en mulig apokalypse å gjøre, så denne boka er perfekt for meg. Elsker å lære om overlevelsesteknikker, men spesielt interessant er det at dette er en bok basert på norsk natur og værforhold. Digger den! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Sky Is Everywhere av Jandy Nelson og Beautiful Broken Things av Sara Barnard

 

:)

Anonymkode: 6d4da...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang du forlater meg av Linnea Myhre. Jeg er litt for gammel til den merker jeg, men gerier jo ikke å slutte å lese en bok jeg har begynt på :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...