Gå til innhold

Prosjekt kropp


Ephemera

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det med størrelser når jeg skal shoppe i London nå i helgen... Jeg er jo faktisk ikke helt ferdig med denne slankingen...

Jeg ville kjøpt de en størrelse for liten. Kjempe motivasjon for å fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er hjemme fra jobb i dag fordi jeg er syk. Kjedelig men slik er det nå bare. Jeg vill kose meg med sjokolade og cola siden jeg er syk :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her på jobb og tenker på kjoleproblematikken din Vampyra. Hva med å prøve en sånn hold-in /stram opp gigantisk Bridget Jones bestemorsunderbukse som anbefales på det varmeste av disse motedamene i What not to wear på TV-Norge? Poenget er jo å se smekker ut med kjolen på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Ja det kan være et alternativ, men foreløpig er problemet brystpartiet og da hjelper det ikke stort. Det er jo et vanskelig sted å gå ned også, men jeg satser på at litt av ryggfettet forsvinner sammen med resten.

Har forsåvidt gått ned 300 gram til nå så nå suser det avgårdet!! :hoppe:

Jeg har gått turi dag, og nå har jeg spist en deilig (diger salat) Jeg hadde kjøpt ceasar dressing 5% fra Kraft som jeg hadde på, men den smakte magesyre så jeg måtte kaste hele porsjonen :kvalm: Og den eneste erstatningen jeg hadde var party dressing og den var det visst mange kalorier i... :sjenert:

I kveld skal jeg spise reker med to venninner så jeg håper jeg klarer å begrense meg litt. Det er jo så godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er bare ni og jeg skal snart ut på gåtur. Skal også kjøpe meg kinesisk balansete i dag for å øke energinivået. Husket jeg drakk den tidliggere og følte jeg hadde mye mer energi.

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om veien videre skal være seks eller sju små måltider om dagen. Hvor ofte spiser dere andre?

Jeg begynner å merke at jeg er litt stresset, skulle jo helst ha veid 65 kilo i går, men det går ikke he he..

Jeg er også sløv med å trene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jeg savner masse aktivitet her, skulle vært flere som fortsatt hang med, eller noe nytt frisk blod som hang seg på. Husker i begynnelsen da var det nye innlegg her flere ganger om dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Å jeg savner masse aktivitet her, skulle vært flere som fortsatt hang med, eller noe nytt frisk blod som hang seg på. Husker i begynnelsen da var det nye innlegg her flere ganger om dager :)

Samme her... jeg føler iallefall at jeg kupper hele tråden :ler:

Det ble litt sjokolade i går, men det ble ikke så altfor ille.. Jeg får prøve å være flinkere i dag selv om jeg skal på besøk til ei venninne som alltid serverer og mer eller mindre presser på kaker og godteri :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser stort sett 4 måltider om dagen. jeg har ikke tid til å spise oftere...

Ok, hurra et nytt innlegg :klappe: Skal vi starte en prosjekt kropp 2 tråd, slik at vi kan flere medlemmer? Kan jo være at noen flere vill henge seg på, eller er det greit sånn det er nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Ok, hurra et nytt innlegg  :klappe: Skal vi starte en prosjekt kropp 2 tråd, slik at vi kan flere medlemmer? Kan jo være at noen flere vill henge seg på, eller er det greit sånn det er nå?

Kanskje det? men jeg forsvinner på ferie om en uke så da får ikke jeg vært så aktiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... jeg føler iallefall at jeg kupper hele tråden :ler:

Det ble litt sjokolade i går, men det ble ikke så altfor ille.. Jeg får prøve å være flinkere i dag selv om jeg skal på besøk til ei venninne som alltid serverer og mer eller mindre presser på kaker og godteri :forvirret:

Sammen kupper vi hele tråden he he. Du må ta små kakestykker, eller bare ta en liten en og skryt av hvor god den er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det? men jeg forsvinner på ferie om en uke så da får ikke jeg vært så aktiv...

Da stemmer jeg for en ny tråd, for når du forsvinner på ferie så er det bare meg å Lizzie igjen. Hvem skal motivere meg da? Du har vært kjempe motiverende hele veien Vampyra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med jeg og jeg skal gjøre mitt beste for å motivere gjennom sommerukene - ihvertfall den tid jeg har en datamaskin tilgjenglig!

Reiser til London i dag, men er tilbake til veiingen mandag morgen. Er litt bekymret for den egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...