Gå til innhold

Hva er det verste ordet noen har kalt deg?


Oddy

Anbefalte innlegg

Jeg ble kalt egoistisk og slem på barneskolen. Jeg vet at barn sier mye dumt og at man ikke skal ta seg nær av det, men jeg var et sensitivt barn og til den dag i dag er det de ordene jeg kan huske som har såret meg mest. Jeg prøvde jo bare å være snill mot alle og ble veldig lei meg over at noen tenkte jeg var slem.

Anonymkode: 02662...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kjipeste noen har sagt til meg, eller snarere antydet, er at jeg er gjerrig. Det ser ut til at enkelte forveksler det å IKKE sløse bort alle sine sparepenger med å være gjerrig. Jeg hater shopping og er generelt ikke så glad i å farte rundt på kaféer og har heller ingen dyre hobbier. Jeg har derimot ikke noe problemer med å unne meg dyre ting jeg har lyst på (bra pc, dobbel skjerm, playstation, gitar etc), men jeg får altså ikke pengene til å "fly" sånn til hverdags, til tross for at jeg heller ikke er prisbevisst.

Det mest provoserende med denne antydningen er at jeg ellers er veldig raus mot andre. Har jeg folk på besøk serverer jeg alltid mat og drikke. Barskapet er vidt åpent og folk får forsyne seg. Jeg har ettergitt mange lån og sponsa masse drosje. Har aldri noensinne lånt penger av andre, og om noen har lagt ut for meg (forskjell på å låne og å legge ut av praktiske årsaker) så er jeg kjapp med å gjøre opp. Denne venninnen som antydet dette er kanskje den som har fått nyte best av min raushet, derfor fant jeg det utrolig provoserende når jeg vet det er hun som har gått kraftig i pluss i vårt vennskap. 

Anonymkode: 78895...9fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg...mange over her ( og, nei.. jeg skal ikke fremheve megsjøl) ...men er det verre å bli kalt stygge ting av en/ei tilfeldig på by'n man aldri ser igjen enn av noen man må leve i årevis med, og som bare fortsetter å bryte en ned? 

Lurer bare litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Unnskyld meg...mange over her ( og, nei.. jeg skal ikke fremheve megsjøl) ...men er det verre å bli kalt stygge ting av en/ei tilfeldig på by'n man aldri ser igjen enn av noen man må leve i årevis med, og som bare fortsetter å bryte en ned? 

Lurer bare litt...

Er dette en konkurranse? Vil du bli kronet til vinner?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa før han tilbød seg å kjøpe en øl at han syns det var litt rart at jenter drakk øl. Betød sikkert lite tiltrekkende. Så da jeg så nei til både den og å bli med videre, ble det vel for mye for ham :laugh: men ikke særlig kul oppførsel. Tenk om jeg hadde tilbringt en time til med ham og sagt å til pilsen! Tør ikke tenke på hva mer jeg hadde hørt.

Anonymkode: 0e9d3...5d4

Han hørtes lettet tilbakestående ut. Utrolig hva enkelte klarer å lire fra seg. Må bare le av det. Er jo ganske komisk 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat et ord da, men eksen min kalte meg ''en løs hore som selger sjelen sin for en drink''. Dette var mens vi ennå var sammen, og årsaken var at han var sykelig sjalu og klikket hvis en kompis kjøpte en drink til meg. 

Anonymkode: f35ef...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ElectricScum skrev:

Er dette en konkurranse? Vil du bli kronet til vinner?

Nettopp det svaret jeg forventet.   Men selvsagt ikke. Dumt av meg å sammenligne!

Men hvorfor gjør det deg godt å være ufyselig? Lider du av noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak. Sagt til meg av en tidligere venninne som ved flere anledninger har tråkket på meg.

Anonymkode: 4a5c7...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whiskey hangover

Jeg har blitt fornærmet av noe èn gang. Og det var da morra mi sa at hun ikke likte tjukke mennesker. Og det er greit at jeg er tjukk, men akkurat at hun sa at hun ikke likte tjukke mennesker. Ingen tjukke mennesker. Mens hun i alle år har hatt overvektige venninner, og ikke er et glansbilde sjæl. Det var drøyt. Det er greit at hun ikke liker meg, men hun rakker tross alt ned på jævlig mange folk, ikke bare meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Horesønn. 

Litt usikker på hvorfor noen plusser denne...   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Nettopp det svaret jeg forventet.   Men selvsagt ikke. Dumt av meg å sammenligne!

Men hvorfor gjør det deg godt å være ufyselig? Lider du av noe?

Kun av en lettere irritasjon. Ellers i fin form!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, puppi skrev:

Verste noen har kalt meg, er tufs og dustemikkel.

Var det i 1922?

Anonymkode: 01fb6...b3d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Deilig"

Da var jeg 6 år og ble utsatt for seksuelt misbruk for første gang, noe som skulle vare i 7 år..

Takler ikke at noen kommenterer noe lignende nå i ettertid.

Anonymkode: 27096...7c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah... det må ha vært når min mor sa at det var min feil at min far tok selvmord og at hun skulle også ta sitt eget liv så kunne jeg leve med skylden og skammen, alene, for alltid.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Løgner! 

Jeg kan ikke fordra løgn, og er heller for ærlig. Sier selv at jeg kan tåle enhver sannhet, men ikke den minste løgn, og er opptatt av at jeg selv lever slik også. Får direkte vondt i magen dersom jeg beveger meg mot løgn, selv bare ved å fortie ting. Er også en så elendig løgner at alt av spill og moro der man må skjule eller forsøke å lure og lyve alltid ender med tap for meg. Jeg eier ikke pokerfjes, til latter og oppgitthet fra mine barn.

Så løgner... å kalle meg det er en stor fornærmelse, og vedkommende kan ikke kjenne meg godt nok. (Derfor ekstra sårt at det var min ektemann som sa det.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kalt evneveik å håpløs av en tidligere formann da jeg var lærling, var langt nede i forkant av dette å nå over 20 år etterpå sliter jeg selv med de usynige arrene

Anonymkode: 67d12...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt kalt;

Bortskjemt - av venninner

Slem - lærer på barneskolen

Begge deler gjorde veldig vondt. 

Anonymkode: a702e...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da mest sannsynlig en svært usikker mann eller menn. Angrep er det beste forsvar vet du.. 

Anonymkode: a702e...b1e

Ja, det har du nok rett i. Det var bare utrolig kjipt siden jeg var i en sårbar periode da. Sikkert derfor det har satt spor.

28 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Unnskyld meg...mange over her ( og, nei.. jeg skal ikke fremheve megsjøl) ...men er det verre å bli kalt stygge ting av en/ei tilfeldig på by'n man aldri ser igjen enn av noen man må leve i årevis med, og som bare fortsetter å bryte en ned? 

Lurer bare litt...

Nå må du jo se på konteksten, og den vet du ikke noe om. Nei, en slik enkelthendelse hadde nok ikke påvirket meg særlig om jeg ikke hadde opplevd de tingene jeg har tidligere. Altså blitt mye mobbet og hatt en litt vanskelig oppvekst. Da kan slike ting bekrefte det man allerede tror om seg selv.

Anonymkode: 4be7e...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...