Gå til innhold

Hvordan luke ut de som bare vil en ting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter her på gråten fordi jeg føler meg som en idiot!

Jeg skjønner ikke hvordan jeg ikke klarer å luke ut de som bare vil en ting.

Drev med nettdating i 2010 da møtte jeg en del, men det ble bare med 1 date og aldri sex, før jeg møtte min ex. 

Hadde heller aldri gjort noe med noen som ikke var kjæreste før i fjor. Da hadde jeg vært singel i over 1,5 år.

Møtte en via nettdating og han virket som den snilleste mannen jeg noen sinne har møtt. Helt til etter sex( vel han reiste på ferie i 4 uker så...) møtte han en gang etter det bare på middag, men han ville ikke noe mer. 

Så møtte jeg en nå for ikke så lenge siden, ville egentlig ikke møte han igjen etter 1 date( kun kaffe), men lot meg overtale og ble bare mer og mer interessert. Har møtt han noen ganger, og vi har fortsatt kontakt, men 

Alltid før når det har gått så langt som til sex har de blitt kjærester.

Nå vil jeg ikke gjøre det med noen mer, men har noen tips til hvordan luke de ut? 

Har i hvertfall hatt 3 dater før jeg har gjort noe. På profilene? Hva bør man se etter?

Jeg liker ikke de som har bar overkropp, skriver at de kun ønsker en ting osv. De profilene jeg liker er de som har helt normale bilder.

 

Anonymkode: 95741...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her må du bare følge magefølelsen. Singel og datinglivet er skik desverre... Må gjennom mye gråstein før du finner den rette.

 

Hilsen mann

Anonymkode: 1f4d7...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre han rett ut om hva vil ha ut av datingen. Det er det enkleste, men man kan jo selvsagt lyve og. 

Anonymkode: c5085...f47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her må du bare følge magefølelsen. Singel og datinglivet er skik desverre... Må gjennom mye gråstein før du finner den rette.

 

Hilsen mann

Anonymkode: 1f4d7...6ef

Mage følelsen var helt super, helt til etter sex med han siste. Magefølelsen på han siste sier egentlig at det ikke er noe feil, men jeg sitter fortsatt med en klump i halsen og skjønner ingen ting når det gjelder nr 2. Han var jo så opptatt av meg, at jeg har aldri vært borti noe slik..

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får spørre han rett ut om hva vil ha ut av datingen. Det er det enkleste, men man kan jo selvsagt lyve og. 

Anonymkode: c5085...f47

Har spurt de rett ut begge to. Han siste har jeg også sagt klart og tydelig i fra hva jeg syntes om slik og fått til svar at han er ikke sånn..

Så funka ikke å spørre heller

TS

Anonymkode: 95741...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får spørre han rett ut om hva vil ha ut av datingen. Det er det enkleste, men man kan jo selvsagt lyve og. 

Anonymkode: c5085...f47

Nytter ikke å spørre siden menn bare lyver. Hold bena samlet så slipper du å bli skuffet. 

Anonymkode: 18122...f45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nytter ikke å spørre siden menn bare lyver. Hold bena samlet så slipper du å bli skuffet. 

Anonymkode: 18122...f45

Ja, har lyst til det. Men hvor lenge gidder en som faktisk er interessert å vente? 

TS

Anonymkode: 95741...bf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt tips er å spørre på forhånd hva de er ute etter. Og styr unna de som gir veldig mange komplimenter fra starten av: hvis de kan si så mye fint til en de ikke kjenner, da kan de jo si det til hvem som helst tenker jeg. Det er rett og slett ren smisking. 

 

 

Anonymkode: 5af0d...53e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de kun ute etter sex vil de droppe deg uansett om det er date nr 1 eller 7. 

Anonymkode: 5af0d...53e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt tips er å spørre på forhånd hva de er ute etter. Og styr unna de som gir veldig mange komplimenter fra starten av: hvis de kan si så mye fint til en de ikke kjenner, da kan de jo si det til hvem som helst tenker jeg. Det er rett og slett ren smisking. 

 

 

Anonymkode: 5af0d...53e

Med han som jeg har møtt nå, har vi snakket om hva vi er ute etter og alt. Han har jo gitt komplimenter, men det er mer på utseendet pga bilder. Ellers eneste han har sagt er at jeg virker veldig fornuftig og har skikkelig struktur på dagen min.( det er jo sant, og etter mye skriving over en stund ser han jo mønsteret).

 

Ja vet jo at de ditcher uansett om det er nr 1 eller 7, men hadde vært greit å bare slippe noe mer enn 1 date. Eller skrinlegge de tidlig i skrive prosessen.

ts

Anonymkode: 95741...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen biologisk/dyrisk grunn tiltrekkes jenter av gutter som ''bare vil en ting''.

Svaret ditt over er å faktisk gå for gutter du ikke tiltrekkes; altså de som faktisk er bra mennesker, ja.

Anonymkode: 345c8...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved sex på 3. date uten å kjenne hverandre fra før er det ingen garanti for at man ender opp som kjærester. Det tar tid å bli kjent.

Men å være tydelig på hva du er på jakt etter er alltid lurt. 

Anonymkode: 99bdd...926

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen biologisk/dyrisk grunn tiltrekkes jenter av gutter som ''bare vil en ting''.

Svaret ditt over er å faktisk gå for gutter du ikke tiltrekkes; altså de som faktisk er bra mennesker, ja.

Anonymkode: 345c8...c4c

Signerer denne, vil også tilføre.

I de fleste tilfellene vil bare menn en ting, en god del kan lyge til deg og holde det skjult lenge, de kan snakke deg etter munnen og dra det langt, så er alt bare spill for og få noe på deg.

De som er veldig selvsikre og direkte, som holder på med futurefaking blandet med komplimanger her og der, er ikke ærlige. Futurefaking tidlig i relasjonen er et rødt flagg alle mennesker skal være klar over.

Han som falt for meg på ærlig vis var forsiktig, respekterte meg, viste i ord og handling at han var glad i meg.

Ellers har jeg helt sluttet med nettdating, tar ingen av de seriøst, er jo klart det kan være en ekte i ny og ne, men de er i fåtall. En del narsissister og psykopater bruker også nettet som lekegrind.

 

Anonymkode: cf471...6ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit at du føler det sånn. Jeg vil bare gjøre dere oppmerksom på at de man dater k sa ha edle hensikter i utgangspunktet, men så kan de være at de oppdager at kjemien, spesielt under sex, ikke stemte. Når to mennesker har sex, blir man kjent på en helt annen måte enn ansikt til ansikt. 

Jeg har lyst på kjæreste, og som regel tenker jeg at den jeg skal på date med kan være en kandidat, men så er det noe som ikke stemmer. Noen ganger oppdager jeg det på første date, andre ganger etter 3-4 dater, men det kan ofte være at jeg ikke oppdager det før vi har sex. Det er jo lov å endre mening. Kan ikke fortsette å møte en man ikke liker kun fordi man ga utrykk for at man ville ha kjæreste. 

Anonymkode: a41df...9ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine regler i første omgang som jeg avgjør av profil 
UTELUKKER
- Menn som deler snapchat på profilen sin
- Bilder i bar overkropp
- Skriver blunketegn
SER ETTER
- Menn som skriver ordrett at de er på utkikk etter en kjæreste å bli sammen med , for ja, de som virkelig er klare for, og ER seriøse skriver dette.

Mine regler i første omgang som jeg avgjør av første kontakten
VARSELTEGN
- Billige komplimenter som Hei søta i første melding, ok om vi har chattet en stund
- Bruk av ord som digg, sexy osv
- En som kun spør tørrprat spørsmål som jobb, hvor man bor, og vedlikeholder kontakt ved å skrive "Hva gjør du" "Hva skjer" osv , en mann som er seriøs spør om viktigere ting som sier noe om hvordan menneske man er enn hva man jobber med og hvor man bor, og en som har intensjoner om en seriøs date vedlikeholder kontakt ved å invitere på date eller spørre mere spørsmål for å bli kjent med personligheten og verdiene mine og ikke bare vage ting som "Hva gjør du i kveld da"
- En som spør om du har snapchat og kan adde han, omtrent alle jeg har gitt snapchat til har bekreftet min intensjon om at varseltegnet stemmer, og etter et par dager med snapping sender f eks bar overkropp snap med tommel opp for å prøve å få et kroppsbilde tilbake, og f eks sender nattamelding på kvelden og skriver de er ensomme og at det hadde vært bedre om jeg var der, og sender selfie av seg selv naken under dyna og spør om å få et tilbae, sender man da et i pysj tilbake så spør de om man kan sende et uten dyna/pysjen og om de kan få en sneakpeak osv  , sånne menn vil bare ha sex, ikke dame!

Ting jeg legger merke til når man har møttes, og videre kontakt og treff fremover:
Om de faktisk prøver å bli kjent med meg som person på datene (verdier, opplevelser, erfaringer, livssyn, politikk, moral, familieforhold, fremtidsvisjoner, lidenskaper og vil lære mer om mine lidenskaper og interesser i stedet forå spørre bare for å spørre) , eller om de prater mest om løst og fast som været og jobb og standard spørsmål man stiller som egentli gikke betyr noe (jobb, skole, favoritt matrett og andre spørsmål for å få tiden til å gå)
Om de foreslår hjemmedate tidlig, før 5 date. Altså da mener jeg i det hele tatt bare forelsår det.
Om de helst prøver å få møttes på kvelden, eller om de gjerne vil på lunsj date.
Hvordan type dates og treff , er det drink og øl, eller er det spasertur, museum eller mate ender.

Og om de rusher eller ikke. Om han er veldig ivrig på å møtes mange ganger i uka eller hver helg og skal ha mye kontakt i mellomtiden, så får jeg bare inntrykk av at han vil fortest mulig frem til mål (som da er sex), jeg syns det er mistenkelig fordi man kan ikke ha nok følelser for en man nettopp har møtt til å faktisk ville møtes så ofte om målet er å bli kjent for alle vet at å bli kjent tar tid uansett, så da er det sex han jakter på.

Det er jo også viktig å finne ut om hans verdier, livssyn og moraler, opplevelser , politisk ståsted osv, for det er jo detsom betyr noe for å være kjærester, og ikke bare om man syntes man har en god tone og liker utseendet til hverandre. Om det bare er det man går etter , ja så blir det sjeldent mer enn sex som faktisk connecter en.

Jeg dømmer også etter hvordan venner man har og hvordan livsstil man har. Driver de stort sett med festing og trening så anser jeg det ikke som noe kjæresteemne for meg. Er mange av vennene hans ungkarer har de nok en sånn intern greie med at de er på byen å sjekker damer og driter i hvem så lenge de får sex. Er vennene gift eller i forhold og har barn så påvirker de hverandre kanskje litt mer voksent og bedre.

Anonymkode: 660bf...b0c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved sex på 3. date uten å kjenne hverandre fra før er det ingen garanti for at man ender opp som kjærester. Det tar tid å bli kjent.

Men å være tydelig på hva du er på jakt etter er alltid lurt. 

Anonymkode: 99bdd...926

Dette.

Det er ingen tvil om at det finnes drittsekker blant begge kjønn, men en kan ikke forvente at det går automatikk i at en skal bli kjærester etter noen møter. Dette tar tid, og i løpet av bli-kjent-fasen kan det hende at en av partene finner ut at dette passer ikke for meg, og avslutter. Sånt må en regne med, og det betyr ikke at den det gjelder er en drittsekk som i utgangspunktet bare ønsket en ting.

Har du aldri selv opplevd at du i starten av et bekjentskap likte en person veldig godt, for så å merke at følelsene kjølnet når du innså at dere var for forskjellige når dere ble bedre kjent? Noen ganger klaffer det, og begge to vet at det er "oss for alltid", andre ganger skjer dessverre det motsatte, uten at noen kan lastes for det.

Anonymkode: 2da2f...aea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Sitter her på gråten fordi jeg føler meg som en idiot!

Jeg skjønner ikke hvordan jeg ikke klarer å luke ut de som bare vil en ting.

Drev med nettdating i 2010 da møtte jeg en del, men det ble bare med 1 date og aldri sex, før jeg møtte min ex. 

Hadde heller aldri gjort noe med noen som ikke var kjæreste før i fjor. Da hadde jeg vært singel i over 1,5 år.

Møtte en via nettdating og han virket som den snilleste mannen jeg noen sinne har møtt. Helt til etter sex( vel han reiste på ferie i 4 uker så...) møtte han en gang etter det bare på middag, men han ville ikke noe mer. 

Så møtte jeg en nå for ikke så lenge siden, ville egentlig ikke møte han igjen etter 1 date( kun kaffe), men lot meg overtale og ble bare mer og mer interessert. Har møtt han noen ganger, og vi har fortsatt kontakt, men 

Alltid før når det har gått så langt som til sex har de blitt kjærester.

Nå vil jeg ikke gjøre det med noen mer, men har noen tips til hvordan luke de ut? 

Har i hvertfall hatt 3 dater før jeg har gjort noe. På profilene? Hva bør man se etter?

Jeg liker ikke de som har bar overkropp, skriver at de kun ønsker en ting osv. De profilene jeg liker er de som har helt normale bilder.

 

Anonymkode: 95741...bf2

Du må bli bedre på #shittestene dine......dem er du nok dårlige på ja. Da blir du et offer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må vente litt lenger med å ha sex,ikke hast med det..da får du se hvem som er seriøse 

Anonymkode: 56c80...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen biologisk/dyrisk grunn tiltrekkes jenter av gutter som ''bare vil en ting''.

Svaret ditt over er å faktisk gå for gutter du ikke tiltrekkes; altså de som faktisk er bra mennesker, ja.

Anonymkode: 345c8...c4c

Han nr 2 var faktisk det da, en jeg ikke tiltrekkes av. Men tenkte la gå siden han virket interessert, og klarte å overtale meg til en ny date.

Dessuten hadde jeg ikke trodd en alenefar holdt på slik.

1 time siden, Xcase33 skrev:

Du må bli bedre på #shittestene dine......dem er du nok dårlige på ja. Da blir du et offer

Ja, det er derfor jeg spør etter råd til disse shittestene.

 

Og til dere som sier at kjemien ikke stemmer, ja det er helt greit, men da kan man jo si i fra.

feks i går fikk jeg melding om at han beklaget seg fordi han hadde vært så stille... Vet ikke hva jeg skal tro på lengre jeg.

TS

Anonymkode: 95741...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hva du skriver.

Du fikk en melding. WOW! Så utrolig fantastisk! (NOT!).

Jeg foretrekker handling foran ord. Vet ikke med deg.

Anonymkode: 345c8...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Xcase33 skrev:

Du må bli bedre på #shittestene dine......dem er du nok dårlige på ja. Da blir du et offer


I den ene tråden klager menn over kvinners shittester og kaller de onde og manipulerende, i den andre oppfordrer dem kvinner til å kjøre dem.

Spør du meg er shittester for femtenåringer som vil spille.

Voksne folk bruker bare sunn fornuft i stedet.

Anonymkode: 660bf...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...