Gå til innhold

Hvordan luke ut de som bare vil en ting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker de deg veldig godt vil de satse på et forhold med deg uansett.  Om de ikke er noe særlig innteresert så vil de kanskje bare ha sex om de får. Så tenker at det wr vanskelig å luke ut hvem som er ute etter hva. Tror det er bunn og grunn hvor innteresert de er i deg som gjelder.  

Anonymkode: 5f582...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Les hva du skriver.

Du fikk en melding. WOW! Så utrolig fantastisk! (NOT!).

Jeg foretrekker handling foran ord. Vet ikke med deg.

Anonymkode: 345c8...c4c

Dette handler ikke om noen melding, men å klare å luke ut de som bare vil en ting.

Jeg har jo skjønt at begge bare vil en ting, men at han nr to fortsatt tar kontakt. Uansett tror jeg han bare vil en ting

ts

Anonymkode: 95741...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje du må være tydeligere på hva du vil. At du ikke vil ha sex for å ha sex eller for å teste kjemien. At du ser sex som et eksplisitt tegn på at man tar neste steg i det å bli eksklusive. Man har ikke nødvendigvis kjipe hensikter; man bare ser ulikt på sex og hva sex er. Mange tar lett på sex og ser det som naturlig å teste tidlig. 

Anonymkode: 3b315...09f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kanskje du må være tydeligere på hva du vil. At du ikke vil ha sex for å ha sex eller for å teste kjemien. At du ser sex som et eksplisitt tegn på at man tar neste steg i det å bli eksklusive. Man har ikke nødvendigvis kjipe hensikter; man bare ser ulikt på sex og hva sex er. Mange tar lett på sex og ser det som naturlig å teste tidlig. 

Anonymkode: 3b315...09f

Ja, jeg føler at jeg har ekstremt tydelig med han siste. Alle jeg har skrevet med har jeg sagt tydelig i fra at jeg ikke er interessert i noe useriøst. Og da blir mange borte bare i chatte fasen og det er jo greit. De som skriver til meg først og sier at de bare er ute etter en ting svarer jeg aldri.

Jeg har alltid vært i lange forhold så jeg er ikke så godt på dette dating greiene og å lese menn. Sist jeg datet fantes ikke tinder og slike apper.

Bor dessverre slik til at her finnes det ingen, så for å komme i kontakt med noen må jeg nesten bruke dating sider. I tillegg er jeg alenemor så da forsvinner jo mange pga det. ( Han nr to er i samme situajon som meg, alenefar).

TS

Anonymkode: 95741...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten umulig å luke dem ut synes jeg. De kan juge og det er vanskelig å avsløre dem. Er sikkert endel tegn å se etter, men uansett kan man gå på en smell. Jeg har dessverre opplevd det flere ganger, og det er ikke en god følelse. Lærdommen er vel at menn ofte ikke er ærlige. De vil på uforpliktende sex koste hva det koste vil, og sier hva som helst for å lure oss kvinner. 

Anonymkode: 62a91...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nesten umulig å luke dem ut synes jeg. De kan juge og det er vanskelig å avsløre dem. Er sikkert endel tegn å se etter, men uansett kan man gå på en smell. Jeg har dessverre opplevd det flere ganger, og det er ikke en god følelse. Lærdommen er vel at menn ofte ikke er ærlige. De vil på uforpliktende sex koste hva det koste vil, og sier hva som helst for å lure oss kvinner. 

Anonymkode: 62a91...c8f

Enig! Har vurdert å bare bli alene for jeg vil ikke gå igjennom dette igjen.

 

TS

Anonymkode: 95741...bf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Har vurdert å bare bli alene for jeg vil ikke gå igjennom dette igjen.

 

TS

Anonymkode: 95741...bf2

Jeg og.

Anonymkode: cf471...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...