Gå til innhold

Hvor kjøper folk fine kjoler??


Heisann1234

Anbefalte innlegg

Zalado, Nelly, HM, Mango blant annet, selger så utrolig stygge sommerkjoler i år. De sitter løst, har skikkelig gammeldagse blomstermønstre og ser rett og slett ut som bestemorkjoler.. Nå har jeg kun sett på nettet, vet ikke hvordan det er i butikkene.

Har noen tips til hvor jeg kan bestille fine sommerkjoler? Som er flatrende på kroppen, og ikke har disse utrolige gammeldags mønstrene og fargene som bare henger på kroppen :/ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksempel på stygge kjoler som florerer på nettet for tiden :

 

Screenshot_20180420-152501.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zalando har jo veldig mye da ... Jeg har funnet et par aktuelle der, men er enig med deg. Kjolene hittil er ikke noe for meg. Mange fine skjørt da. 

Anonymkode: 5218e...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært enklere å hjelpe om du la ut bilder av hva du faktisk liker istedenfor hva du ikke liker..

Anonymkode: a7d9d...f1d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært enklere å hjelpe om du la ut bilder av hva du faktisk liker istedenfor hva du ikke liker..

Anonymkode: a7d9d...f1d

Det er det som er problemet. Finner ingenting som jeg liker fordi nesten alt er så jævli stygt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Heisann1234 skrev:

Det er det som er problemet. Finner ingenting som jeg liker fordi nesten alt er så jævli stygt

Ikke når du prøver å google bilder engang? Hva med fine kjoler som ikke er sommerkjoler da? 

Anonymkode: a7d9d...f1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg større, så handler vel i andre avdelinger enn deg. Har noen gode funn fra HM, innimellom Zizzi og Kappahl, men ellers er det mye fra Asos siden de har rimelig frakt fra utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kjolene som er ute nå er superfine :D 
Men elsker vel bestemorstilen da :fnise:

Ellers vil jeg også foreslå Nelly, som har mange forskjellige stiler. 
Men er jo vanskelig å svare når du ikke viser hva du faktisk liker. Hva er fint for deg? Jeg elsker jo som sagt de som er ute nå. Blomstrete og sommerlige. 

Floyd har en veldig voksen og bryllupsstil på sine kjoler. 
Sarah har jo også forskjellige og føler jeg passer til voksen ungdom, altså 30 pluss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Heisann1234 skrev:

Det er det som er problemet. Finner ingenting som jeg liker fordi nesten alt er så jævli stygt

Jeg er litt enig med deg ja. De kjolene du har vist her er sånn... tja.... veldig lange, kjedelige farger/mønstre osv. Jeg også kunne tenkt meg sommerkjoler som det var litt mer "snert" i på en måte, litt mer WOW liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er et merke/nettside som heter KLINGEL. Der er det veldig fine kjoler og skjørt! Men jeg aner ikke hvordan den butikken er. Om de er seriøse, hvordan størrelsene og kvaliteten er etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, O.G. skrev:

Sjekket Floyd da?

Det er bare harrytasser som handler på floyd. 

Anonymkode: 86c68...116

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...