Gå til innhold

Hvor kjøper folk fine kjoler??


Heisann1234

Anbefalte innlegg

Jeg liker den moten som er nå. Det er så deilig med farger og mønstre, og ikke bare nitrist minimalisme.

23 minutter siden, Hottrio skrev:

Det er et merke/nettside som heter KLINGEL. Der er det veldig fine kjoler og skjørt! Men jeg aner ikke hvordan den butikken er. Om de er seriøse, hvordan størrelsene og kvaliteten er etc. 

Har handlet hos Klingel flere ganger. De pleier å ha godt utvalg av farger og størrelser, men er først og fremst en nettbutikk for godt voksne. Selv om jeg liker en del av klærne deres, er det også mye som blir for "kjerringaktig". Kvaliteten er bra, og plaggene er romslige i størrelsen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Indiska pleie å ha fine kjoler etter min smak, men det er kanskje den stilen du ikke liker TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare harrytasser som handler på floyd. 

Anonymkode: 86c68...116

Kan du fortelle dem hvor de skal handle, da? 

Anonymkode: 88139...447

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perelandra skrev:

Jeg liker den moten som er nå. Det er så deilig med farger og mønstre, og ikke bare nitrist minimalisme.

Har handlet hos Klingel flere ganger. De pleier å ha godt utvalg av farger og størrelser, men er først og fremst en nettbutikk for godt voksne. Selv om jeg liker en del av klærne deres, er det også mye som blir for "kjerringaktig". Kvaliteten er bra, og plaggene er romslige i størrelsen.

Okay, det er godt å vite. Nå har ikke jeg sett over utvalget der sånn veldig nøye, men jeg så i alle fall flere kule skjørt der mm. 

Takk for svar!!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett de samme motetendensene i år som du beskriver. Store, bomsete, uformelige kjoler med masse mønster.  

Men zalando har mye fint.  Har laget et greit søk for deg her.  str 36-42 og  M-L, minus grått, sort, beige, flerfarget, gull osv. korte og knelange med begrensede mønstre  under 1000 kr.  Det er bare å fjerne eller legge til de filtrene du vil. 

Du burte finne noe her :) 

 

https://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/_beige.bla.groenn.hvit.oransje.petroleum.rod.rosa.turkis_storrelse-36.38.40.42.44.L.M/?length=knelang.kort&pattern=blomstret.ensfarget.fargegradering.flerfarget.prikket.rutet.stripet&price_to=1066&sleeves=ekstra-kort.korte-ermer.skulderfri.spagettistropper.uten-ermer

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Peonjenta skrev:

Ja, jeg har sett de samme motetendensene i år som du beskriver. Store, bomsete, uformelige kjoler med masse mønster.  

Men zalando har mye fint.  Har laget et greit søk for deg her.  str 36-42 og  M-L, minus grått, sort, beige, flerfarget, gull osv. korte og knelange med begrensede mønstre  under 1000 kr.  Det er bare å fjerne eller legge til de filtrene du vil. 

Du burte finne noe her :) 

 

https://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/_beige.bla.groenn.hvit.oransje.petroleum.rod.rosa.turkis_storrelse-36.38.40.42.44.L.M/?length=knelang.kort&pattern=blomstret.ensfarget.fargegradering.flerfarget.prikket.rutet.stripet&price_to=1066&sleeves=ekstra-kort.korte-ermer.skulderfri.spagettistropper.uten-ermer

 

Oh la la.....  her er det mye fint!! :) 

Jeg er ikke ts altså.....  men allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Peonjenta skrev:

Ja, jeg har sett de samme motetendensene i år som du beskriver. Store, bomsete, uformelige kjoler med masse mønster.  

Men zalando har mye fint.  Har laget et greit søk for deg her.  str 36-42 og  M-L, minus grått, sort, beige, flerfarget, gull osv. korte og knelange med begrensede mønstre  under 1000 kr.  Det er bare å fjerne eller legge til de filtrene du vil. 

Du burte finne noe her :) 

 

https://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/_beige.bla.groenn.hvit.oransje.petroleum.rod.rosa.turkis_storrelse-36.38.40.42.44.L.M/?length=knelang.kort&pattern=blomstret.ensfarget.fargegradering.flerfarget.prikket.rutet.stripet&price_to=1066&sleeves=ekstra-kort.korte-ermer.skulderfri.spagettistropper.uten-ermer

 

Så mange fine kjoler. Digger å gå med kjole med en stor og lang cardigan utenpå :) Kjøpte meg to nye kjoler på Cubus i går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare harrytasser som handler på floyd. 

Anonymkode: 86c68...116

Vel, da er jeg harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Peonjenta skrev:

Ja, jeg har sett de samme motetendensene i år som du beskriver. Store, bomsete, uformelige kjoler med masse mønster.  

Men zalando har mye fint.  Har laget et greit søk for deg her.  str 36-42 og  M-L, minus grått, sort, beige, flerfarget, gull osv. korte og knelange med begrensede mønstre  under 1000 kr.  Det er bare å fjerne eller legge til de filtrene du vil. 

Du burte finne noe her :) 

 

https://www.zalando.no/dameklaer-kjoler/_beige.bla.groenn.hvit.oransje.petroleum.rod.rosa.turkis_storrelse-36.38.40.42.44.L.M/?length=knelang.kort&pattern=blomstret.ensfarget.fargegradering.flerfarget.prikket.rutet.stripet&price_to=1066&sleeves=ekstra-kort.korte-ermer.skulderfri.spagettistropper.uten-ermer

 

Det var bedre, takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kjolene til Samsøe Samsøe, byTimo, Ganni og Just female. Søk på Miinto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fashion nova! Synes de har mye fint som ikke ser horete ut altså! Buksene er fantastiske og kjolene er faktisk av relativt god kvalitet.

Anonymkode: 258bf...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fashion nova! Synes de har mye fint som ikke ser horete ut altså! Buksene er fantastiske og kjolene er faktisk av relativt god kvalitet.

Anonymkode: 258bf...e50

Stoler ikke helt på de nettsidene, fordi det er mye bad reviews :S Hva er din erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med en slik kjole om en skal strekke seg etter noe på øverste hylle..?

:sprettoy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, O.G. skrev:

Vel, da er jeg harry.

Det er mange av oss :fnise:

Anonymkode: a7211...153

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler det meste på Zalando, de har så mange forskjellige merker, og utrolig godt utvalg. Så man burde finne noe man liker der.

Anonymkode: b6be3...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Heisann1234 skrev:

Stoler ikke helt på de nettsidene, fordi det er mye bad reviews :S Hva er din erfaring?

Jeg elsker det! Har bestilt derifra to ganger har kommet kjapt begge gangene. Tar du når det er tilbud så er det mye å spare. Sitter faktisk i en fashion nova kjole nå as er speak. 

Anonymkode: 258bf...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...