Gå til innhold

ONS med fyr som har dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor sikker er du på at du har funnet riktig fyr basert på noen som skjedde for leenge siden og et profilbilde på FB? Eller hiver du kanskje bare ut beskyldninger så feil fyr får ødelagt forholdet sitt pga en hevnlysten dame?

Anonymkode: 723b6...c72

Selvfølgelig er jeg sikker på at jeg har funnet riktig fyr. Samme navn, likt utseende, samme jobb, samme utdanning, samme bosted. Han har tilogmed en video i feeden sin hvor jeg kjenner igjen stemmen og dialekten hans. 

TS

Anonymkode: c6084...07c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal si ifra. Skrive noe sånt som «Hei. Jeg beklager å måtte fortelle deg det, men jeg møtte kjæresten din, xxx, på byen på fredag. Vi hadde sex. Jeg visste ikke at han var i et forhold. Var usikker på om jeg skulle fortelle dette til deg, men følte jeg måtte. Hvis du lurer på noe så bare spør. Beklager.» 

TS 

Anonymkode: c6084...07c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg skal si ifra. Skrive noe sånt som «Hei. Jeg beklager å måtte fortelle deg det, men jeg møtte kjæresten din, xxx, på byen på fredag. Vi hadde sex. Jeg visste ikke at han var i et forhold. Var usikker på om jeg skulle fortelle dette til deg, men følte jeg måtte. Hvis du lurer på noe så bare spør. Beklager.» 

TS 

Anonymkode: c6084...07c

Lykke til. Jeg hadde ihverfall satt pris på det. Heller det enn en mann som går bak ryggen på meg på den måten. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på byen på fredag. Møtte en fyr som bor langt unna den byen jeg bor i og var ute i. Han var kun i byen den helga. Vi lå sammen hjemme hos en tredjepart som vi var på nach hos. Begge var fulle. Han kom inni meg to ganger og vi brukte ikke kondom.

Jeg fant han på Facebook i dag, og det viser seg at han har kjæreste som han har vært sammen med siden 2014, minst... tror kanskje de er samboere også. Jeg hadde INGEN anelse om dette da jeg hadde sex med han. En del av meg mener jeg bør si ifra til dama hans. En annen del av meg vil ikke ødelegge et potensielt sterkt og stabilt forhold, dette var som sagt bare et one night stand i fylla. Jeg velger å tro at dette var et feilsteg fra han, og at det aldri har skjedd før og heller aldri vil skje igjen. Samtidig kan det hende at dette er en episode av flere, og at dama absolutt burde få vite det. Men vil ikke være den som slipper «bomben».

I tillegg er han 29 år, og jeg ser for meg at de har planer om etablering og barn... selv er jeg bare 20 år  

Har vært inne på tanken om å kontakte han først for å høre hva han tenker. Venninnene mine sier at jeg skal sende en melding til dama først og fremst. 

Trenger noen råd :) og kanskje noen forslag til hva jeg evt bør skrive? Og til hvem?

Anonymkode: c6084...07c

Dersom han var utro, har dei ikke et sterkt og solid forhold. Kan henne få vite, før etableringsfasen....

 

Anonymkode: f7a6f...398

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, du blei sikkert gravid :gravid: Du skal vel beholde barnet :babysmokk:

Anonymkode: 08507...fce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg skal si ifra. Skrive noe sånt som «Hei. Jeg beklager å måtte fortelle deg det, men jeg møtte kjæresten din, xxx, på byen på fredag. Vi hadde sex. Jeg visste ikke at han var i et forhold. Var usikker på om jeg skulle fortelle dette til deg, men følte jeg måtte. Hvis du lurer på noe så bare spør. Beklager.» 

TS 

Anonymkode: c6084...07c

Flott! Hun fortjener å vite det!! 

Anonymkode: be62c...93d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill og la meg slippe å få en slik beskjed.. Det ruinerer forholdet vårt.. Barna, boforhold... Alt det trygge.. Akkurat nå har vi en krise i familien, og hvis min samboer hadde hatt behov for å møte ei annen ei på fest, så ok.. Men la meg slippe å vite det. La meg få leve i håpet og troen om at alt er bra.. Mine psykiske problemer er ikke lett for han. Hvorfor skal folk ha sånn behov for å sladre om alt?? Legge seg borti.. Nei, jeg vil. Ikke vite.. 

Anonymkode: 9ad7a...c4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill og la meg slippe å få en slik beskjed.. Det ruinerer forholdet vårt.. Barna, boforhold... Alt det trygge.. Akkurat nå har vi en krise i familien, og hvis min samboer hadde hatt behov for å møte ei annen ei på fest, så ok.. Men la meg slippe å vite det. La meg få leve i håpet og troen om at alt er bra.. Mine psykiske problemer er ikke lett for han. Hvorfor skal folk ha sånn behov for å sladre om alt?? Legge seg borti.. Nei, jeg vil. Ikke vite.. 

Anonymkode: 9ad7a...c4a

Her handler det om å forsøke og skade mennesker. Hvorfor er det så viktig for kvinner som ligger med opptatte menn å fremstå så uskyldige? Dere spør jo aldri de mennene dere ligger med om de er sammen med noen, men det er vel slik medskyldige mennesker er,- de spør ikke før etterpå.

Javisst er det er leit å ligge med en fremmed mann og vite at du ikke får pult han igjen. Men det er jo det som er ulempen med å pule på fremmede, dette her har jeg jo forklart dere mange ganger?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg skal si ifra. Skrive noe sånt som «Hei. Jeg beklager å måtte fortelle deg det, men jeg møtte kjæresten din, xxx, på byen på fredag. Vi hadde sex. Jeg visste ikke at han var i et forhold. Var usikker på om jeg skulle fortelle dette til deg, men følte jeg måtte. Hvis du lurer på noe så bare spør. Beklager.» 

TS 

Anonymkode: c6084...07c

Eller være litt ærlig skrive, - jeg lufta ut på kvinneguiden om jeg skulle sladre eller ikke og jeg valgte å fortelle hva som skjedde,- det som skjedde var at når jeg ligger med fremmede så spør jeg aldri om de er sammen med noen, for det er aldri mitt ansvar, - etterpå når jeg finner ut at de har kjæreste så elsker jeg å sende en melding til kjæresten om hvilken horegutt du er sammen med. Vi hadde nemlig sex uten kondom og jeg var helt usikker om jeg skulle fortelle noe, men valgte å fortelle fordi jeg følte at jeg måtte.

Hvis du lurer på noe er det bare å spørre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg skal si ifra. Skrive noe sånt som «Hei. Jeg beklager å måtte fortelle deg det, men jeg møtte kjæresten din, xxx, på byen på fredag. Vi hadde sex. Jeg visste ikke at han var i et forhold. Var usikker på om jeg skulle fortelle dette til deg, men følte jeg måtte. Hvis du lurer på noe så bare spør. Beklager.» 

TS 

Anonymkode: c6084...07c

Eksen min var utro mot meg, og jeg hadde satt pris på en sånn melding. Karma til deg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, waco skrev:

Her handler det om å forsøke og skade mennesker. Hvorfor er det så viktig for kvinner som ligger med opptatte menn å fremstå så uskyldige? Dere spør jo aldri de mennene dere ligger med om de er sammen med noen, men det er vel slik medskyldige mennesker er,- de spør ikke før etterpå.

Javisst er det er leit å ligge med en fremmed mann og vite at du ikke får pult han igjen. Men det er jo det som er ulempen med å pule på fremmede, dette her har jeg jo forklart dere mange ganger?

Jeg tror flere spør. Når man prater med folk på byen så kommer jo spørsmålet «er du singel» opp. Problemet er imidlertid at mange menn svarer «ja» på det spørsmålet, selv om de har en dame hjemme. 

Anonymkode: 1c0ca...162

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/18/2018 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Jeg var på byen på fredag. Møtte en fyr som bor langt unna den byen jeg bor i og var ute i. Han var kun i byen den helga. Vi lå sammen hjemme hos en tredjepart som vi var på nach hos. Begge var fulle. Han kom inni meg to ganger og vi brukte ikke kondom.

Jeg fant han på Facebook i dag, og det viser seg at han har kjæreste som han har vært sammen med siden 2014, minst... tror kanskje de er samboere også. Jeg hadde INGEN anelse om dette da jeg hadde sex med han. En del av meg mener jeg bør si ifra til dama hans. En annen del av meg vil ikke ødelegge et potensielt sterkt og stabilt forhold, dette var som sagt bare et one night stand i fylla. Jeg velger å tro at dette var et feilsteg fra han, og at det aldri har skjedd før og heller aldri vil skje igjen. Samtidig kan det hende at dette er en episode av flere, og at dama absolutt burde få vite det. Men vil ikke være den som slipper «bomben».

I tillegg er han 29 år, og jeg ser for meg at de har planer om etablering og barn... selv er jeg bare 20 år  

Har vært inne på tanken om å kontakte han først for å høre hva han tenker. Venninnene mine sier at jeg skal sende en melding til dama først og fremst. 

Trenger noen råd :) og kanskje noen forslag til hva jeg evt bør skrive? Og til hvem?

Anonymkode: c6084...07c

Han kom inni deg to ganger uten kondom? Og dette var en fyr du ikke kjente fra før?

Hvordan turte du det da? Tenkte du ikke på gonore, syfilis, hiv, og klamydia da?

 

Anonymkode: 7cc95...b6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal fortelle samboeren hans. En ting er at han var utro, men han har tilfeldig sex med andre uten kondom. Da er det veldig viktig at du sier ifra.

Anonymkode: fe3b7...dd2

Heit enig med dette. Synes det er tøft av deg å si i fra i så fall. Jeg ville også visst hvem jeg bodde med hvis det var meg. 

Anonymkode: d9a0d...a20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha skriv det som det er til dama. Men legg til at du har hiv, gonoré, HPV eller noe annet «gøy» også - bare for å stresse han litt ekstra. 

Anonymkode: e5736...50a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, wintergirl said:

Lykke til. Jeg hadde ihverfall satt pris på det. Heller det enn en mann som går bak ryggen på meg på den måten. 

nei dont do it,

Anonymkode: bf113...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

nei dont do it,

Anonymkode: bf113...7f5

Jeg hadde satt pris på det. Heller det enn en rasshøl til mann som kan spre sykdommer og dritt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt ha fortalt det.. Kan hende det kommer som et sjokk på henne, men om typen min hadde vært utro OG hatt ubeskyttet sex OG risikert en graviditet med en annen så ville jeg definitivt ville hatt greie på det. Uansett forholdet mellom han og kjæresten så er det hennes valg å takle det med ham, ingen fortjener å gå rundt å ikke vite slike ting.

Anonymkode: da6b9...5bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen hadde kikket på FB-profilen min så hadde de sikkert også trodd at jeg var i et forhold, for det er masse bilder av eksen min der, inntil ganske nylig. Sannheten er at det har vært slutt mellom oss i 1,5 mnd nå, og eksen min bor hos en kompis. Når man har vært sammen i en årrekke så tar det litt tid før man gjør bruddet åpenlyst i sosiale medier - vi informerer familie og venner litt etter litt, ettersom vi merker at beslutningen vår var riktig, og at bruddet faktisk er permanent. 

Om en fremmed dame hadde sendt meg en melding om at hun og eksen min hadde hatt sex i helga, så hadde det 1) vært helt meningsløst, ettersom vi ikke er sammen lenger og han er singel, og 2) bare strødd salt i såret mitt, ettersom detaljer om eksens nye singelliv er vondt å høre, siden jeg fremdeles kjenner sorg rundt bruddet.

Generelt synes jeg man skal være forsiktig med å anta at man vet så mye om fremmede menneskers liv. Det er vanskelig å få noe reelt inntrykk av deres situasjon gjennom en FB-konto. Er mer naturlig å blande seg om det er mennesker man kjenner, og hvor man vet hva som er ståa i forholdet deres. Greit nok at man kjenner på et moralsk ansvar, men man vet ingenting om hvordan fremmede mennesker har det privat, og man tråkker fort i salaten om man skal ta på seg rollen som politi og moralens vokter.

Anonymkode: 80843...d4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 0.51, Fru Uperfekt skrev:

For alt du vet har de et åpent forhold

Det er det veldig få som har, så det er usannsynlig...

Anonymkode: 831cd...186

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...