Gå til innhold

ONS med fyr som har dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer selvfølgelig ikke til å fortelle dét til dama hans... Var mest for å få frem at han virkelig ga faen i både risikoen for kjønnssykdommer OG for graviditet. Jeg har heldigvis p-stav, men det vet jo ikke han noe om. 

TS

 

Anonymkode: c6084...07c

Ja akuratt som deg. P stav beskytter ikke mot kjønnssykdommer.. Så du gir tydligvis faen du og ;) tror du likte fyren her og hadde håpet på noe mer, og ble skuffet og at du føler deg lurt. Du søkte han opp for en grunn regner jeg med ;)

Anonymkode: 27aec...70c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det ts har gjort som er moralsk galt? 

Det du kaller "hevngjerrig" kaller jeg medfølelse. Tror du bør få sjekket topplokket, for det er åpenbart at noe ikke fungerer.

Anonymkode: 9465b...818

Jeg har ett velfungerende hue. Jeg ligger ikke rundt og skrever med villt fremmede folk. Jeg er ikke løs på tråden. Kunne aldri klart å hatt ons. TS er og forblir en besviken og hevngjerrig løstøs. Dessverre er sånne ikke til å hjelpe.

Anonymkode: 703fa...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Det handler litt om det moralske ansvaret jeg føler at jeg har

TS 

Anonymkode: c6084...07c

Ikke for å være kjip . men jeg synes du har et større moralskt ansvar for å forsøke å unngå å bli gravid på en ONS, enn å være opptatt av et kjæresteforhold der du ikke kjenner partene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nuwanda2 skrev:

Ikke for å være kjip . men jeg synes du har et større moralskt ansvar for å forsøke å unngå å bli gravid på en ONS, enn å være opptatt av et kjæresteforhold der du ikke kjenner partene..

Fikk du ikke med deg at TS bruker p-stav?

Eller var forsøket på å score et billig poeng viktigere?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Tba said:

Fikk du ikke med deg at TS bruker p-stav?

Eller var forsøket på å score et billig poeng viktigere?

Nei, jeg fikk ikke med meg det, fordi det ikke stod i hovedinnlegget. Og nei, jeg forsøkte ikke å score et billig poeng. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min hadde sex med flere i vårt forhold. Han innrømte det aldri, men det var et par jenter som stod frem i ettertid. Ei jente fortalte det rett etter det skjedde, men jeg trodde ikke på henne. Jeg skulle ønske flere stod frem, men de turte ikke på grunn av min reaksjon på hun første. Jeg trodde hun bare var sjalu og prøvde å ødelegge vårt «fantastiske» forhold. Jeg synes du skal fortelle jenta. Kanskje du er første som hun ikke tror på, men kanskje du også er den fjerde som får begeret til å renne over. Kanskje han har vært utro med mange, krøpet på sine knær og lovet bot og bedring, og så gjør han det samme igjen. Hun fortjener å vite. 

Anonymkode: 1c0ca...162

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske vi mennesker var så solidarisk med hverandre at man ikke trengte å spørre om man skulle si noe slikt videre, når vi oppdager at noen oppfører seg såpass illojalt mot en de er sammen med. Jeg ville klart ha visst det dersom min mann var utro. Hadde jeg vært utro hadde det også bare vært rett og riktig at han fikk vite det, selv om jeg hadde vært for feig og uredelig til å si det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tba skrev:

 

Åpne forhold som du og mannen din har er ikke vanlig. Men det er intersant at det motivet ditt for å fraråde folk fra å varsle er det samme som utro personer har. At det blir ubehag med partneren fordi syns at du gjort et dårlig valg.

Nå ville jeg aldri gått på den smellen med å ikke bruke kondom.

Åpne forhold, hvor enten den ene eller begge har lov, er ikke normen men det er relativt vanlig selv om det ofte ikke er noe en snakker høyt om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Nå ville jeg aldri gått på den smellen med å ikke bruke kondom.

Åpne forhold, hvor enten den ene eller begge har lov, er ikke normen men det er relativt vanlig selv om det ofte ikke er noe en snakker høyt om

Men da er det jo ikke et problem å få melding om slikt, det hadde kanskje bare blitt en krangel om bruk av kondom. Selv i åpne forhold ville man vel vite om at partner tok en slik risk? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Nå ville jeg aldri gått på den smellen med å ikke bruke kondom.

Åpne forhold, hvor enten den ene eller begge har lov, er ikke normen men det er relativt vanlig selv om det ofte ikke er noe en snakker høyt om

Jeg tenkte ikke på kondom bruk. 

Poenget mitt er at du er mot varsling fordi mannen din blir sur på deg fordi du ikke er diskré nok.  En som er utro er imot varsling har samme motiv som deg, det blir problemer med partneren. Dere begge i mot pga at det kan medføre ubehag for dere. Det er av egoistiske grunner.

Endret av Tba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, FrodeF skrev:

Nei, det handler om at du føler deg brukt og vil ta hevn. Hvorfor i all verden stalker du han på nett? 

Jeg føler meg ikke brukt. Det spiller ingen direkte rolle for MEG at han har dame. Det er damen hans som blir brukt. Slutt å legg ord i munnen min. Jeg stalker han ikke, søkte han opp på Facebook. Det første som møter meg er «er i et forhold med...» 

12 timer siden, FrodeF skrev:

Hvilke kjønnssykdommer har du siden han risikerer å bli smittet? 

Jeg hadde ingen kjønnssykdommer. Men det visste ikke han, ergo han risikerer å bli smittet. I teorien KUNNE jeg hatt både det ene og det andre 

TS 

Anonymkode: c6084...07c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriv melding til dama hans og fortell hvilken løstøs du var sammen med kjæresten hennes 👍

Anonymkode: 703fa...29f

Og han var stjernen i dette?...... :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Nå ville jeg aldri gått på den smellen med å ikke bruke kondom.

Åpne forhold, hvor enten den ene eller begge har lov, er ikke normen men det er relativt vanlig selv om det ofte ikke er noe en snakker høyt om

Nei, det er ikke vanlig. 

Anonymkode: 24e0e...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, waco skrev:

Hvis du har sånn voldsomt høy moral, - hvorfor ligger du med folk du ikke kjenner da?

Eller hvorfor spør du ikke menn du ligger med om du har kjæreste?

Neste gang du skal ligge med en fremmed, - skal du spørre da før eller etter at du ligger med han?

Jeg har ikke «så voldsomt høy moral» på det planet. Det har jeg aldri påstått. Det er derfor jeg er usikker på om jeg burde si noe eller ikke. 

Selvfølgelig spør jeg ikke folk jeg skal ligge med om de har kjæreste. Ansvaret ligger i bunn og grunn ikke hos meg. Og ja, jeg tar det kanskje litt for gitt at han ikke har kjæreste når han er såpass pågående 

Neste gang jeg ligger med en fremmed, da skal jeg ikke spørre i det hele tatt. Det er ikke sånn det funker. Dessuten kan han svare hva han vil, skal jeg liksom kreve bevis? 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tok jo den risikoen selv med tanke på kjønnssykdommer. Er du helt tett i pappen?

Du eier ikke ett snev av moral, du er en besvimelse og hevngjerrig løstøs.

Anonymkode: 703fa...29f

Ja, jeg tok den risikoen selv. Men forskjellen her er at jeg er singel. Jeg risikerer ikke å smitte en partner, og jeg har heller ikke bedratt noen med viten og vilje. Det er en ganske vesentlig forskjell. 

Er du helt tett i pappen? Bruker tiden din til å slenge rundt deg med skjellsord på kvinneguiden? Good game, virkelig :) 

TS 

Anonymkode: c6084...07c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ett velfungerende hue. Jeg ligger ikke rundt og skrever med villt fremmede folk. Jeg er ikke løs på tråden. Kunne aldri klart å hatt ons. TS er og forblir en besviken og hevngjerrig løstøs. Dessverre er sånne ikke til å hjelpe.

Anonymkode: 703fa...29f

Så alle som ikke er som deg er en løs tøs.... riktig.... Herregud for en trang tankegang

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja akuratt som deg. P stav beskytter ikke mot kjønnssykdommer.. Så du gir tydligvis faen du og ;) tror du likte fyren her og hadde håpet på noe mer, og ble skuffet og at du føler deg lurt. Du søkte han opp for en grunn regner jeg med ;)

Anonymkode: 27aec...70c

Skjønner VIRKELIG IKKE tendensen folk har her til å konkludere med ting i hytt og pine. Folk lager seg tydeligvis en egen realitet om at jeg håpet på noe mer. Det stemmer ikke. Grunnen for at jeg søkte han opp var fordi jeg nesten ikke husket hvordan han så ut. Var nysgjerrig, så enkelt som det. (nå får jeg sikkert masse pepper for det også, kjør på) 

TS

Anonymkode: c6084...07c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, SoWhat? skrev:

Hvem spør om noen har kjæreste i en sånn situasjon? Og hvor mange tror du vil være ærlige på det i samme situasjon? 

Og slutt med så tåpelige spørsmål. Det er ikke umoralsk å ha sex. Dessuten har en ikke samme grad av moral på alle plan uansett. Du gjør deg dum. 

Selvfølgelig er det teit å ha sex med folk en ikke kjenner!

Hvorfor skal dere ha det da? Er det fordi at da kan dere sladre til kjæresten til den dere ligger med? Er det som er begrunnelsen deres?

Hvorfor ikke heller ha sex med folk dere kjenner? Mennesker dere vet hvem er? Som er trofaste og har god moral? Ingenting av dette her kan skje når dere skal ligge med ukjente fremmede mennesker i fylla!

Skjønner du ikke dette her selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig spør jeg ikke folk jeg skal ligge med om de har kjæreste. Ansvaret ligger i bunn og grunn ikke hos meg.

Er det derfor du ikke spør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv et anonymt brev og fortell hva som har skjedd. Kanskje hun ikke bryr seg, kanskje hun ikke tror deg, men da er hun informert om at hun tar en stor sjanse på å bli smittet med kjønnssykdommer, om hun ikke bruker kondom når hun har sex med typen.

Anonymkode: b5e70...12f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...