Gå til innhold

Trenger råd fra andre rett-frem-damer og -menn: OK å vente så lenge på svar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på tinder for en grunn, men er veldig kresen så veldig sjelden jeg kommer over noen hvor jeg bare tenker "nå skal vi pule". 

Så dukka han opp da, vet godt hvem han er, vi har møttes før for lenge siden, han er veldig attraktiv, det er jeg og, og vi matcher.

I korte trekk har vi hatt en "samtale" over 3 dager som sikkert bare er på 10 setninger til sammen:

Meg: vil du?

Han: Ja

Meg: når?

Han: *begynner å snakke om hvor travel han er*

Meg: Si et tidspunkt

Han: *foreslår 2 tidspunkt*

Meg: Passer for meg, da kan vi si tidspunkt 1

Og såå ingen svar. Har gått over et døgn. Han er veldig robotaktig og upersonlig på tekst, men har gitt tydelig tegn på at han vil. Det er så usexy å måtte mase og dra svar utav han, så jeg lurer på om dere hadde gidda å sende en melding for å purre? Burde jeg ta det som et tegn at han bare jatter med og egentlig ikke har tenkt å møte opp? Er folk virkelig så travle at de kan holde ut med å ikke svare på puleforespørsel så lenge? Skjønner om det var en vanlig samtale, men ikke dette her! Haha. 

 

Mvh. Klam I. Sprekken

Anonymkode: a7cf9...1dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Han: *foreslår 2 tidspunkt*

Meg: Passer for meg, da kan vi si tidspunkt 1

Og såå ingen svar.

Anonymkode: a7cf9...1dd

Hva skal han svare? Han foreslo tidspunkt og du sa det passet. Da er det jo det som er avtalen?

Anonymkode: 25368...368

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal han svare? Han foreslo tidspunkt og du sa det passet. Da er det jo det som er avtalen?

Anonymkode: 25368...368

Han har jo ikke bekreftet om det blir den dagen, og vi har ikke snakket om tid (klokkeslett) og sted. 

Anonymkode: a7cf9...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han har jo ikke bekreftet om det blir den dagen, og vi har ikke snakket om tid (klokkeslett) og sted. 

Anonymkode: a7cf9...1dd

Vil si han har bekreftet den dagen. Det var jo han som foreslo dagen. Så kan du spørre han om klokkeslett.  

Anonymkode: 25368...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han er mest tøff i trynet... tviler på at noe vil skje

Anonymkode: ebe49...3bf

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jatta med og har feiga ut. Typisk menn egentlig. For eksempel om noen plystrer og kjører forbi deg i en bil også og roper søta vil du hoppe inn, og du faktisk sier heeey kjekken, ja kom igjen , kjør til et sted vi kan pule da, så blir de livredde og vet ikke hva de skal si og finner på en dum unnskyldning for at du må gå ut av bilen igjen,  eller om noen slenger etter deg på gata "oooh baby du skulle få smak den, vil du ha stor pikk?" og du faktisk stopper , gir de oppmerksomhet og sier ja greit vis meg pikken din , så løper de jo vekk. Og ofte bare noen spør om nummeret ditt og pplystrer etter deg på gaten og du sier du er helt med og ber han ringe senere, så ringer han ikke - fordi de feiger ut. De spiller tøffe og selvsikre men når de innser at dama også er selvsikker så innser de at de ikke har noe  å stille opp med selv.
Ville bare ledd av han der tinderfyren din :P Han har helt sikkert liten pikk eller vet han er dårlig i senga. Han feiga ut så det sier sitt om hvor lite han har å stille opp med også og bare lekte tøff i ord.

Anonymkode: cef83...319

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med damer idag?

Hvorfor er så få av dere selektive?

Her gjør du en STOR tabbe ts. Du viser at du er villig til å gjøre ALT på en gang.

Lær deg til å bli mer kostbar.

Ingen vil ha noen de får med en gang.

Anonymkode: 080f7...559

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han jatta med og har feiga ut. Typisk menn egentlig. For eksempel om noen plystrer og kjører forbi deg i en bil også og roper søta vil du hoppe inn, og du faktisk sier heeey kjekken, ja kom igjen , kjør til et sted vi kan pule da, så blir de livredde og vet ikke hva de skal si og finner på en dum unnskyldning for at du må gå ut av bilen igjen,  eller om noen slenger etter deg på gata "oooh baby du skulle få smak den, vil du ha stor pikk?" og du faktisk stopper , gir de oppmerksomhet og sier ja greit vis meg pikken din , så løper de jo vekk. Og ofte bare noen spør om nummeret ditt og pplystrer etter deg på gaten og du sier du er helt med og ber han ringe senere, så ringer han ikke - fordi de feiger ut. De spiller tøffe og selvsikre men når de innser at dama også er selvsikker så innser de at de ikke har noe  å stille opp med selv.
Ville bare ledd av han der tinderfyren din :P Han har helt sikkert liten pikk eller vet han er dårlig i senga. Han feiga ut så det sier sitt om hvor lite han har å stille opp med også og bare lekte tøff i ord.

Anonymkode: cef83...319

Synes det siste du nevnte her blir bare feil. Det er ikke alle menn som liker damer som er klar med en gang de viser litt interesse...Menn liker også jakten. Er dama klar med en gang, ødelegger det jo spenningen, samt viser og at dama kan være lite selektiv.

Anonymkode: 080f7...559

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med damer idag?

Hvorfor er så få av dere selektive?

Her gjør du en STOR tabbe ts. Du viser at du er villig til å gjøre ALT på en gang.

Lær deg til å bli mer kostbar.

Ingen vil ha noen de får med en gang.

Anonymkode: 080f7...559

Men jeg er jo ikke kostbar. Vil pule. Mange som vil ha meg, men jeg vil ha få. Har 5 nummer jeg kan ringe nå og de kommer løpende, han ene tar ferje og kjører i 3 timer om jeg sier hallo. 

Og så spiller jeg ikke spill. Takler ikke mannen at jeg sier hva jeg vil ha, så vil jeg ha ha han til helvete utav livet mitt. Har null tålmodighet til sånt. 

Anonymkode: a7cf9...1dd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han jatta med og har feiga ut. Typisk menn egentlig. For eksempel om noen plystrer og kjører forbi deg i en bil også og roper søta vil du hoppe inn, og du faktisk sier heeey kjekken, ja kom igjen , kjør til et sted vi kan pule da, så blir de livredde og vet ikke hva de skal si og finner på en dum unnskyldning for at du må gå ut av bilen igjen,  eller om noen slenger etter deg på gata "oooh baby du skulle få smak den, vil du ha stor pikk?" og du faktisk stopper , gir de oppmerksomhet og sier ja greit vis meg pikken din , så løper de jo vekk. Og ofte bare noen spør om nummeret ditt og pplystrer etter deg på gaten og du sier du er helt med og ber han ringe senere, så ringer han ikke - fordi de feiger ut. De spiller tøffe og selvsikre men når de innser at dama også er selvsikker så innser de at de ikke har noe  å stille opp med selv.
Ville bare ledd av han der tinderfyren din :P Han har helt sikkert liten pikk eller vet han er dårlig i senga. Han feiga ut så det sier sitt om hvor lite han har å stille opp med også og bare lekte tøff i ord.

Anonymkode: cef83...319

Det er dette jeg er litt redd for nå.

Hadde en litt annerledes episode for en god stund siden nå, en deeeeeilig mann som kom til meg for å pule, men det var en vanskelig opplevelse for han. Han fikk angst og slet veldig. På forhånd hadde han vært kjempetøff i trynet, og sagt at han "trodde han kunne lese meg lett" og vite hva som kunne få meg til å komme. Tror aldri jeg kommer til å stole på noen som skryter av sine ferdigheter igjen. 

Så er det mange menn som ikke kan prestere hele tida. Kanskje han jeg snakker med har samme problemer som han over her, eller har en liten en, eller får ikke orgasmer, og derfor tør han ikke. Jeg er jo flink til å hjelpe med sånne problemer! 

Men det jeg lurer på er jo hva jeg gjør fremover. Den foreslåtte dagen er i morgen. Skal jeg bare si "vil du komme hit kl. X?" eller vente på om han sier noe, eller drite i han? Gjerne ta i betraktning at jeg trenger beng ved råd xD

Anonymkode: a7cf9...1dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er jo ikke kostbar. Vil pule. Mange som vil ha meg, men jeg vil ha få. Har 5 nummer jeg kan ringe nå og de kommer løpende, han ene tar ferje og kjører i 3 timer om jeg sier hallo. 

Og så spiller jeg ikke spill. Takler ikke mannen at jeg sier hva jeg vil ha, så vil jeg ha ha han til helvete utav livet mitt. Har null tålmodighet til sånt. 

Anonymkode: a7cf9...1dd

Det er ikke alle menn som liker damer som bare vil ha sex og ikke noe mer. Noen finner det karaktertrekket kjipt, noen kanskje ufeminint. Og du viser også at du legger ikke så mye i å være intim med en mann, og for en god del menn er det lite attraktivt. Menn liker å føle seg spesielle. Ikke som en i rekka...

P.s: endel som holder på som, deg er evt blir emosjonelt avstumpa over tid, og det er heller ikke attraktivt. 

Anonymkode: 080f7...559

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ikke heller ha kontakt med følelsene dine å se om du kan bli mer emosjonelt bundet til han FØR du hopper rett til sengs med han?

Jeg er dame, men det hadde vært turnoff for meg hvis det var bare dette en mann fokuserte på. Jeg ønsker at en mann ser meg, liker meg, ikke bare er opptatt å få egen stimulans...Da hadde jeg vært kjapt ute av bildet, på samme måte som denne mannen "din" ts...

P.s: nå er ikke jeg "rett frem dame", så kanskje du ikke vil høre på mine råd. Anyway; jeg skjønner han. Det hadde vært for easy...

Anonymkode: 080f7...559

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han jatta med og har feiga ut. Typisk menn egentlig. For eksempel om noen plystrer og kjører forbi deg i en bil også og roper søta vil du hoppe inn, og du faktisk sier heeey kjekken, ja kom igjen , kjør til et sted vi kan pule da, så blir de livredde og vet ikke hva de skal si og finner på en dum unnskyldning for at du må gå ut av bilen igjen,  eller om noen slenger etter deg på gata "oooh baby du skulle få smak den, vil du ha stor pikk?" og du faktisk stopper , gir de oppmerksomhet og sier ja greit vis meg pikken din , så løper de jo vekk. Og ofte bare noen spør om nummeret ditt og pplystrer etter deg på gaten og du sier du er helt med og ber han ringe senere, så ringer han ikke - fordi de feiger ut. De spiller tøffe og selvsikre men når de innser at dama også er selvsikker så innser de at de ikke har noe  å stille opp med selv.
Ville bare ledd av han der tinderfyren din :P Han har helt sikkert liten pikk eller vet han er dårlig i senga. Han feiga ut så det sier sitt om hvor lite han har å stille opp med også og bare lekte tøff i ord.

Anonymkode: cef83...319

Du setter deg seriøst ikke inn i en bil og sier det der? Er det gjennomtrekk i hodet ditt? 

Anonymkode: 45fb3...b87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er jo ikke kostbar. Vil pule. Mange som vil ha meg, men jeg vil ha få. Har 5 nummer jeg kan ringe nå og de kommer løpende, han ene tar ferje og kjører i 3 timer om jeg sier hallo. 

Og så spiller jeg ikke spill. Takler ikke mannen at jeg sier hva jeg vil ha, så vil jeg ha ha han til helvete utav livet mitt. Har null tålmodighet til sånt. 

Anonymkode: a7cf9...1dd

Kanskje han ble skuffa over at du er en sånn type jente/dame...Kanksje han ikke takler at du er så rett på, og da er null svar , hans svar.

Hvis du ikke har mer tålmodighet enn dette, synes jeg synd på din evt fremtidige partner. 

Anonymkode: 080f7...559

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her: Kanskje lurt å nevne at jeg allerede er i et forhold (åpent, ikke monogamt), så jeg kan spares det åndelige pratet. Dessverre kan ikke min partner være hos meg akkurat nå, og vi vet ikke når vi kan være hos hverandre igjen. 

Anonymkode: a7cf9...1dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du setter deg seriøst ikke inn i en bil og sier det der? Er det gjennomtrekk i hodet ditt? 

Anonymkode: 45fb3...b87

Huffa meg.. Vet ikke helt hvor det er størst gjennomtrekk ? Hun prøvde å få frem et poeng, det betyr selvfølgelig ikke at hun fysisk gjør det..

Anonymkode: 863de...cef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her: Kanskje lurt å nevne at jeg allerede er i et forhold (åpent, ikke monogamt), så jeg kan spares det åndelige pratet. Dessverre kan ikke min partner være hos meg akkurat nå, og vi vet ikke når vi kan være hos hverandre igjen. 

Anonymkode: a7cf9...1dd

Dette er jo ganske vesentlig. Du skrev at dere visste hvem hverandre var. Godt mulig han da vet dette og at det er turnoff for han. Ingen vil være nr 2...( selv om DU ikke er på jakt etter en kjæreste ).

Anonymkode: 080f7...559

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo ganske vesentlig. Du skrev at dere visste hvem hverandre var. Godt mulig han da vet dette og at det er turnoff for han. Ingen vil være nr 2...( selv om DU ikke er på jakt etter en kjæreste ).

Anonymkode: 080f7...559

Det kan godt være, bare stusselig at han sier ja til å bli med, da. Han er heller ikke på jakt etter kjæreste, det står i profilen hans.

Anonymkode: a7cf9...1dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dette jeg er litt redd for nå.

Hadde en litt annerledes episode for en god stund siden nå, en deeeeeilig mann som kom til meg for å pule, men det var en vanskelig opplevelse for han. Han fikk angst og slet veldig. På forhånd hadde han vært kjempetøff i trynet, og sagt at han "trodde han kunne lese meg lett" og vite hva som kunne få meg til å komme. Tror aldri jeg kommer til å stole på noen som skryter av sine ferdigheter igjen. 

Så er det mange menn som ikke kan prestere hele tida. Kanskje han jeg snakker med har samme problemer som han over her, eller har en liten en, eller får ikke orgasmer, og derfor tør han ikke. Jeg er jo flink til å hjelpe med sånne problemer! 

Men det jeg lurer på er jo hva jeg gjør fremover. Den foreslåtte dagen er i morgen. Skal jeg bare si "vil du komme hit kl. X?" eller vente på om han sier noe, eller drite i han? Gjerne ta i betraktning at jeg trenger beng ved råd xD

Anonymkode: a7cf9...1dd

Drit i han 

Anonymkode: cef83...319

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du setter deg seriøst ikke inn i en bil og sier det der? Er det gjennomtrekk i hodet ditt? 

Anonymkode: 45fb3...b87

Nei JEG har ikke gjort akuratt det nei, men det fins en del sosiale eksperiment/skjult kamera greier med det 

Anonymkode: cef83...319

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...