Gå til innhold

Bikinifitness


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, VinterRose skrev:

@Missfitness Jøss, med 9 stevner er du jo rene veteranen å regne! Må si at du har kjørt et rimelig tight opplegg, kan ikke stevnene bli litt tett på hverandre?

Vedr dyrkjøpte erfaringer, noe spes du kan nevne? Noen spesiell grunn til at du bytter ut bikinien etter 3 stevner? 

Hvordan er konkurranseplanene fremover? 

For meg har det gått veldig fint, og har vært heldig som har hatt økonomisk mulighet til det. Andre vil nok synes det blir i overkant ambisiøst med 3-4 i året. 

Vedrørende bytte av bikini, jeg mener 3 konkurranser er det maksimale du bør strekke bruk av samme drakt. Man trenger absolutt å fornye seg og man ønsker gjerne et annet uttrykk etter 2-3 konkurranser. Bikiniene "forandrer" seg også litt over tid, hvilke type "connectors" etc som er in samt at de hittil gradvis har akseptert noe mindre bikinier, selv om vi ikke er nede på USA nivå enda størrelsesmessig. Det er en utfordring at samtidig som de er veldig nøye på sjekk av bikini, virker det alltid som en eller to slipper igjennom med tidvis iøyenfallende små truser sammenlignet med andre. Og for å være ærlig, virker det jo ikke alltid å være tilfeldig, uten at jeg skal antyde noe spes... Personlig synes jeg hele reglementet rundt bikiniene er altfor strict, men det er nå bare min mening. Uff nå ble det mange ord her... 

Av dyrkjøpte erfaringer kan jeg i første rekke nevne at det tok et par konkurranser før jeg virkelig innså hvor mye utseende og sceneopptreden virkelig betydde. Jeg visste at jeg i utgangspunktet hadde en veldig bra fysikk, men tok nok en smule lett på noe av det andre. Hvis utseende/sceneopptreden ikke er 100% på plass, er alt det andre nærmest helt bortkastet. Kan være vanskelig å innse, inntil man har opplevd å få det, bokstavelig talt, rett i trynet. 

I år blir det, hvis ikke noe spes skjer, 4 stk. Regner med å fortsette "noen" år til, så lenge jeg har glede av det og har support fra han hjemme, ser jeg ingen grunn til å legge det på hylla akkurat nå. Håpet er å få konkurrert i USA, men det er et trangt nåløye og blir ikke direkte skuffet om det ikke skjer.

Endret av Missfitness
Trykkleif!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har konkurrert, er det mulig å nå opp i Bikinifitness uten doping? 

Anonymkode: 1dc1b...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare si meg fullstendig enig med deg når det gjelder bikiniene og bedømning, burde vært mindre strengt! Selv har jeg vært "heldig" og ikke hatt problemer heldigvis. 

Ser det med fornyelse, så 2-3 stevner og så ny bikini er det du har praktisert?! 

Du nevner i et tidligere innlegg at du ser på enkelte kostnader som "engangs-investeringer", kan jeg spørre hva du tenker på spesielt?

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har konkurrert, er det mulig å nå opp i Bikinifitness uten doping? 

Anonymkode: 1dc1b...94a

Ja absolutt, vll jeg si! Bikinifitness stiller jo ikke så store krav muskulært så ikke så vanlig med misbruk som i BB og delvis i BF. Jeg vil absolutt ikke la det legge noen begrensing på en evt. satsning på Bikinifitness. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, VinterRose skrev:

Ser det med fornyelse, så 2-3 stevner og så ny bikini er det du har praktisert?! 

Du nevner i et tidligere innlegg at du ser på enkelte kostnader som "engangs-investeringer", kan jeg spørre hva du tenker på spesielt?

Ja, stort sett 3. 

Kan nevne silikon og laserhårfjerning. 

(Noen vil garantert steile når jeg skriver silikon (bryst) som en investering, og da vil jeg komme dere i forkjøpet å si at jeg mest sannsynlig hadde endt opp med selv om jeg ikke satset i bikinifitness. Men, slik det har blitt, er det noe nesten alle som gjør det godt i bikinifitness har. Man kan like det eller ikke, men man får ikke gjort noe med det selv.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Liker det ikke. Er ikke feminint i det hele tatt med så mye muskler.

Anonymkode: cd0ed...158

disse jentene har jo ikke muskler i det hele tatt, de klarer ikke å løfte en dritt. bikini fitness er kun en hard slankekur og fake tan hehe kjenner jeg har langt mer respekt for jenter som løfter tungt uansett hva slags kropp de har

Anonymkode: 09771...9b5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

disse jentene har jo ikke muskler i det hele tatt, de klarer ikke å løfte en dritt. bikini fitness er kun en hard slankekur og fake tan hehe kjenner jeg har langt mer respekt for jenter som løfter tungt uansett hva slags kropp de har

Anonymkode: 09771...9b5

Jeg vet ikke om du har sett bikinifitnessjenter trene, men det skal mye styrketrening til for å få en bra fysikk. I bikinifitness har de ikke like lav fettprosent som i f.eks bodyfitness, så de blir ikke like hard i formen. 

Anonymkode: 452a8...4ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.4.2018 den 6.37, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om du har sett bikinifitnessjenter trene, men det skal mye styrketrening til for å få en bra fysikk. I bikinifitness har de ikke like lav fettprosent som i f.eks bodyfitness, så de blir ikke like hard i formen. 

Anonymkode: 452a8...4ad

Det er selvsagt helt riktig, og i tillegg er mange av jentene i bikinifitness-miljøet temmelig godt gjennomtrente, både på kondisjon og styrke. En del har jo også bakgrunn fra annen idrett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 14.08, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om bikinifitness? Noen her som stiller?

Anonymkode: 0f270...18b

Hjelpes nei. Bitte lille tjukke meg har ingenting i bikini fitness å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 11.51, Missfitness skrev:

Kan nevne silikon og laserhårfjerning. 

Hvor fornøyd er du med laser? Lenge siden, virker det fortsatt? 

Har veldig lyst men har ikke penger til det akkurat nå. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, VinterRose skrev:

Hvor fornøyd er du med laser? Lenge siden, virker det fortsatt? 

Har veldig lyst men har ikke penger til det akkurat nå. :( 

Er fornøyd ja, noe av det lureste jeg har brukt penger på! Og ja, det virker permanent, noen enkelte hår kommer etterhvert, men man er i utgangspunktet helt fri for hårvekst :) 

Snart 3 år siden jeg tok bena og full bikini. Har tatt mer senere. (lurer du på mer, foreslår jeg at vi tar det i den dedikerte laser-tråd i velvære-forumet så vi sparer folk her i sports forumet for unødige detaljer ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veldig lyst til å stille siste året, men har manglet det lille ekstra motet som skal til! Har god fysikk, trent aktivt med vekter i over 2 år.

Synes det virker utrolig spennende å konkurrere, kanskje aller mest spennende med tanke på det som en stor personlig utfordring! Stå på scenen i høyhælte “hooker-heels” (beklager uttrykket!) og superliten bikini er jo ikke dagligdags akkurat. Det er nok der den største utfordringen ligger for meg. Ikke misforstå meg, jeg synes det både ser kult ut, og man ser skikkelig fin ut i den settingen.

Jeg leser om til dels partiske dommere og generelt inkonsekvent dømming, men for meg ville det vært en seier bare å stå på scenen.

Men, jeg trenger en god dose overtalelse for å overbevises. Dere med erfaring har herved en utfordring! :) 

Anonymkode: 3869a...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 5 år med hard trening og riktig kosthold tror jeg endelig at jeg også har muskler nok til å stille i bikiniklassen. Håper ikke jeg mister altfor mange poeng pga penisen. 

Er det forresten noen her som vet om et sted man får tak i god og billig teip som ikke fester seg for mye i rumpehåra?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt veldig lyst til å stille siste året, men har manglet det lille ekstra motet som skal til! Har god fysikk, trent aktivt med vekter i over 2 år.

Synes det virker utrolig spennende å konkurrere, kanskje aller mest spennende med tanke på det som en stor personlig utfordring! Stå på scenen i høyhælte “hooker-heels” (beklager uttrykket!) og superliten bikini er jo ikke dagligdags akkurat. Det er nok der den største utfordringen ligger for meg. Ikke misforstå meg, jeg synes det både ser kult ut, og man ser skikkelig fin ut i den settingen.

Jeg leser om til dels partiske dommere og generelt inkonsekvent dømming, men for meg ville det vært en seier bare å stå på scenen.

Men, jeg trenger en god dose overtalelse for å overbevises. Dere med erfaring har herved en utfordring! :) 

Anonymkode: 3869a...3be

Nettopp den personlige utfordringen er nok dragkraften på mange, selv om det er med en fryktblandet tilfredstillelse en entrer scenen inntil man blir vant til det. Jeg synes det gikk veldig greit, og fant meg raskt til rette. 

Ja, skoene og bikini er veldig uvant for de fleste og man må jobbe mye med å bli selvsikker på posering. Krever faktisk utrolig mye trening, noe som kan virke enkelt i utgangspunktet. (Sørg for å ha antrekket i god tid slik at mesteparten av poseringstreningen gjøres i bikinien og skoene.) 

Det er som du sier, spesielt første gang må du rett og slett gi litt beng i dommere og dømming, og bare komme deg på scenen.

Lykke til, jeg håper virkelig du tar steget og stiller! 👏💪🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om motet står meg bi, skal jeg stille til høsten. Fint at det er noen seriøse her med erfaring :) 

Anonymkode: 3869a...3be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si en er i mot noe så pent! Ja til Bikini Fitness :) 

2223.png

Anonymkode: 1dc1b...94a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må man bruke så liten bikini? En ser jo neste rett inn.. 😡😮🤭

Anonymkode: 3869a...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke si en er i mot noe så pent! Ja til Bikini Fitness :) 

2223.png

Anonymkode: 1dc1b...94a

Smak og behag.  

Anonymkode: e0b2f...696

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er sexy og pent!

Og så vet vi om noen som trenger en "crack wax" for å utøve idretten sin..

Anonymkode: 6b60d...a8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må man bruke så liten bikini? En ser jo neste rett inn.. 😡😮🤭

Anonymkode: 3869a...3be

Er man redd for å vise seg frem så får man kanskje velge en annen hobby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...