Gå til innhold

Vil en mann på 45 ha sex med en jente på 20?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20år er perfekt. Så starter forfallet gradvis . 

Samtidig skal vi vite at sjansen for å få muligheten til å ha sex med en 20åring igjen, forsvinner hos menn gradvis med årene. 

Anonymkode: 30718...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎12‎.‎04‎.‎2018 den 12.50, DominantHr skrev:

I tilfelle blir det bare en ren seksuell relasjon som man holder skjult.

Reflekterte menn holder seg til voksne kvinner.

En mer interessant tråd ville være hvorfor (mange) yngre menn fantaserer om godt voksne/modne kvinner?

Ødipuskompleks :)

Anonymkode: e329d...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil han sikkert, hvis han ikke eier skrupler eller sunn fornuft. Finnes beklageligvis noen sånne ekle griser!!! 

Anonymkode: d62e4...a91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro de fleste heterofile menn ville takket ja til sex med en gjennomsnittlig attraktiv kvinne på 20, gitt de rette forutsetningene (singel, frivillig, osv.). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle innleggene i denne tråden, er det kanskje 10 % som er svar på TS sitt spørsmål... fantastisk.

Jeg tror det finnes en salig blanding av 45åringer, noen vil og andre ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 17.51, NimboIt skrev:

 Noe av det mest nitriste jeg kan tenke meg er å være plaster på såret for en voksen manns manglende kompetanse og selvtillit til å mestre voksenlivet, som innebærer å leve i et likeverdig forhold med en jevngammel kvinne. Snakk om å leve på en livsløgn. Man har verdi for slike menn basert på hvor gammel man er og hvor stram ræva er. Da er det jaggu tomt i toppetasjen hos gamlefar.

Jeg stusser ofte over denne projiseringen en del kommer med i slike sammenhenger, der en ser seg nødt til å tilegne andre en rekke negative egenskaper, utelukkende fordi de ville hatt sex med en ung og attraktiv kvinne. For all del, jeg skjønner godt at en ikke ønsker å være "en stram kropp å komme i" for hverken gammel eller ung, men at en ung stram kropp for mange er å foretrekke om det kun er snakk om sex er vell ikke så rart?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.4.2018 den 12.47, AnonymBruker skrev:

jeg er 20 år og jeg elsker å ha sex med menn på 40+. de er ikke vandt til så trange vaginaer som det jeg har og de elsker når penis bare blir melket. kvinner på dems sin alder er så løse, men med meg kommer de nesten med en gang og fyller opp hele meg. 

Anonymkode: 72ce0...30e

Jeg for min del merker ingen forskjell på selve vagina på ei på 20 å ei på over 40. Hun på 20 kan være litt fastere i kroppen, men tar man resten av sexen i betrakning så er det noen år til hun på 20 når opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...