Gå til innhold

Er han egentlig interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på date med en fyr i går og synes det gikk bra. Når vi skulle gå hver vår vei hjem sa han "hvis du vil møtes igjen er det bare å si fra". Betyr det at han ikke kommer til å ta kontakt igjen og det er opp til meg å ta initiativ til å møtes igjen? Er han i det hele tatt interessert? 

Anonymkode: 5abca...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han vil vel at du tar initiativ. Kan være at han har blitt avvist før, og ikke orker mer avvisninger. 

Anonymkode: 1e130...6c9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at han vil møte deg igjen når som helst, og at det er opp til deg å avgjøre tidspunkt, så hvis du også vil møte han når som helst, så kan dere egentlig bare flytte sammen ;)

Anonymkode: 36194...3ed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prøvde å avtale date nummer 2. Send han en melding i dag og si at du koste deg i lag med han og du vil møtes igjen snart. Gi forslag på aktivitet og dag. 

 

Sier han at han ikke vil så sender han veldig mixa signaler. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg oppfatter det som at han egentlig ikke er så interessert og det ikke er så viktig om vi møtes igjen eller ikke.

Anonymkode: 5abca...d39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg oppfatter det som at han egentlig ikke er så interessert og det ikke er så viktig om vi møtes igjen eller ikke.

Anonymkode: 5abca...d39

Derfor er det fint at ballen ligger hos deg. Hvis du kommer med et spesifikt forslag og tidspunkt så er det såpass direkte at han kan ikke vri seg unna uten å «avsløre» om han er interessert eller ikke. 

Sier han ja = interessert.

sier han kun nei = ikke interessert.

sier han at det ikke passer den aktuelle dagen så spiller du ballen på han og spør hvilke dag han kunne tenke seg. Sier han hvilke dager hab er ledig = interessert.

Erfaringsmessig så snakker ikke uinteresserte menn om date nummer 2 på den første daten hvis de ikke er interessert. Dessuten var det bare første date mellom dere, ikke alle klarer å være helt på fra første stund av og dermed kan det oppfattes som at det er mismatch mellom ord/handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Valmuefrø skrev:

Derfor er det fint at ballen ligger hos deg. Hvis du kommer med et spesifikt forslag og tidspunkt så er det såpass direkte at han kan ikke vri seg unna uten å «avsløre» om han er interessert eller ikke. 

Sier han ja = interessert.

sier han kun nei = ikke interessert.

sier han at det ikke passer den aktuelle dagen så spiller du ballen på han og spør hvilke dag han kunne tenke seg. Sier han hvilke dager hab er ledig = interessert.

Erfaringsmessig så snakker ikke uinteresserte menn om date nummer 2 på den første daten hvis de ikke er interessert. Dessuten var det bare første date mellom dere, ikke alle klarer å være helt på fra første stund av og dermed kan det oppfattes som at det er mismatch mellom ord/handlinger.

Smart. :)

Jeg sender han mld så får jeg se hvordan det går. 

Anonymkode: 5abca...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han ikke vært interessert hadde han bare droppet å sagt dette med «vil du møtes igjen så si ifra» 

Anonymkode: da1e9...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Betyr det at han ikke kommer til å ta kontakt igjen og det er opp til meg å ta initiativ til å møtes igjen?

Ja.

Er han i det hele tatt interessert? 

Spørs.

Anonymkode: 5abca...d39

 

Anonymkode: a83c7...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det at han ikke kommer til å ta kontakt igjen og det er opp til meg å ta initiativ til å møtes igjen?

Ja.

Er han i det hele tatt interessert? 

Spørs.

Anonymkode: a83c7...505

Oh.. :(

Da er det rart at han sier det.

Anonymkode: 5abca...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Oh.. :(

Da er det rart at han sier det.

Anonymkode: 5abca...d39

Tradisjonelt er det en ''norm'' at gutten tar initiativ.

Jeg for min del lever i 2018 og tror på likestilling.

Hvis gutten selv sier at han vil du skal ta kontakt, da vil han 2 ting:

1. At dere skal ha kontakt,

2. Og at det er du som skal ta kontakten.

 

Hvorfor virket du skuffet? Jeg skrev jo at du ikke kan vite om han er keen. Det er jo logisk fakta.

Jeg skrev også at ja, han vil at du skal ta kontat. Hvor er det negative der?

Anonymkode: a83c7...505

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tapas skrev:

Hvis han virkelig vil se deg igjen så skal han ta kontakt. Ikke ta initiativ selv!

Absolutt ikke. Mange menn er gørrlei passive kjerringer som tror alt skal lande i hendene deres. Menn setter også pris på om dama tar initiativ. Det er også vanlig å ikke vise for mye interesse i frykt for å bli friendzonet. Er så lett å gjøre feil når kvinner er så overfladisk og krevende

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe jeg kunne funnet på å si hvis jeg ønsket å møte personen igjen men ikke følte meg helt sikker på om den andre ville møte meg igjen. Ville aldri sagt det om jeg ikke ville møte personen igjen. 

Anonymkode: 7edd9...afc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker det som at han vil møtes igjen, men at ballen ligger hos deg. Jeg pleier å si «gi en lyd i fra deg neste gang du vil møtes» eller hvis vi ikke kjenner hverandre så godt, så sier jeg «hvis du vil møtes er det bare å si i fra». Hva annet skulle jeg liksom ha sagt?

 

 

Anonymkode: 2d432...20e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lyx22 skrev:

Absolutt ikke. Mange menn er gørrlei passive kjerringer som tror alt skal lande i hendene deres. Menn setter også pris på om dama tar initiativ. Det er også vanlig å ikke vise for mye interesse i frykt for å bli friendzonet. Er så lett å gjøre feil når kvinner er så overfladisk og krevende

Det er bare latskap å forvente at dama skal ta kontakt tidlig i datingsfasen.,....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det betyr at han vil møte deg igjen men ikke vil sende en klein melding og håpe på svar. I tillegg til at han ikke ville legge press på deg der og da, og muligens ende opp med en avvisning. Nå har han fortalt deg at han er interessert, og det er nå ditt ansvar å sende han en melding hvis du vil treffe han igjen. Han sa jo dette klart og tydelig, så jeg forstår ikke helt hvordan dette kan misforstås

Anonymkode: f0d98...59a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tapas skrev:

Hvis han virkelig vil se deg igjen så skal han ta kontakt. Ikke ta initiativ selv!

Tull og tøys!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at han vil møte deg igjen men ikke vil sende en klein melding og håpe på svar. I tillegg til at han ikke ville legge press på deg der og da, og muligens ende opp med en avvisning. Nå har han fortalt deg at han er interessert, og det er nå ditt ansvar å sende han en melding hvis du vil treffe han igjen. Han sa jo dette klart og tydelig, så jeg forstår ikke helt hvordan dette kan misforstås

Anonymkode: f0d98...59a

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tapas skrev:

Det er bare latskap å forvente at dama skal ta kontakt tidlig i datingsfasen.,....

Ehh heh? Så det er ikke latskap at kvinner er passive 24/7 i datingen. Det er jo konstant menn som må ta initiativ og kvinner som klager over at daten ikke tar framsteg når hun ikke gjør det srlv. Mange kvinner er alt for priviligerte og forventer at alt skal komme i hendene på henne. Om kvinner liker en mann....ta initiativ selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...