Gå til innhold

Er han egentlig interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det meningen at jeg skal følge opp alt og planlegge dater?

Når han kaster ballen over til meg så kan han umulig være så interessert? Syns han kan jobbe litt for å beholde meg da.

Anonymkode: 5abca...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det meningen at jeg skal følge opp alt og planlegge dater?

Når han kaster ballen over til meg så kan han umulig være så interessert? Syns han kan jobbe litt for å beholde meg da.

Anonymkode: 5abca...d39

Leser du hva du selv skriver?

Dere har møttes 1 gang (en) -EN- gang. Det MÅ være en som starter skjevt.

Den ene MÅ ta initiativ. Selv i daglige samtaler. Det blir ingen samtaler hvis ingen sier noe.

Men følger rådet ditt, jeg: I morgen skal jeg på studiebiblo og bare se på en annen personen uten å si noe, personen har jo blitt approachet, og bør ikke være den som sier noe heller, og den kleine stillheten får nå være frem til den ene ''gir seg''.

Anonymkode: a83c7...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Jeg tok kontakt med han og møtte han på søndag og det gikk fint. Har ikke hørt noe fra han siden. Er han egentlig interessert da? 

Anonymkode: 5abca...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ts her. Jeg tok kontakt med han og møtte han på søndag og det gikk fint. Har ikke hørt noe fra han siden. Er han egentlig interessert da? 

Anonymkode: 5abca...d39

Han kan være uinteressert eller bare usedvanlig feig. Hvis dere begge er for kule til å ta kontakt så sliter dere uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kreator skrev:

Han kan være uinteressert eller bare usedvanlig feig. Hvis dere begge er for kule til å ta kontakt så sliter dere uansett.

Jeg vil ikke si at jeg er for kul til å ta kontakt når jeg stort sett har gjort det. 

Greia er at han bruker lang tid på å svare og jeg er den som har fulgt opp. Derfor er jeg usikker på hva han vil.

Anonymkode: 5abca...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil ikke si at jeg er for kul til å ta kontakt når jeg stort sett har gjort det. 

Greia er at han bruker lang tid på å svare og jeg er den som har fulgt opp. Derfor er jeg usikker på hva han vil.

Anonymkode: 5abca...d39

Da tror jeg du bør anta at han er "litt" interessert, men ikke HELT interessert. *blink blink*. Men umulig å vite hvis dere ikke snakker litt sammen om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man sier ikke noe slikt til noen man ikke er interessert i å treffe igjen. 

Anonymkode: b41c3...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 27.3.2018 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke si at jeg er for kul til å ta kontakt når jeg stort sett har gjort det. 

Greia er at han bruker lang tid på å svare og jeg er den som har fulgt opp. Derfor er jeg usikker på hva han vil.

Anonymkode: 5abca...d39

Jeg tok kontakt med han for å møte han er tredje gang. Møtte han for 20 dager siden. Før vi gikk hvert til vårt spurte jeg om han ville møtes igjen, da skulle han si ifra når han kunne. 

Jeg har ikke hørt noe siden. 

Hva skjer med at mannfolk bare sitter og lar jentene gjøre all jobben? :(

Anonymkode: 5abca...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok kontakt med han for å møte han er tredje gang. Møtte han for 20 dager siden. Før vi gikk hvert til vårt spurte jeg om han ville møtes igjen, da skulle han si ifra når han kunne. 

Jeg har ikke hørt noe siden. 

Hva skjer med at mannfolk bare sitter og lar jentene gjøre all jobben? :(

Anonymkode: 5abca...d39

Da er det på tide å droppe han 

Anonymkode: da1e9...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det på tide å droppe han 

Anonymkode: da1e9...939

Jeg har droppet han. Synes bare at det er dårlig av han å ikke si at han ikke er interessert. 

Anonymkode: 5abca...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...