Gå til innhold

Jeg blir lei meg og redd dersom Listhaug/regjeringen går av


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Vampen said:

Jeg var forresten i Sverige forrige uke. Det mest skremmende som skjedde der var at vi stadig gikk på en gjeng med høyreekstreme fyrer som beveget seg i flokk og prøvde å gi oss propaganda. Og akkurat det var faktisk ubehagelig. 

Ikke overraskende. I Sverige er det en enorm politisk korrekthet selv sammenliknet med Norge, og det gir god grobunn for slike grupperinger. 

Anonymkode: 2ee00...20b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

AP har ikke en streng innvandringspolitikk. De kjemper mot gjentatte forslag for å stramme inn politikken og lar folk uten beskyttelsesbehov få opphold i Norge.

Anonymkode: 2ee00...20b

De har en like streng politikk som Høyre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tirben skrev:

De har en like streng politikk som Høyre. 

Altså har de ikke en streng politikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke overraskende. I Sverige er det en enorm politisk korrekthet selv sammenliknet med Norge, og det gir god grobunn for slike grupperinger. 

Anonymkode: 2ee00...20b

Tja, her I Norge er de opptatt med å sende blomster til sin favorittpolitiker og slåss mot «homolobbyen». Fremveksten av dette homolobby-mølet har forøvrig kommet under sittende regjering, kan jeg tolke det som at vi har blitt mer PK siden forrige regjering? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Vampen skrev:

Vel, vi er mange som har sovet dårlig av tanken på at vi har Listhaug i regjering. Det er fair at vi deler på belastningen det er med dårlig nattesøvn. 

Helt enig. Etter først ha fått FrP i regjering og så Trump og brexit så har ikke akkurat nattesøvnen de siste årene vært optimal. 

Anonymkode: 61c38...b98

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Etter først ha fått FrP i regjering og så Trump og brexit så har ikke akkurat nattesøvnen de siste årene vært optimal. 

Anonymkode: 61c38...b98

Nettopp! Jeg velger å tolke innsamlingsaksjonen til Leger uten grenser som et tegn på at vi er mange som kan trenge en god natts søvn, sånn cirka nå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er oppriktig redd for tilstander slik de har i Sverige, og har faktisk sovet dårlig de siste nettene på grunn av dette. Noen som kan berolige meg?

Anonymkode: 4fbb4...3d9

Vel, jeg har levd lenge nok til å huske 5 år tilbake i tiden, da vi hadde en Ap regjering. Vi hadde det ikke ille da. Det verste som skjedde da , var et terrorangrep av en høyreekstrem som drepte 77 mennesker. Jeg er derfor livredd høyreekstremisme!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tirben skrev:

Vel, jeg har levd lenge nok til å huske 5 år tilbake i tiden, da vi hadde en Ap regjering. Vi hadde det ikke ille da. Det verste som skjedde da , var et terrorangrep av en høyreekstrem som drepte 77 mennesker. Jeg er derfor livredd høyreekstremisme!

Det verste som skjedde var selvsagt terrorangrepet. Men asylpolitikken, næringspolitikken, samferdselspolitikken etc. var ikke akkurat noe å skryte av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, tirben said:

Vel, jeg har levd lenge nok til å huske 5 år tilbake i tiden, da vi hadde en Ap regjering. Vi hadde det ikke ille da. Det verste som skjedde da , var et terrorangrep av en høyreekstrem som drepte 77 mennesker. Jeg er derfor livredd høyreekstremisme!

I samme periode har det jo vært utallige islamistiske terrorangrep og flere titalls nordmenn har vervet seg til IS-terror mens andre har blitt dømt for planlegging av islamistisk terror mot nordmenn. Men dette er selvsagt enkelttilfeller og har ingenting med holdninger å gjøre...

Anonymkode: 2ee00...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Vampen said:

Tja, her I Norge er de opptatt med å sende blomster til sin favorittpolitiker og slåss mot «homolobbyen». Fremveksten av dette homolobby-mølet har forøvrig kommet under sittende regjering, kan jeg tolke det som at vi har blitt mer PK siden forrige regjering? 

Ja, Norge har veldig lite høyreekstremisme sammenliknet med venstresidens favorittland Sverige.

Anonymkode: 2ee00...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, Norge har veldig lite høyreekstremisme sammenliknet med venstresidens favorittland Sverige.

Anonymkode: 2ee00...20b

Ja, her i Norge har vi heldigvis ingen problemer med høyreekstremisme. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Vampen said:

Jeg var forresten i Sverige forrige uke. Det mest skremmende som skjedde der var at vi stadig gikk på en gjeng med høyreekstreme fyrer som beveget seg i flokk og prøvde å gi oss propaganda. Og akkurat det var faktisk ubehagelig. 

Haha, det er vel mer dette her som er propaganda :skratte:

Anonymkode: df595...ac3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I samme periode har det jo vært utallige islamistiske terrorangrep og flere titalls nordmenn har vervet seg til IS-terror mens andre har blitt dømt for planlegging av islamistisk terror mot nordmenn. Men dette er selvsagt enkelttilfeller og har ingenting med holdninger å gjøre...

Anonymkode: 2ee00...20b

Ja siden 2014/2015 (mens H styret) har noen sluttet seg til f. Eks IS

Anonymkode: 1dc27...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Vampen said:

Ja, her i Norge har vi heldigvis ingen problemer med høyreekstremisme. 

Om du ønsker mer høyreekstremisme, slik at du kan påpeke at det er det største problemet som finnes i Norge, så kan du støtte en svensk tilnærming til debatt og politikk. Det er jo nettopp det mange på venstresiden ønsker seg. 

Anonymkode: 2ee00...20b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er større sjanse for at det blir svenske tilstander med Listhaug. Den måten hun sprer hat på og dermed bidrar til å forsterke parallellsamfunn som er den ekte trusselen her. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke starte egen tråd spør jeg her:

Kan en av dere, venstreekstremister, som skriver her svare meg på hvorfor dere hater blomster så mye?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zLQnPr/listhaug-gir-bort-blomster-skapte-rabalder-i-departementet

Hater dere også dyr? Går det an å reagere så primitivt på et så flott forslag? Og lage protestaksjon mot blomsterbukettene? Takk for seriøse svar på forhånd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Vampen said:

Tja, her I Norge er de opptatt med å sende blomster til sin favorittpolitiker og slåss mot «homolobbyen». Fremveksten av dette homolobby-mølet har forøvrig kommet under sittende regjering, kan jeg tolke det som at vi har blitt mer PK siden forrige regjering? 

Man skjønner i hvert fall hvilke miljøer du ferdes i som stempler alle som sender blomster til Listhaug som rasister, samt at du har fått med deg noe som ikke en gang eksisterer grunnet ekkokammeret ditt er så fylt opp av løgner. Du er ikke tilfeldigvis en blitzer?

Anonymkode: df595...ac3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, hotellpute09 said:

Det er større sjanse for at det blir svenske tilstander med Listhaug. Den måten hun sprer hat på og dermed bidrar til å forsterke parallellsamfunn som er den ekte trusselen her. 

 

Sverige har vært det mest politisk korrekte landet i den vestlige verden hvor mediene og politikken har vært veldig ensrettet og folk ikke har turt å diskutere problemer med innvandringen. Du tar rett og slett feil om du tror det blir bedre om vi får en svensk tilnærming til problemene. Da får vi svenske tilstander. 

Anonymkode: 2ee00...20b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Drizzt said:

For å ikke starte egen tråd spør jeg her:

Kan en av dere, venstreekstremister, som skriver her svare meg på hvorfor dere hater blomster så mye?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zLQnPr/listhaug-gir-bort-blomster-skapte-rabalder-i-departementet

Hater dere også dyr? Går det an å reagere så primitivt på et så flott forslag? Og lage protestaksjon mot blomsterbukettene? Takk for seriøse svar på forhånd. 

Du kommer aldri til å få noe svar fra de venstre ekstreme og blitzerene her i tråden. De er så dypt inne i sine egne fantasier at de faktisk mener at det er rasistisk å sende blomster til Listhaug, eller at det kun er rasister som vil sende henne blomster. Det er den typen folk som skaper problemene vi ser i dag rundt nazisme og nazister.

Anonymkode: df595...ac3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det er vel mer dette her som er propaganda :skratte:

Anonymkode: df595...ac3

Det må du gjerne tro. Eventuelt kan du ta turen 10 min over grensa og se etter en samling av menn med lite hår og matchende antrekk. De er ganske enkle å legge merke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...