Gå til innhold

Kvinne flykter fra farlige Sverige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinnen er født i Sverige, men har mor fra Ungarn. På den ungarske nyhetskanal M1 forteller kvinnen at hun forlot Sverige etter 40 år på grunn av økende kriminalitet som et resultat av den høye innvandringen til landet. Hun bor nå i Ungarn, et land hun anser for å være ett av de tryggeste fordi det har «en annen lovgivning» og spesielt en streng innvandringspolitikk. Sverige omtaler hun som et land med tilnærmet lovløse tilstander.

*

En lurer litt på om dette kanskje et en smule overdrevet? Så ille er det neppe i Sverige.

 

Anonymkode: ab2ba...054

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAHAHAHAHAHA, nazistene er hysterisk morsomme, rømmer fra et land pga. kriminalitet og immigrerer til et annet hvor det er høyere kriminalitet:alice: Har breivikerne iq på nivå med en 3 åring?

Anonymkode: 287f6...d56

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at alle de store ungarske TV-kanalene er oppkjøpt av landets ytre-høyreorienterte statsministers familie og venner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smarte svensker og rike svensker ser vell hvor landet ligger og tar nå flytter vekk. Polen og Ungarn kan nå ta inn disse smarte og rike siden de tar folk inn etter behov. Alle som ikke har hode i sanden vet at det er noe alvorlig galt med Sverige, kalle folk høyre ekstreme og rasister av de som har rett skaper renvasker bare ordet rasist og høyre ekstrem. Når sverige faktisk knekker under av børen og ikke kan betale folk som politi eller bestikke immigrantene til å være passive, hva tror folk vill skje?   

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HAHAHAHAHAHA, nazistene er hysterisk morsomme, rømmer fra et land pga. kriminalitet og immigrerer til et annet hvor det er høyere kriminalitet:alice: Har breivikerne iq på nivå med en 3 åring?

Anonymkode: 287f6...d56

Bare sitt der og le du, en dag får kanskje du også hodet opp av sanden. 

Anonymkode: 8db44...19c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare sitt der og le du, en dag får kanskje du også hodet opp av sanden. 

Anonymkode: 8db44...19c

Det som vil skje er at en dag kommer dette nært den personen og innser at dette var ikke som reklamert, istedenfor å ta ansvar så vil denne personen flytte vekk fra problemene. Ta ansvar og gjøre noe, nei takk jeg flytter isteden sier de. Å tro noe annet er naivt. Nei det er de fattige og de som ikke kan flytte som må lide ikke mellomklassen og overklassen. 

Når Eu faller i grus, så kommer land mest sannsynlig vis å fokusere på problemene innlands og starte å rydde i problemene. Da får man borgekrigs tilstander.  

  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere etnisk svenske familier med barn har flyktet fra sitt hjemland av samme grunner. De har bosatt seg i Norge og har avskrevet Sverige fra sine planer videre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En lurer litt på om dette kanskje et en smule overdrevet? Så ille er det neppe i Sverige.

I deler av Sverige er det nok så ille ja. Du skal ikke mange pendeltogstopp utenfor sentrum og Gamla Stan i Stockholm før du plutselig føler at du ikke er i Sverige lenger. Det som er med Stockholm er at det fortsatt er en hvit og fredfull og velfungerende by. Jeg føler meg tryggere i Stockholm alene på kvelden, enn jeg gjør alene på kvelden i Oslo. Sistnevnte tør jeg ikke. De som bor i de hvite delene i Stockholm er jo aldri i de andre delene av byen og ser derfor ikke problemet.

Dessuten er det sør i Sverige det er problemer, ikke i de nordlige delene.

Og jeg syns det er skikkelig synd fordi Sverige er så vakkert! Jeg har ikke vært så mye i Sverige annet enn Strømstad og Svinesund, men det siste året har jeg vært flere andre steder lenger inn i Sverige og fy søren for et vakkert land! Spesielt arkitekturen i byene. I sentrale Stockholm er det mange turister og for det meste hvite svensker, ikke så mange innvandrere. Går du i Oslo sentrum så er historien en helt annen, faktisk. 

Anonymkode: 52f72...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Drizzt skrev:

Flere etnisk svenske familier med barn har flyktet fra sitt hjemland av samme grunner. De har bosatt seg i Norge og har avskrevet Sverige fra sine planer videre.

Hvor har du dette fra? Prøvde å søke opp og eneste jeg fant på første siden var fra 2008 da svensker rømte til Norge og Danmark pga. Jobb

Anonymkode: 21f49...f44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskene er heldige som har Norge, men hvor lenge varer det? Hvor skal vi flykte?

Anonymkode: 4d97a...b68

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke Sverige bare visse områder! Her vi bor er det ikke noen forskjell fra Norge! Her lever Svensson akkurat som Ola og Kari Nordmann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Thildamor said:

Nå er ikke Sverige bare visse områder! Her vi bor er det ikke noen forskjell fra Norge! Her lever Svensson akkurat som Ola og Kari Nordmann. 

63 områder er Problem soner og 23 soner kan ikke myndighetene gå uten ha følge av politi, selv politiet må møte opp i styrke for egen beskyttelse. Så at du lever i fred og uten problemer, hvor lenge vil det vare fru Thidamor? Hva skjer om hele velferd systemet gå under, hva skjer når Sverige ikke kan ta mer lån? Hva skjer når de setter inn militæret ifra Norge og Danmark for holde orden, siden svensk militæret eksister kun på papir?    

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

63 områder er Problem soner og 23 soner kan ikke myndighetene gå uten ha følge av politi, selv politiet må møte opp i styrke for egen beskyttelse. Så at du lever i fred og uten problemer, hvor lenge vil det vare fru Thidamor? Hva skjer om hele velferd systemet gå under, hva skjer når Sverige ikke kan ta mer lån? Hva skjer når de setter inn militæret ifra Norge og Danmark for holde orden, siden svensk militæret eksister kun på papir?    

Nå er ikke Sverige kun Malmø, Stockholm og Gøteborg.....

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

63 områder er Problem soner og 23 soner kan ikke myndighetene gå uten ha følge av politi, selv politiet må møte opp i styrke for egen beskyttelse. Så at du lever i fred og uten problemer, hvor lenge vil det vare fru Thidamor? Hva skjer om hele velferd systemet gå under, hva skjer når Sverige ikke kan ta mer lån? Hva skjer når de setter inn militæret ifra Norge og Danmark for holde orden, siden svensk militæret eksister kun på papir?    

Synes dette er rart da jeg kjenner flere som bor i slike soner så ikke har opplevd det avisene skriver. 

Jeg sier ikke at det ikke er plasser som er på randen,  men virker som om en del er litt "oppblåst"

Anonymkode: 21f49...f44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Synes dette er rart da jeg kjenner flere som bor i slike soner så ikke har opplevd det avisene skriver. 

Jeg sier ikke at det ikke er plasser som er på randen,  men virker som om en del er litt "oppblåst"

Anonymkode: 21f49...f44

Nei dette er politiet ex sjef Dan Elisasons rapport som sier dette i fra 2016. Dette er faktisk et konservativt overslag, denne rapporten var lekket til pressen i 2017. 3 måneder senere var Dan ute på presse konferanse og sa Hjelp oss, hjelp oss til lokal befolkingen i disse områdene, Når politiet spør om hjelp ifra lokal befolkingen så har Sverige problemer. Når lokal befolkingen som i Gøteborg samlet seg i 4 forskjellige Borgeverngrupper i en 11 års periode da kom politiet inn og løse opp gruppene, jeg finner det svært ironisk at politiet spør nå om hjelp når de selv løse opp dise gruppene. I Gotland så har 2 borgerverns grupper overlevd politiet siden politiet ble skammet når de prøvde å løse gruppene og borgemesteren ble buet ifra skole åpningen i 2016 og hun gjemmer seg på kontoret den dag idag eller er på "besøk" i Stockholm med familien. Om du ikke tror det jeg sier om Gotland gå til Handelgotland og les kommentarfelt. Gå til facebook gotland og les hva folk gjør nå,.   

Situasjonen er langt verre enn det rapporten tilsier, om man tar i betaking våpen, heroin og mennsketrafiken av unge jenter til Sverige som ikke er i den rapporten. Jeg sier nå at jeg venter bare på grov prostitusjon av unge hvite svenske jenter som blir utnyttet, blir dekket i nyhetene slik som det er i england spørsmålet er når det skjer og hva reaksjonen blir.                 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hva gjør Sverige nå da? Spørre de kalte rasister til komme tilbake og hjelpe? Kommunene kan ikke gjøre noe med parallell systemet som har bilt skapt, du har en moske som er domstol, krike og politisk myndighet. Så hva kan kommunene gjøre med en annen parallel kommune?

  Her er min framtid, om dette forsetter. Menn trenger ikke være så redde som vi må være. 

Endret av ElinX0Xpoliti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 18.28, Thildamor skrev:

Nå er ikke Sverige kun Malmø, Stockholm og Gøteborg.....

 

Jeg har vært mye på ferie i Sverige, det er skremmende å se hvordan landet har endret seg. Uppsala, Uddevalla, Karlstad, Lindkjøping, Vesterås og til og med Umeå har fått flere områder kvinner aldri må gå alene når det er mørkt. Disse byene har gjenger, bilbranner og moskeer.

Anonymkode: 4d97a...b68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 14.53, AnonymBruker skrev:

Kvinnen er født i Sverige, men har mor fra Ungarn. På den ungarske nyhetskanal M1 forteller kvinnen at hun forlot Sverige etter 40 år på grunn av økende kriminalitet som et resultat av den høye innvandringen til landet. Hun bor nå i Ungarn, et land hun anser for å være ett av de tryggeste fordi det har «en annen lovgivning» og spesielt en streng innvandringspolitikk. Sverige omtaler hun som et land med tilnærmet lovløse tilstander.

*

En lurer litt på om dette kanskje et en smule overdrevet? Så ille er det neppe i Sverige.

På 19.3.2018 den 15.30, ElinX0Xpoliti skrev:

Smarte svensker og rike svensker ser vell hvor landet ligger og tar nå flytter vekk. Polen og Ungarn kan nå ta inn disse smarte og rike siden de tar folk inn etter behov. Alle som ikke har hode i sanden vet at det er noe alvorlig galt med Sverige, kalle folk høyre ekstreme og rasister av de som har rett skaper renvasker bare ordet rasist og høyre ekstrem. Når sverige faktisk knekker under av børen og ikke kan betale folk som politi eller bestikke immigrantene til å være passive, hva tror folk vill skje?   

Anonymkode: ab2ba...054

 

Hvor stort er Sverige i areal egentlig? Består det av 2-3 bydeler? Jeg bare spør..

Anonymkode: 70c41...efb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er opprinnelig fra Sverige men har bodd i Norge siden 1993, og jeg er delvis enig med henne. Landet, og også min hjemby Göteborg har forandret seg enormt på disse årene. Jeg ville for eksempel aldri våget å la mine egne barn vokse opp i det området jeg selv vokste opp i. for det er nå nesten bare innvandrere der og lovløse tillstander på kveldstid. På dagen kan man gå rundt der også som kvinne, men på kvelden er det farlig. Moren min jobbet turnus og reiste hjem med sporvogn etter kveldsvakt. Det ville hun nok aldri våget nå. Det er narkohandlere og aggressive ungdomsgjenger som regjerer så snart det blir mørkt, og som kvinne blir du lagt merke til om du har hijab eller ikke. De prøver å jage kvinner bort fra det offentlige rom og presse dem til å holde seg hjemme, særlig på kveldstid. Som etnisk svensk ung mann er du også utsatt. Før var det bare i enkelte forsteder dette skjedde, men jeg merker forskjell nesten fra år til år. Innvandrergjengene flytter seg stadig nærmere sentrum, og de klarer raskt å skremme folk fra å gå der. Enkelte steder rundt og i Norstan midt i sentrum er nå blitt skumle på ettermiddag og kveldstid. Der tør i alle fall ikke jeg gå. Jeg har hørt dem slenge "svenskhora" til og med etter eldre kvinner som ikke er utfordrende kledd, og det er mange barneranere og veldig unge narkotikaselgere der. Jeg synes det er veldig ubehagelig. Hadde aldri trodd at jeg skulle være redd for barn, men det er jeg. Disse er sinte og fullstendig respektløse mot politiet og svensker, og man vet at det er høy sannsynlighet for at de går med våpen.  De hvite sentrumsnære bydelene er fortsatt trygge og nesten som før, så de med penger merker ikke like mye til elendigheten som de med dårligere råd som må bo i forstedene og oppfostre sine barn der. Det forklarer selvsagt hvorfor de priviligerte er mest positive til innvandring.

Anonymkode: b358f...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...