Gå til innhold

Dere som har så fin rumpe at dere kan gå i bomullstruser


Gjest N-Nøff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest N-Nøff
58 minutter siden, stan skrev:

Tror det er nok å ha rumpe for at man kan gå i truse, bomull eller ikke. 

Nååå.. Da har du ikke lest tråden min, om å vaske truser på 40 grader. Det påstås hardnakket at alle rumper er stygge i bomullstruser ("kjerring?"), jeg argumenterer med at den smukke bakende kler alt. Også bomullstruser.

Forstår at referansen ble noget intern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pierre Robert sine :ninuskapus:

Anonymkode: c7048...ec0

Skjønner jeg må prøve dem assa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper helt enkle bomullstruser på H&M eller Cubus. Har mange av bomullstrusene deres enda etter 6 år, og de ser helt nye ut enda. Jeg liker alt med tynne kanter/tynn blondekant oppe. 

Og jeg har ikke akkurat verdens fineste rumpe, men jeg bruker både string og vanlige bomullstruser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Neinøff said:

Skjønner jeg må prøve dem assa!

Jeg bruker PR-boksere i bomull og er ganske fornøyd. Kokvasker dem og tørketromler dem, det gjør jo noe med strukturen etterhvert :P, men de hadde sikkert holdt seg bedre med litt mildere behandling. Har nylig kjøpt en fjongere variant av bokserne med en litt bred blondekant øverst - de gir jammen den enkle bokseren et lite løft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
3 minutter siden, s0la skrev:

Jeg kjøper helt enkle bomullstruser på H&M eller Cubus. Har mange av bomullstrusene deres enda etter 6 år, og de ser helt nye ut enda. Jeg liker alt med tynne kanter/tynn blondekant oppe. 

Og jeg har ikke akkurat verdens fineste rumpe, men jeg bruker både string og vanlige bomullstruser.

Ja, bomull er jo så mye forskjellig, i forskjellige passformer. Godt du er fornøyd med HM/Cubus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
Akkurat nå, Gravity skrev:

Jeg bruker PR-boksere i bomull og er ganske fornøyd. Kokvasker dem og tørketromler dem, det gjør jo noe med strukturen etterhvert :P, men de hadde sikkert holdt seg bedre med litt mildere behandling. Har nylig kjøpt en fjongere variant av bokserne med en litt bred blondekant øverst - de gir jammen den enkle bokseren et lite løft :)

Jeg synes Pierre Robert jevnt over har god kvalitet :) Kjøper ull derfra. 

Må prøve boksere. Jeg har for det meste high waist (varmere om vinteren ;) ) eller hipstere, ikke boksere. Så forandring fryder helt sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ingen som "kler" bouullstruser, men veldig praktisk da, nå er jeg singel så er ikke så mange som skal se trusene mine uansett :P 

Anonymkode: 7de67...283

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Neinøff said:

Jeg synes Pierre Robert jevnt over har god kvalitet :) Kjøper ull derfra. 

Må prøve boksere. Jeg har for det meste high waist (varmere om vinteren ;) ) eller hipstere, ikke boksere. Så forandring fryder helt sikkert. 

Enig i at kvaliteten jevnt over er god, jeg formulerte meg kanskje litt upresist slik at det høres ut som om de ikke holder seg. Jeg har disse bokserene i årevis, med hard vask/tørk :). Sånn apropos trådens tema :P så synes jeg bokserne tar seg forholdsvis godt ut på rumpa. De går ikke så langt ned under rumpa som jeg skulle ønske (jeg lagde en annen tråd her hvor jeg og flere ønsket seg boksere som gikk litt lengre ned bak på rumpa/låret), men fasongen er bra nok likevel. Har prøvd en av de som heter "invisible" og det så bare ut som en trang og ekkel truse (på meg), den kledde jeg ikke i det hele tatt. Og den var iallefall ikke usynlig, slik som rumpa tøyt ut under de trange strikkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke så ofte bomull for jeg sverger til laserskårede microtruser, men har noen hipstere fra H&M jeg er veldig fornøyd med! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest N-Nøff
2 minutter siden, Gravity skrev:

Enig i at kvaliteten jevnt over er god, jeg formulerte meg kanskje litt upresist slik at det høres ut som om de ikke holder seg. Jeg har disse bokserene i årevis, med hard vask/tørk :). Sånn apropos trådens tema :P så synes jeg bokserne tar seg forholdsvis godt ut på rumpa. De går ikke så langt ned under rumpa som jeg skulle ønske (jeg lagde en annen tråd her hvor jeg og flere ønsket seg boksere som gikk litt lengre ned bak på rumpa/låret), men fasongen er bra nok likevel. Har prøvd en av de som heter "invisible" og det så bare ut som en trang og ekkel truse (på meg), den kledde jeg ikke i det hele tatt. Og den var iallefall ikke usynlig, slik som rumpa tøyt ut under de trange strikkene. 

Hahaha. Åh. Nå måtte jeg le, takk for bildet du ga meg i hodet nå :skratte:

Jeg har prøvd min manns bokser, var en han ikke ville ha (aner ikke hvorfor), men den var så definitivt IKKE laget for kvinner :ninja:- så kunne tenkt meg en kvinnebokser som gikk litt ned ja. Det må jo være deilig på vinterstid? Varmere nedover lårene liksom:jepp:?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
5 minutter siden, FantasDick skrev:

Bruker ikke så ofte bomull for jeg sverger til laserskårede microtruser, men har noen hipstere fra H&M jeg er veldig fornøyd med! 

Mikro..fiber? Sømløse?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nesten bare bomullstruser, liker godt de fra Lindex. Bomullstruser er mest behagelig og puster godt slik at man ikke får sopp. Bryr meg ikke om hvordan rumpa ser ut i trusa vel!? Er godt gift, og sover som regel uten truse uansett.

Anonymkode: 05b8a...1b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Neinøff skrev:

Mikro..fiber? Sømløse?

 

You got it! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Neinøff said:

Hahaha. Åh. Nå måtte jeg le, takk for bildet du ga meg i hodet nå :skratte:

Jeg har prøvd min manns bokser, var en han ikke ville ha (aner ikke hvorfor), men den var så definitivt IKKE laget for kvinner :ninja:- så kunne tenkt meg en kvinnebokser som gikk litt ned ja. Det må jo være deilig på vinterstid? Varmere nedover lårene liksom:jepp:?

 

Ja, jeg har prøvd ulike typer herreboksere også, blant annet de helt basic fra HM. Jeg syntes de var gode, men det SER jo ikke akkurat lekkert ut med en sånn liten "pose" foran til.... dotten? For flere år siden kjøpte jeg noen kjempegode syntetiske herreboksere på HM. De hadde en passform som passet like godt til meg som til en mann. Ulempen var at de var litt vel høye i livet. 

Kanskje jeg skulle blitt kvinnebokserdesigner, det kunne blitt en gullgruve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
1 minutt siden, FantasDick skrev:

You got it! :tommelopp:

Yay! De sømløse jeg har prøvd har rullet opp og ned da. Hvordan unngår du det?:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
Akkurat nå, Gravity skrev:

Ja, jeg har prøvd ulike typer herreboksere også, blant annet de helt basic fra HM. Jeg syntes de var gode, men det SER jo ikke akkurat lekkert ut med en sånn liten "pose" foran til.... dotten? For flere år siden kjøpte jeg noen kjempegode syntetiske herreboksere på HM. De hadde en passform som passet like godt til meg som til en mann. Ulempen var at de var litt vel høye i livet. 

Kanskje jeg skulle blitt kvinnebokserdesigner, det kunne blitt en gullgruve :)

Haha, ja, var det som var greia her og. Ble litt god plass foran der liksom :blush:

Jeg tror det ligger penger i det, ja, så kjør på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...