Gå til innhold

Meelissa vil bli mamma!


meelissa

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være greit å lage min egen dagbok her :) Testet positivt i helga, så håper dette varer! 

I følge preglife er jeg nå 4+2. Jeg og samboeren min er både glade og redde. Det er skummelt å bli «for glade» liksom - i fall noe går galt!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Lenge siden jeg har vært her inne. Nå er jeg 10+5. Har bestilt ultralyd til 12+2, jeg er så spent!! Vi har allerede fått bekreftet liv (tidlig ultralyd i uke 6 - jeg trodde jeg nesten var uke 8:fnise: meeen da sa jordmoren at jeg ikke skulle se på det første tallet i appen som sa bare uketallet, men de to siste). Ventetiden mot 13+0 er så lang!! Håper virkelig dette går vår vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har preglife byttet over til uke 11 (12), mens de to andre sier 10+6. Stoler mest på de to siste. 

Jeg har generelt vært lite aktiv etter jeg fant ut at jeg var gravid (maks spinning en gang i uka..). Jeg må gjøre noe med det, og skal iallfall prøve meg på litt hjemmetrening nå:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

13+0 i dag, hurra :ninuskapus: første time hos jordmor denne mnd, men ikke før uke 16. Dagene går treeeigt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, sullå skrev:

:hoppendeglad: for 13+0! Hvordan er formen din? :)

Veldig bra! Fortsatt litt ømme bryster, men utenom det kjenner jeg meg veldig bra. Ser flere «klager» på manglende symptomer rundt denne tida, og det må visst jeg også gjøre 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...