meelissa Skrevet 6. mars 2018 #1 Del Skrevet 6. mars 2018 Tenkte det kunne være greit å lage min egen dagbok her Testet positivt i helga, så håper dette varer! I følge preglife er jeg nå 4+2. Jeg og samboeren min er både glade og redde. Det er skummelt å bli «for glade» liksom - i fall noe går galt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 7. mars 2018 #2 Del Skrevet 7. mars 2018 Gratulerer med to blå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 10. mars 2018 #3 Del Skrevet 10. mars 2018 Så gøy! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 11. mars 2018 #4 Del Skrevet 11. mars 2018 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 21. april 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 21. april 2018 Lenge siden jeg har vært her inne. Nå er jeg 10+5. Har bestilt ultralyd til 12+2, jeg er så spent!! Vi har allerede fått bekreftet liv (tidlig ultralyd i uke 6 - jeg trodde jeg nesten var uke 8 meeen da sa jordmoren at jeg ikke skulle se på det første tallet i appen som sa bare uketallet, men de to siste). Ventetiden mot 13+0 er så lang!! Håper virkelig dette går vår vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 22. april 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 22. april 2018 I dag har preglife byttet over til uke 11 (12), mens de to andre sier 10+6. Stoler mest på de to siste. Jeg har generelt vært lite aktiv etter jeg fant ut at jeg var gravid (maks spinning en gang i uka..). Jeg må gjøre noe med det, og skal iallfall prøve meg på litt hjemmetrening nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 7. mai 2018 Forfatter #7 Del Skrevet 7. mai 2018 13+0 i dag, hurra første time hos jordmor denne mnd, men ikke før uke 16. Dagene går treeeigt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 7. mai 2018 #8 Del Skrevet 7. mai 2018 for 13+0! Hvordan er formen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 7. mai 2018 Forfatter #9 Del Skrevet 7. mai 2018 32 minutter siden, sullå skrev: for 13+0! Hvordan er formen din? Veldig bra! Fortsatt litt ømme bryster, men utenom det kjenner jeg meg veldig bra. Ser flere «klager» på manglende symptomer rundt denne tida, og det må visst jeg også gjøre 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå