Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»


FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

1 time siden, orfeus skrev:

 

Er ikke det litt rart? Hvorfor merke som reklame hvis det ikke er det? Hvis skattefuten ser det kan det jo bli problemer?

Tror kanskje ikke hun har tenkt så langt. Hun kan få smekk hvis hun lyver om det og naturligvis da ikke kan vise til at hun har skattet av det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest orfeus
17 minutter siden, Flisespikker skrev:

Tror kanskje ikke hun har tenkt så langt. Hun kan få smekk hvis hun lyver om det og naturligvis da ikke kan vise til at hun har skattet av det.

Uff. Det er visst noe som ikke er helt bra her. Men, det gjelder forresten ikke bare denne bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Flisespikker skrev:

Tror kanskje ikke hun har tenkt så langt. Hun kan få smekk hvis hun lyver om det og naturligvis da ikke kan vise til at hun har skattet av det.

Hun kan helt sikkert bevise at hun ikke har fått betalt og da skal hun jo heller ikke skatte. Så tror nok ikke dette blir et problem for henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
4 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hun kan helt sikkert bevise at hun ikke har fått betalt og da skal hun jo heller ikke skatte. Så tror nok ikke dette blir et problem for henne. 

Håper det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en travel dag der ingenting skjer. 

Er det bare jeg som synes det er rart å ha et så innholdsrikt og travelt liv, men ikke skrive noe om det på bloggen ut over at man står opp tidlig med ungene og vasker huset? 

Hadde jeg brukt den flotte KitchenAid-maskina som til stadighet blir avbildet for eksempel, hadde jeg nok skrytt noe voldsomt av alt jeg hadde bakt dersom jeg hadde hatt en blogg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, MoKath skrev:

Har hun lagt ut det samme bildet to ganger?

Det gjør hun hele tiden. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MoKath skrev:

Har hun lagt ut det samme bildet to ganger?

Kjempe inspirerende 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo litt morsom også da... Ikke noe kjøpepress i dagens innlegg akkurat (eller akkurart som hun insisterer på at det heter). Et par veldig godt brukte sko, en god gammel bukse fra Cubus og en hatt, som hun etter beste evne danderer på stuegulvet og frister med at dette er sommerens store «må ha». Men hvorfor så mange, nesten like bilder? Hadde holdt med et. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar i alle fall tusen ganger bedre bilder enn en annen interiørblogger jeg kjenner til! :) Og hjemmet henens er luftigere og åpnere, selv med mye av de samme detaljene. Nå vet jeg ikke om hun kopierer noens tekster "for tiden" (naturligvis ikke greit) - men bloggen til Ine er bedre enn hennes tidligere idol slik situasjonen er nå. Selv om hun åpenbart tilrettelegger ordvalgene sine etter hvordan hun ønsker å framstå utad, kommer hun langt bedre ut av det enn, eh, hun andre. Og slik Ine sin historie er, sier det ganske mye om den andre bloggeren, når "stalkeren" hennes framstår bedre enn henne selv.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Veslefrikk skrev:

Hun er jo litt morsom også da... Ikke noe kjøpepress i dagens innlegg akkurat (eller akkurart som hun insisterer på at det heter). Et par veldig godt brukte sko, en god gammel bukse fra Cubus og en hatt, som hun etter beste evne danderer på stuegulvet og frister med at dette er sommerens store «må ha». Men hvorfor så mange, nesten like bilder? Hadde holdt med et. 

Hun er litt morsom ja. Spesielt når hun kommer med innlegg om antrekk som jeg tviler på noen andre enn hun synes er pent. Eventuelt andre med like dårlig klesstil som henne. Dårlig med spons der si😜 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har da fine bilder og mye finere interiør enn villapaprika! 

Og jeg synes det er lavmål å håne klesstil osv. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Hun har da fine bilder og mye finere interiør enn villapaprika! 

Og jeg synes det er lavmål å håne klesstil osv. 

Interiøret er jo akkurat det samme. Hun kopierer alt hun gjør. Ang klesstil, så må hun tåle reaksjoner når hun lager et innlegg om det.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, nyher skrev:

Hun er litt morsom ja. Spesielt når hun kommer med innlegg om antrekk som jeg tviler på noen andre enn hun synes er pent. Eventuelt andre med like dårlig klesstil som henne. Dårlig med spons der si😜 

Man legger ikke ut ,sko, hatt og bukse fra i fjor og tror det skal inspirere leserne i år, hun prøver så desperat å leve opp til en å være en stor blogger, men hun feiler hver gang. Triste bilder og merkelige overskrifter 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

«Vi har bestemt oss for å flytte». Hun skal på helgetur med samboeren sin🙄 Så dårlig klikkbait at det er flaut. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, nyher skrev:

«Vi har bestemt oss for å flytte». Hun skal på helgetur med samboeren sin🙄 Så dårlig klikkbait at det er flaut. 

Ja, den var usmakelig!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff synes det er så trist hos henne nå.Alt er jo hvitt og svart og lite lunt. Litt farge på veggene hadde gjort seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...