Gå til innhold

Hva skal du gjøre i påska?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobbe litt og Isolere kaldloftet Gubben skal en tur på fjellet.

Anonymkode: a0c53...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høre på Påskelabirynten i radioen og slappe av. Skal bli fint med noen dager hjemme uten travel hverdag.

Anonymkode: 34884...ed5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ned og se til hytta før sommeren. Ellers skal vi være hjemme denne påsken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen jobber og vi skal være hjemme i Oslo. Så her blir det bypåske som jeg kaller det. Har ingen hytte og reise til. 

Anonymkode: 8f9ec...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser med mann og hund til mine foreldre som bor på et av Norges største vintersportssteder. Skal stå på ski, se påskekrim, spise enorme mengder påskegodteri og endelig fortelle at de skal bli besteforeldre i oktober:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal tilbringe påska sammen med familien på Sørlandet. Det blir trolig ganske stille og rolige dager, men håper på å få til Star Wars-maraton sammen med bror og nevø. Jeg regner også med å gå i kirka noen av dagene. For meg som er kristen er det en viktig del av påska. Jeg liker å kunne følge påskeevangeliet fra dag til dag, fra skjærtorsdag til første påskedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal: 

 

Lese bøker

Gå turer 

Være med venner

Spise god mat

Se påskekrim 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være hjemme i påska og synes at det er veldig fint. Skal tilbringe en god del tid med kjæresten, samt treffe noen venner. Det blir koselig. Dessverre er familien bortreist i påska (kunne nok ha blitt med, men ville helst være her). En familiemiddag med lammelår hadde virkelig gjort påska ekstra fin, men jeg tror det blir kjekt uten også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber et par dager, men med seks dager fri, blir det avslapping! Gå på ski, ta et par dagsturer for å besøke familie, lese, se serier, kanskje male stua...

Påske er den beste høytiden! Ikke noe stress med gaver eller at man "må" i selskaper. Bare kos og avslapning :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedt på hytta til min mor og hennes samboer skjærtorsdag til 1. dagen.  Tradisjon gjennom 25 år.  God mat og hyggelig samvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det meste hjemme og kose meg med god mat og vin.  Skal også ha på meg mine fine kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det hjemmepåske i år, har ikke lagt andre planer enn å slappe av og være sammen :) Både mannen min og jeg har fri nå i påskehelga (begge jobber turnus, så en sjeldenhet at begge har ei høytid fri samtidig). 

Planen for påskehelga er; turer med hundene, stikke ut med fiskestengene og prøve fiskelykken, tenne bål i fjæra og grille pølser, se filmer sammen om kveldene, gå på kafé, besøke venner.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle på ferie, men begynte å spy, så...

Anonymkode: 29b9b...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drar på hytta på fjellet og skal kose oss med lange skiturer, spise masse god mat og nyte det herlige været :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2018 den 13.10, GammelSierraFan skrev:

Skal besøke familie i Køben. :)

 

Rettelse: Magasjau hos familien i Køben, så vi drar ingen steder. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke gjør noe spennende og sosialt i påsken? Eller jeg har jo tatt en kaffe med en venninne + besøkt familie, men ellers er jeg alene i påsken. Trener, ser masse på serier, søker jobb osv. Virker som alle har så glamorøs påskefeiring. 

Anonymkode: 37e26...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...