Gå til innhold

Italia i sjokk : En hel by er tatt over av afrikanere.


ElinX0Xpoliti

Anbefalte innlegg

https://www.aftenposten.no/verden/i/V1Q7l/Haren-mot-Napoli-mafia

https://www.nouvelobs.com/monde/20180214.OBS2225/casel-volturno-petite-ville-fantome-d-italie-tombee-aux-mains-des-gangs-nigerians.html

google translate av orginal artikkelen. 

https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=https%3A%2F%2Fwww.nouvelobs.com%2Fmonde%2F20180214.OBS2225%2Fcasel-volturno-petite-ville-fantome-d-italie-tombee-aux-mains-des-gangs-nigerians.html&edit-text=

Jeg var ikke original tråd lager, men tråden ble slettet siden kilden ble ikke akseptert siden den var fransk. Så starter tråden igjen med samme kilder og en norsk kilde om afrikanere i Napoli. Jeg gjør dette anser fri ytring til alle er viktig, uansett tema.

    

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg grøsser når jeg ser hvordan en by nesten dobler folketallet i løpet av få år til 40.000 og hvor halvparten er afrikanere, de aller fleste fra Nigeria uten krav på asyl. De etniske italienske innebyggerene sier selv at det har blitt ulevelig og mange prøver å komme seg vekk, men det betyr å selge med stort tap.

Hvordan kan dette skje uten noen form for politisk diskusjon?

Anonymkode: 0de94...ba3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte på kryss og tvers i Napoli i fjor og så knapt noen svarte mennesker. Hvilken planet bor ts i?

Anonymkode: 5e8b5...422

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan dette skje uten noen form for politisk diskusjon?

Soros, Merkel, EU, faren for å bli kalt rasist og så må vi jo vise at vi er så gode.

Anonymkode: 95b87...f36

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElinX0Xpoliti skrev:

tråden ble slettet siden kilden ble ikke akseptert siden den var fransk. Så starter tråden igjen med samme kilder og en norsk kilde om afrikanere i Napoli. Jeg gjør dette anser fri ytring til alle er viktig, uansett tema.

    

Kanskje dette er en bra kilde ;

http://www.newsweek.com/sex-drugs-and-mafia-exclusive-photos-life-lawless-streets-camorra-633210

Fra anerkjente Newsweek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kjørte på kryss og tvers i Napoli i fjor og så knapt noen svarte mennesker. Hvilken planet bor ts i?

Anonymkode: 5e8b5...422

Napoli er et distrikt i sør Italia, Casel Volturno er byen. Vet ikke hva problemet du har er.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjørte på kryss og tvers i Napoli i fjor og så knapt noen svarte mennesker. Hvilken planet bor ts i?

Anonymkode: 5e8b5...422

TS linker til en artikkel. Hva slags virkelighet holder du til i?

Anonymkode: d1e9e...1da

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italia burde ta til seg, at selv FN mener at under 3% av de som kommer til Italia er ekte flyktninger.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4442910/Less-3-migrants-reached-Italy-refugees.html

Om de ikke stanser dette i tide, venter kaos. Det skrev til og med den britiske sosialistiske storavisen Guardian, rett før jul.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være kjipt å være blant de som blir "collateral damage" og får livene snudd på hodet for at vi skal bli "mangfoldige". 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Europa står for fall, men ingen ser det, det eneste som står i hodet på politikere er vi må hjelpe disse stakkars menneskene, det er ikke så farlig om europeere blir i mindretall på sitt eget kontinent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Europa står for fall, men ingen ser det, det eneste som står i hodet på politikere er vi må hjelpe disse stakkars menneskene, det er ikke så farlig om europeere blir i mindretall på sitt eget kontinent..

At ikke det er mer informasjon og fokus på Sør-Afrika. De hvite der har det jo så bra. Der har dere fremtiden vår. Drit i hvem som er verdiskaperne og holder andre i livet, her skal alle hvite tas livet av!

Anonymkode: 95b87...f36

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er bare begynnelsen.
Vi kommer til å høre mer og mer om lignende saker de kommende årene. Håper jeg er død før det smeller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, herzeleid said:

Må være kjipt å være blant de som blir "collateral damage" og får livene snudd på hodet for at vi skal bli "mangfoldige". 

Vi er jo collateral damage vi og? Er også områder i Norge som blir tatt over, det ene etter det andre. 

Anonymkode: ae1c1...7f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager en liten avsporing av tråden din Elin, men jeg vil at folk skal se litt på hvor vi er på vei. Dette er bare ett lite klipp fra Laurens tur til SA. Det ligger flere på youtubekanalen hennes og det kommer en lengre dokumentar senere i år. Og alle som skal si at dette er fake news siden det er fra en youtuber så er det ikke det altså. SA ble tatt opp som sak i EU parlamentet med bakgrunn i klippene hennes.

Anonymkode: 95b87...f36

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, kat-e skrev:

Så det meste av kriminaliteten styres av lokal italiensk mafia (camorran), men de samarbeider med nigerianske (?) gjenger om narkotika og trafficing og prostitusjon. Lokalefirmaer utnytter illegale innvandrere med meget dårlig betalt jobb og vilkår. Men for innvandrerne er det vel bedre enn krig, forfølgelse og ingen mat/inntekt i det hele tatt.

 

Camorran er lokal mafia, men nå har de fått konkurranse. Historisk sett har dette området vært preget av høy fattigdom og kriminalitet. Og som alltid er det kvinner og barn som blir utnyttet og er mest utsatt. Trist. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Camorra

 

Området de prater om er, slik jeg tolker artikelen, Campania. Et av Italias fattigste områder.

https://en.wikipedia.org/wiki/Campania 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager en liten avsporing av tråden din Elin, men jeg vil at folk skal se litt på hvor vi er på vei. Dette er bare ett lite klipp fra Laurens tur til SA. Det ligger flere på youtubekanalen hennes og det kommer en lengre dokumentar senere i år. Og alle som skal si at dette er fake news siden det er fra en youtuber så er det ikke det altså. SA ble tatt opp som sak i EU parlamentet med bakgrunn i klippene hennes.

Anonymkode: 95b87...f36

 

I Sør-Afrika er det vel de vite som er innvandrerne. ;) Så ifølge logiken burde jo alle vite pelle seg hjem til Europa og bygge opp sine land igjen, og alle svarte pelle seg andre veien. And there is peace... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BlendaSensitive said:

 

I Sør-Afrika er det vel de vite som er innvandrerne. ;) Så ifølge logiken burde jo alle vite pelle seg hjem til Europa og bygge opp sine land igjen, og alle svarte pelle seg andre veien. And there is peace... 

Så du støtter grov rasisme, så lenge den er mot hvite? Skjønner ;) 

Anonymkode: ae1c1...7f0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BlendaSensitive skrev:

 

I Sør-Afrika er det vel de vite som er innvandrerne. ;) Så ifølge logiken burde jo alle vite pelle seg hjem til Europa og bygge opp sine land igjen, og alle svarte pelle seg andre veien. And there is peace... 

Nå er dette faktisk deres hjemland da. De som er av britisk herkomst tror jeg faktisk har dobbelt statsborgerskap som en del av en gammel avtale, og kan i teorien flytte til Storbritannia. De andre kan ikke det. Det er deres hjemland, de har ikke noe annet sted å dra. Europa tar dem ikke imot som flyktninger, så hvor skal de dra, mener du? 

Hva mener du med å bygge opp sine land igjen? Nederland, England, Frankrike og Portugal er ikke akkurat u-land.

Anonymkode: 95b87...f36

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...