Gå til innhold

Litt sjokkert, han er halvt norsk og sa han var halvt noe annet. løgn..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er du på bærtur. 

Hilsen en som har vært gift med en italiener i 17 år. 

Anonymkode: 3c1bf...d31

Ok.Tar det til meg.Nå liker jeg italienere,men opplever veldig ofte at de forguder moren (noe som jeg finner sjarmerende),men ofte er utro mot kona.Er bare min erfaring da.Og skeptisk til katolikker er jeg.Fordom.Som kommer av tendenser en ser.Trenger ikke være sannhet uansett,men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg snakket med ham, og spurt hvorfor men fikk ikke noe direkte svar annet enn; Joa, norsk-pakis-italiensk, same same... Vi kan godt prate sammen og ha en hyggelig tone, men jeg er jo nå i etterkant klar over at det ikke blir noe seriøst, eller noe annet enn et vennskap mellom meg og ham.

Så får det bare være at vi prate sammen i ny og ne når vi enten møtes eller over nett :) 

Anonymkode: 3954f...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg snakket med ham, og spurt hvorfor men fikk ikke noe direkte svar annet enn; Joa, norsk-pakis-italiensk, same same... Vi kan godt prate sammen og ha en hyggelig tone, men jeg er jo nå i etterkant klar over at det ikke blir noe seriøst, eller noe annet enn et vennskap mellom meg og ham.

Så får det bare være at vi prate sammen i ny og ne når vi enten møtes eller over nett :) 

Anonymkode: 3954f...ebb

Du skjønner vel at han prøver å ro seg unna. Han er ikke både italiensk og pakistansk plutselig, når han ikke nevnte det tidligere. At du gidder å bruke tid på å snakke "vennskapelig" med han. Ha litt stolthet.

Anonymkode: fd2b3...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On Friday, February 16, 2018 at 8:47 PM, Mynona said:

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Mynona, mod.

Kan jeg få spørre om hvorfor mitt innlegg med "friends"-videoen var en avsporing? Var jo rett på spørsmålet jo??

Anonymkode: 0e06d...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2018 den 21.08, NotNaomi skrev:

Ok.Tar det til meg.Nå liker jeg italienere,men opplever veldig ofte at de forguder moren (noe som jeg finner sjarmerende),men ofte er utro mot kona.Er bare min erfaring da.Og skeptisk til katolikker er jeg.Fordom.Som kommer av tendenser en ser.Trenger ikke være sannhet uansett,men.

Hva slags fordommer mot katolikker? At de ikke skiller seg like ofte som nordmenn? At de setter familien i senter i stedene for seg selv, eller tenker du på den mikroskopiske andelen med pedofile kirkeledere? Jeg tviler sterkt på at Italienere generelt er noe mer utro enn nordmenn. Vi ligger greit på toppen av alt som handler om å rive ned verdier som har med familie og gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...