Gå til innhold

Litt sjokkert, han er halvt norsk og sa han var halvt noe annet. løgn..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i en lengre periode hatt noen korte flørter med en gutt. Jeg så tydelig første gang vi matchet på Tinder at han ikke kunne være Norsk. Jo han var halvt norsk og halvt noe annet. Ja okei jeg brydde meg ikke stort om det og vi fortsatte flørten vår. Men etter en stund så fikk jeg bare følelsen at han var med meg uten å ville ha noe seriøst, og derfor avsluttet jeg det og avbrøt kontakten. 

Her for en kort tid tilbake så var jeg ute med en venn og jeg så han igjen, jeg nikket hilsende til han og min venn spurte om jeg kjente han, hvorpå jeg sa ja jeg kjenner "xxx er´n" sånn typ som du ville sagt "inder´n", litt. Da sa vennen min at nei han er ikke halvt xxx men han er halvt Pakistansk, og jeg spurte om vennen min viste dette helt sikkert, og det jeg har sjekket litt bare for moro skyld og det viser seg at flere familiemedlemmer er fra pakistan. Hvorfor lyve om dette? Hvorfor si at man er halvt noe man absolutt ikke er? Det var som å si at han var var halvt Inder men egentlig var halvt Afrikansk... Merker at jeg er ganske nysgjerrig på hvorfor han løy om dette. Og jeg husker han var veldig på det at faren ikke godtok hvilke som helst kvinne. Hun måtte utmerke seg på kjøkkenet ect.

Anonymkode: 3954f...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan også legge til at jeg bor i en by hvor veldig mange kjenner hverandre. 

Anonymkode: 3954f...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor bry deg nå som det ikke er noe mellom dere? Enig at det er merkelig å lyve om det, kanskje han har fått mye negativ tilbakemelding på det tidligere

Anonymkode: 300ed...3f6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor bry deg nå som det ikke er noe mellom dere? Enig at det er merkelig å lyve om det, kanskje han har fått mye negativ tilbakemelding på det tidligere

Anonymkode: 300ed...3f6

Fordi jeg føler meg dum nå som lot meg sjarmere av all snakk om kulturen, maten og familien som han hadde i dette landet, et land som jeg liker veldig godt. Også er det bare løgn... Har egentlig litt lyst til å spørre han om hvorfor han lyvde om dette. Viss vi møter hverandre sånn på gata eller noe så stopper vi opp for en rask hilsen.

Anonymkode: 3954f...ebb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange pakistanere lyver og sier de er italienske, spanske eller søramerikanske, drar visstnok flere damer på det. Velkjent sak. 

Anonymkode: 31126...181

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange pakistanere lyver og sier de er italienske, spanske eller søramerikanske, drar visstnok flere damer på det. Velkjent sak. 

Anonymkode: 31126...181

Var også nettopp et av disse landene du nevnte nå han sa han var halvt av. Men hvorfor lyve om noe sånt når man bare er halvt av det og halvt norsk. For halvt norsk vet jeg at han er, siden moren hans er norsk :) 

Anonymkode: 3954f...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange pakistanere lyver og sier de er italienske, spanske eller søramerikanske, drar visstnok flere damer på det. Velkjent sak. 

Anonymkode: 31126...181

Er det liksom turn-off, eller noe negativt med å være pakistaner hvis man kan oppføre seg som et bra menneske. 

Anonymkode: 3954f...ebb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var også nettopp et av disse landene du nevnte nå han sa han var halvt av. Men hvorfor lyve om noe sånt når man bare er halvt av det og halvt norsk. For halvt norsk vet jeg at han er, siden moren hans er norsk :) 

Anonymkode: 3954f...ebb

Du ahr joi svart på hvorfor han løy selv. Du ble jo fasccinert av maten, kulturen osv. Hadde sikkert ikke vært like spennende om han sa han var halvt pakistaner.

Hadde forsåvidt en kompis som sa han var halvt italiensk når vi var yngre. Det fenga bedre enn halvt bosnier.

Anonymkode: 0241d...8a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg føler meg dum nå som lot meg sjarmere av all snakk om kulturen, maten og familien som han hadde i dette landet, et land som jeg liker veldig godt. Også er det bare løgn... Har egentlig litt lyst til å spørre han om hvorfor han lyvde om dette. Viss vi møter hverandre sånn på gata eller noe så stopper vi opp for en rask hilsen.

Anonymkode: 3954f...ebb

Du lot deg sjarmere, men du skriver jo selv at du avsluttet fordi du fikk en følelse av at han ikke var seriøs. Og når han lyver så mye om seg selv, så er han ikke det. Så du har jo ikke blitt lurt her, vær heller glad for at du fulgte magefølelsen

Anonymkode: 300ed...3f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel erfaring med at "pakistaner" ikke akkurat drar damer. Antagelig fordi han vet at kvinnesynet blant pakistanere er velkjent, og ikke akkurat noe som hjelper i en sjekke-situasjon.

Anonymkode: c7038...78c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har vel erfaring med at "pakistaner" ikke akkurat drar damer. Antagelig fordi han vet at kvinnesynet blant pakistanere er velkjent, og ikke akkurat noe som hjelper i en sjekke-situasjon.

Anonymkode: c7038...78c

Vel så lenge man ikke sitter å leser koranen eller følger noe sharialov eller har noe negativt kvinnesyn så bryr jeg meg ikke så mye.

Anonymkode: 3954f...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel så lenge man ikke sitter å leser koranen eller følger noe sharialov eller har noe negativt kvinnesyn så bryr jeg meg ikke så mye.

Anonymkode: 3954f...ebb

Det negative kvinnesynet ser du jo gjerne ikke med engsng. Først er han jo sjarmerende drittsekk.

Anonymkode: 0241d...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ahr joi svart på hvorfor han løy selv. Du ble jo fasccinert av maten, kulturen osv. Hadde sikkert ikke vært like spennende om han sa han var halvt pakistaner.

Hadde forsåvidt en kompis som sa han var halvt italiensk når vi var yngre. Det fenga bedre enn halvt bosnier.

Anonymkode: 0241d...8a4

Jeg avsluttet det fordi han ikke ønsket å videre innlede et forhold, kun ha det litt gøy å flørte.

Anonymkode: 3954f...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel fordi han ikke ville at du skulle skjønne han ikke kunne bli noe seriøst med deg, de fleste pakistanere eller whatever har som mål å gifte seg med noen av egen opprinnelse og har ikke så mye mer respekt for hvite jenter enn å pule de, og han ville vel ikke at du skulle avslå han kun pga det, siden han så gjerne ville bruke deg som puledokke inntill han fant sin paki-girl

Anonymkode: a582a...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Er du alvorlig nå? Selvfølgelig er en italiener mer populær.De er jo ikke muslimer.Han har vel brent seg da.Ikke at det forsvarer løgn,men lett å forstå uansett.

Og bare for å si det:italienere og katolikker har et like begredelig kvinnesyn som mange muslimer har.Minst.Men det glemmer "vi". De er jo europeere:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Er du alvorlig nå? Selvfølgelig er en italiener mer populær.De er jo ikke muslimer.Han har vel brent seg da.Ikke at det forsvarer løgn,men lett å forstå uansett.

Og bare for å si det:italienere og katolikker har et like begredelig kvinnesyn som mange muslimer har.Minst.Men det glemmer "vi". De er jo europeere:-/

Ja, men er det ingen som leser at han er halvt norsk også, han bor og er født i Norge. Hvorfor skulle han da hatt et slikt kvinnesyn? Tror jo ikke hans norske mor har lært han opp til å ha et negativt syn på kvinner, det kan jo ikke faren ha lært han opp til heller som er gift med hans helnorske mor.....

Anonymkode: 3954f...ebb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, NotNaomi skrev:

Er du alvorlig nå? Selvfølgelig er en italiener mer populær.De er jo ikke muslimer.Han har vel brent seg da.Ikke at det forsvarer løgn,men lett å forstå uansett.

Og bare for å si det:italienere og katolikker har et like begredelig kvinnesyn som mange muslimer har.Minst.Men det glemmer "vi". De er jo europeere:-/

Og ja, jeg er seriøs. Har ikke personlig vært borti slikt før så derfor jeg spør. Jeg skjønner ikke hvorfor slikt er noe og lyve om. 

Anonymkode: 3954f...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
8 minutter siden, NotNaomi said:

Er du alvorlig nå? Selvfølgelig er en italiener mer populær.De er jo ikke muslimer.Han har vel brent seg da.Ikke at det forsvarer løgn,men lett å forstå uansett.

Og bare for å si det:italienere og katolikker har et like begredelig kvinnesyn som mange muslimer har.Minst.Men det glemmer "vi". De er jo europeere:-/

Å. Herre. Gud. Det er jammen godt at vi kan slå oss på brystet og si at vi her et bra kvinnesyn. Da kan andre fordommer bare få leve i beste velgående, ikke sant? :frkk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg føler meg dum nå som lot meg sjarmere av all snakk om kulturen, maten og familien som han hadde i dette landet, et land som jeg liker veldig godt. Også er det bare løgn... Har egentlig litt lyst til å spørre han om hvorfor han lyvde om dette. Viss vi møter hverandre sånn på gata eller noe så stopper vi opp for en rask hilsen.

Anonymkode: 3954f...ebb

Men det er jo ikke din feil at han er uærlig. Det er han som lyver og skal føle seg dum. 

Hva med å bate droppe hele fyren? Du kjenner han ikke og det ser ikke ut som det er nødvendig å bli videre kjent heller. Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bakepulver skrev:

Men det er jo ikke din feil at han er uærlig. Det er han som lyver og skal føle seg dum. 

Hva med å bate droppe hele fyren? Du kjenner han ikke og det ser ikke ut som det er nødvendig å bli videre kjent heller. Eller hva?

Nei men det er jo bare for nysgjerrigheten skyld jeg ville vist hvorfor han løy om dette.

Anonymkode: 3954f...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...