Gå til innhold

Feis i 69


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Nerine_ skrev:

Hvorfor? Hvordan er det mulig å bli sur for noe vedkommende ikke kan kontrollere? 

Blir sur fordi vedkommende ikke kan kontrollere! Like før stakkaren blir driiti rett på trynet fordi hun ikke kan kontrollere!??

Anonymkode: 03cf9...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.2.2018 den 19.17, Skråblikk skrev:

Trodde først dette innlegget handlet om at du feis en gang tilbake i 1969. Så feil kan ein ta.

Haha... folk skriver jo om så mye rart her, så kunne like gjerne vært tilfelle😊

Anonymkode: c914d...6f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir sur fordi vedkommende ikke kan kontrollere! Like før stakkaren blir driiti rett på trynet fordi hun ikke kan kontrollere!??

Anonymkode: 03cf9...c01

Jaha. Hadde du blitt sur om noen hadde hostet også eller? Selvom det er to forskjellige ting, er det like umulig å kontrollere. Hvor kom drite inn i bilde? Er dine fiser alltid etterfulgt av avføring? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Nerine_ skrev:

Jaha. Hadde du blitt sur om noen hadde hostet også eller? Selvom det er to forskjellige ting, er det like umulig å kontrollere. Hvor kom drite inn i bilde? Er dine fiser alltid etterfulgt av avføring? 

Ja faktisk så hadde jeg blitt sur vis noen hadde hostet på meg. Men tydeligvis liker du at folk hoster og promper på fjeset ditt. Lukke til med host uten slim og promp uten avføring på trynet ditt. Ekle folk.

Anonymkode: 03cf9...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er han egentlig? For en utrolig barnslig reaksjon. Du gjorde det jo ikke med vilje. Shit happens og må bare gjøre det beste ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja faktisk så hadde jeg blitt sur vis noen hadde hostet på meg. Men tydeligvis liker du at folk hoster og promper på fjeset ditt. Lukke til med host uten slim og promp uten avføring på trynet ditt. Ekle folk.

Anonymkode: 03cf9...c01

Herregud, så barnslig du er :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.2.2018 den 19.17, Skråblikk skrev:

Trodde først dette innlegget handlet om at du feis en gang tilbake i 1969. Så feil kan ein ta.

HAHAHAHA nå lo høyt på jobb her jeg sitter! hahaha beste kommentaren jeg har lest !:legrine::legrine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja faktisk så hadde jeg blitt sur vis noen hadde hostet på meg. Men tydeligvis liker du at folk hoster og promper på fjeset ditt. Lukke til med host uten slim og promp uten avføring på trynet ditt. Ekle folk.

Anonymkode: 03cf9...c01

Haha, du virker ålreit du. Det forskjell på å faktisk like det, og det å være oppegående nok til å forstå at enkelte kroppslige funksjoner ikke alltid er viljestyrte og kontrollerbare.

Har aldri hatt problemer med at det kommer avføring etter litt luft altså, sliter du med det problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, LeilaS skrev:

Hvor gammel er han egentlig? For en utrolig barnslig reaksjon. Du gjorde det jo ikke med vilje. Shit happens og må bare gjøre det beste ut av det. 

Han er 59 og jeg er 54.

 

TS

Anonymkode: 4d91a...b2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er 59 og jeg er 54.

 

TS

Anonymkode: 4d91a...b2c

:hakeslepp: 

Anonymkode: 46b0e...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2018 den 18.51, AnonymBruker skrev:

Dette er så flaut at jeg omtrent dør. I går kveld havnet jeg og typen i 69 under forspillet, og uten noe forvarsel rumler det kraftig i magen min og jeg slipper den lange kraftige fisen... Går noen få sekunder også kaster han meg av seg og blir ordentlig furten og det ble en helt uutholdelig klein stemning og han sov resten av natten på sofaen.

 

Herregud jeg gremmes så over å tenke på at han lå jo omtrent med nesa inni rumpa.... Synes det er kanskje litt overkill at han reagerte sånn? Har bare fått korte svar på meldinger i dag også 😬

Anonymkode: 4d91a...b2c

Har skjedd meg også med min eks.. Han så ingenting faktisk 😂

Anonymkode: 37469...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2018 den 18.51, AnonymBruker skrev:

Dette er så flaut at jeg omtrent dør. I går kveld havnet jeg og typen i 69 under forspillet, og uten noe forvarsel rumler det kraftig i magen min og jeg slipper den lange kraftige fisen... Går noen få sekunder også kaster han meg av seg og blir ordentlig furten og det ble en helt uutholdelig klein stemning og han sov resten av natten på sofaen.

 

Herregud jeg gremmes så over å tenke på at han lå jo omtrent med nesa inni rumpa.... Synes det er kanskje litt overkill at han reagerte sånn? Har bare fått korte svar på meldinger i dag også 😬

Anonymkode: 4d91a...b2c

Det der har jeg og gjort! :fnise: Men vi bare lo litt og fortsatte. Heldigvis ikke plaget med lukt da :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha huff... :fnise: Sånt skjer. Flaut, men helt menneskelig. Vi hadde nok begge ledd oss skakk! 

Synes reaksjonen hans var overdreven. Men sikkert ikke morsomt å få en fis i ansiktet. Likevel dumt å bli så sur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.2.2018 den 19.15, AnonymBruker skrev:

Han er 59 og jeg er 54.

 

TS

Anonymkode: 4d91a...b2c

59?! :overrasket: Hadde tippet 20 mtp den barnslige reaksjonen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 9db7e...f8c

Jeg vil også vite hvordan det har gått seg til

Anonymkode: c68e8...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...