Gå til innhold

Feis i 69

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er så flaut at jeg omtrent dør. I går kveld havnet jeg og typen i 69 under forspillet, og uten noe forvarsel rumler det kraftig i magen min og jeg slipper den lange kraftige fisen... Går noen få sekunder også kaster han meg av seg og blir ordentlig furten og det ble en helt uutholdelig klein stemning og han sov resten av natten på sofaen.

Herregud jeg gremmes så over å tenke på at han lå jo omtrent med nesa inni rumpa.... Synes det er kanskje litt overkill at han reagerte sånn? Har bare fått korte svar på meldinger i dag også 😬

Anonymkode: 4d91a...b2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har nok skjedd med flere enn deg. Synes typen din takler hele greia på en barnslig måte, det var tross alt et uhell.

Anonymkode: 2f542...93e

• Liker 33
Skrevet

Hihihi! Seriøst? Så jævlig flaut! Hihi! 

Anonymkode: 2bbf5...4ec

• Liker 1
Skrevet

Fysj 🤢

Anonymkode: 746db...a49

• Liker 1
Skrevet

Hahahhaha håper dette er tull hadde dødd hvis det var meg 

Anonymkode: 7b99e...a87

• Liker 3
Skrevet

Huff, det kan skje den beste :fnise: Synes derimot at typen din er et barnslig rasshøl.

Anonymkode: 320f8...6a4

• Liker 22
Skrevet

Sånt kan skje hvem som helst og synes han tok det på en barnslig måte.

• Liker 11
Skrevet

Haha, nu lo jeg høyt på trikken😂😂

Anonymkode: 7da1d...cc1

• Liker 4
Skrevet

Det kan skje den beste. Syns kjæresten din er en fjott når han blir furten for det. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde ledd meg ihjel:fnise: Haqdde dette skjedd meg og typen ble furten så hadde jeg dumpa an, kan ikke være så hårsår, er jo ikke noe du gjør til vanlig.

Anonymkode: 3229e...9a2

• Liker 11
Skrevet

Trodde først dette innlegget handlet om at du feis en gang tilbake i 1969. Så feil kan ein ta.

• Liker 26
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde ledd meg ihjel:fnise: Haqdde dette skjedd meg og typen ble furten så hadde jeg dumpa an, kan ikke være så hårsår, er jo ikke noe du gjør til vanlig.

Anonymkode: 3229e...9a2

Det er ikke en dumpe grunn. Skjerp deg! 

Anonymkode: 2bbf5...4ec

• Liker 1
Skrevet

Det er dette jeg elsker med KG

Anonymkode: 0d8c7...3e2

• Liker 7
Skrevet

Herregud jeg hadde ledd meg ihjel om dette hadde skjedd med oss. Så lenge du ikke feis med vilje så er det jo bare sykt komisk. Syntes typen din er litt vel barnslig. 

Anonymkode: e89c5...798

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, Skråblikk skrev:

Trodde først dette innlegget handlet om at du feis en gang tilbake i 1969. Så feil kan ein ta.

Hadde vært bedre d😂😂😂😂

Anonymkode: 61cbc...954

• Liker 1
Skrevet

PS hvordan går man til 1969😵😵

Anonymkode: 61cbc...954

Skrevet

Uff, flaut! Men det skjer. Uten at du kan gjøre for mye med det. Selv beveger mine tarm-muskler seg litt mer enn ønsket i en slik setting. Har sluppet en liten en med en fyr der nede, han heldigsvis enten merket det ikke, eller brydde seg ikke, eller bare ikke sa noe på det :fnise::laugh: akkurat slik en burde takle situasjonen! For kroppslige lyder kommer til å skje! Desverre 😅

Kan det være han trodde du gjorde det med vilje... 🤔 Kan sjønne reaksjonen hans da, men ellers!: Skjerpings på han! 

Anonymkode: 92594...84e

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, Skråblikk skrev:

Haha samme trodde jeg før jeg leste hovedinnlegget 🙊🙊

Anonymkode: 29051...b9a

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er kjempeflaut, og det kan skje med alle. Det skjer da også med de fleste èn eller annen gang. Typen din taklet det usedvanlig dårlig. Han burde vært den første til å fortelle deg at det er helt OK.

Skrevet

Shit happens!

Flaut for deg, ubehagelig for han. Men dere får ikke endret det som har skjedd. 

Prat sammen, face to face

(😂😂😂Sorry hørte plutselig uttalen på face i hodet mitt) 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...