Gå til innhold

Feis i 69


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en dumpe grunn. Skjerp deg! 

Anonymkode: 2bbf5...4ec

Tja... Hvor furten tror du han klarer å bli den dagen han faktisk har en grunn til å furte litt? Han sov hele natta på sofaen og furtet videre dagen derpå, for en liten fis! Det er ganske tragisk spør du meg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her på KG, flirer jeg ofte godt av damer som ikke kan bæsje mens typen er i samme hus og omtrent stikker av midt på natten hvis de har sluppet en promp på badet. Det synes jeg er fjollete. Men dette her hadde jeg dødd av. Ja, det er naturlig, og nei, han trenger ikke furte. Men jeg hadde sannsynligvis flyttet til Zanzibar eller noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig av typen din.. Slike ting skjer jo, er jo ikke noe å bli sur over, med mindre han tror at du gjorde det med vilje..

 

Hadde det skjedd med meg så hadde det vert bare blitt en liten latter, med påfølgende stillingsbytte også forstettet akten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen din overreagerer kraftig. Hadde jeg fått en fis i trynet under sex hadde jeg nok blitt litt irritert og mistet tenninga, men den reaksjonen han har der er da ikke normal. Etterpå er jo dette noe man skal le av, ikke furte som en drittunge. 

Anonymkode: 46b0e...e74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, tror folk at man helt seriøst fiser folk i trynet under sex med vilje? Er det noe å reagere på, annet enn med latter, egentlig? Synes kjæresten din oppførte seg dødsteit. Synes også det er dødsteit å bli irritert og miste tenninga. Herregud, det var bare en fis. Alle fiser, enten man vil det eller ei. Hva er det med folk. Litt må man jo tåle.

Anonymkode: e57ae...29a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visst det var første gang hun feis siden 69 så er det ikke rart den var sur 💨😵

Anonymkode: 61cbc...954

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nerine_ skrev:

Tja... Hvor furten tror du han klarer å bli den dagen han faktisk har en grunn til å furte litt? Han sov hele natta på sofaen og furtet videre dagen derpå, for en liten fis! Det er ganske tragisk spør du meg

Akkurat det jeg mente. Dette er jo en bagatell, en morsom en, det kan jo skje alle. Gudene vet hvordan han reagerer hvis noe går  skikkelig galt.

Anonymkode: 3229e...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette får han tåle, og du har ingenting å skjemmes over.. Det som skjer på soverommet av flauser, blir på soverommet. Enkelt og greit.

Det kan være verre ting som skjer i kampens hete for å si det enkelt.  

Anonymkode: abc42...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til mange her ville jeg i alle fall unngått å gjøre det til en "morsom greie" som dere skal le av i ettertid. De færreste ønsker vell å forbinde, eller selv bli forbundet med, promping i fjeset, og for mange er nok prompehumor temmelig usjarmerende i seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha folk er prippne altså. Hadde selv synes at det var bittelitt ekkelt, men jeg hadde nok reagerte med å le meg ihjel. Tror kjæresten min også hadde ledd godt dersom jeg var den uheldige. Og jeg hadde aldri gjort det værre for partneren min enn det måtte være, så jeg hadde iallefall aldri vist at jeg syntes det var ekkelt eller blitt sur. 

Tror de fleste har opplevd at en selv eller en partner har suppet en fis under akten, såpass må man tåle når to nakne kropper jobber på spreng i merkelige stillinger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare sende en melding "Elskling, sorry at jeg feis i går, det var helt ukontrollert og ikke meningen at du skulle få den bomben i nesa. Jeg skammer meg og er lei meg. Kan jeg gjør det godt igjen i kveld?"

... så er det ute i lufta, liksom? Så ler dere av det når dere sees i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahahhahahaha!!!! 

Jeg hadde faktisk blitt mer irritert på kroppen/magen/tarmene om dette var meg!!

Anonymkode: 8a0cf...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner typen din. Hadde blitt dritsur selv

Anonymkode: 47c3e...3b5

Hvorfor? Hvordan er det mulig å bli sur for noe vedkommende ikke kan kontrollere? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Crobern said:

Shit happens!

Flaut for deg, ubehagelig for han. Men dere får ikke endret det som har skjedd. 

Prat sammen, face to face

(😂😂😂Sorry hørte plutselig uttalen på face i hodet mitt) 

Nei heldigvis var det bare en fis :fnise:

Anonymkode: 60b84...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud for en pyse, det er selvfølgelig ikke noe hyggelig når det skjer men når det skjedde med meg en gang med dama så løftet jeg henne av meg, for å få luftet ut litt, hun ble selvsagt rød i ansiktet men jeg prøvde å le det bort og begynte å kysse henne på andre steder av kroppen og fortsatte forspillet. Lukten varer jo ikke særlig lenge så jeg gikk ned på henne igjen for jeg ville få henne til å komme og ikke gi henne noen komplekser. Når vi så var helt ferdig og bare lå å koste takket hun meg for å ikke gjøre noen greie utav det og sa det var den beste sexen hun har hatt. Hun følte hun bestandig har måttet holde tilbake, så når hun så at jeg ikke ble skremt bort slappet hun for første gang ordentlig av, og det gjorde hele opplevelsen mye bedre for henne. Vi er ikke noen BDSM personer men etter det begynte hun å ta mer initiativ til å ha sex, vi lekte mer og vi begynte til og med å le mens vi holdt på. Iblant vil man bare ha god, øm og skikkelig intim sex men følte sex livet vårt hadde vært litt for seriøst, og hun har sagt at sex livet vårt har resultert i at hun føler seg mer komfortabel med kroppen sin. Hun måtte bruke tskjorte når vi hadde sex sammen i starten for hun var redd for at jeg kom til å dømme strekk merkene hun hadde fått etter et kortvarig forhold som resulterte at hun fikk en sønn. Mens nå har vi til og med hatt sex i havet under en brygge etter vi ble utrolig kåte av å naken bade sammen. Jeg prøvde å gjøre henne så komfortabel som mulig før den kvelden også, jeg var farlig nær å veie over 135kg fordi jeg hadde spiseforstyrrelser når jeg var yngre og har noen arr etter at en av mobberne tok med seg en kniv på skolen og fikk to stykker til å holde meg nede. Så selv om tanken aldri hadde falt meg inn ville jeg jo vært en skikkelig hykler om jeg skulle dømt kroppen hennes når jeg både har arr og er ikke noe veltrent selv om jeg har gått noe ned 25 kilo. 

Høres ut som typen din har hatt et alt for lett liv om det plaget han så mye at han ikke bare avsluttet men la seg på sofaen. 

Anonymkode: 20f3e...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han typen din bør virkelig minnes på om at et og annet arbeidsuhell kan skje den beste 

😜😅

takk for en god latter 😀

Anonymkode: 695db...a47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gutter tenker jo som oftest pene jenter fiser ikke. Jeg tenker at du killa alle sexfantasiene hans sammen med deg. Når han får en promp på trynet. Glem å få slikket deg der nede med han noe mer. Får håpe at han ikke har mista følelsene for deg også da.

Anonymkode: 03cf9...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...